رشد 58 درصدی بیمه دانا در شاخص فروش

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، از رشد 58 درصدی این شرکت در شاخص فروش طی شش ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه شورای مدیران این شرکت، با تشریح عملکرد  شش ماه اول سال جاری اظهار داشت: در مدت یاد شده با تلاش و همت همکاران توانستیم 2 هزار و 151 میلیارد تومان پرتفوی ثبت کنیم که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن، رشد 58 درصدی را نشان می‌ دهد.

 
وی که به مناسبت سالگرد حضور دوباره خود در بیمه دانا سخن می‌گفت، ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی کارکنان شرکت، به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت رشد حاصل شده حدود 5/1برابر متوسط رشد صنعت بیمه است.
 
دکترکاردگر، بخش عمده ای از رشد به دست آمده را حاصل طرح مهر دانا دانست و با اشاره به کاهش معنادار نسبت خسارت افزود: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم، تغییر سهم پرتفوی بیمه داناست که از 48 درصد در بیمه‌های درمان به 32 درصد کاهش یافته است.
 
مدیرعامل بیمه دانا با تشریح عملکرد و دستاوردهای شرکت در طول شش ماه گذشته و اعلام نرخ رشد فروش در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، به عملکرد چند شرکت بزرگ بیمه‌ای در کشور اشاره و تاکید کرد: نسبت خسارت بیمه دانا در مدت یاد شده نسبت به اولین شرکت بزرگ بیمه خصوصی در کشور حدود 50 درصد کاهش یافته که این امر نشان دهنده این واقعیت است که بیمه دانا از ظرفیت و پتانسیل عمده ای برای کسب رتبه نخست در صنعت بیمه کشور برخوردار است.
 
وی، تلاش مضاعف و همت والای همکاران ستاد و صف برای تولید 7 هزار میلیارد تومان پرتفوی تا پایان سال جاری را مورد تاکید قرار داد و وجود ظرفیت‌های فراوان بالقوه و بالفعل در شرکت را عامل تأثیرگذاری در رسیدن به این هدف عنوان کرد.
 
 دکتر کاردگر، بازدهی سهم بیمه دانا در شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت را بیش از 82 درصد ذکر کرد و افزود: هنوز فرصت‌های فراوانی برای کسب پرتفوی در این شرکت داریم که امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران، از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
 
مدیرعامل بیمه دانا افزود: از زمان اجرایی شدن طرح مهر دانا تاکنون موفق شدیم356 میلیارد تومان پرتفوی جذب کنیم، این درحالی است  که تاکنون فقط 16میلیارد تومان خسارت در این خصوص پرداخت کردیم.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود، کنترل و نظارت را، "شاه کلید" افزایش نقدینگی شرکت عنوان و با تاکید مجدد بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال با همکاری و مساعدت همکاران، ضمن رسیدن به پرتفوی 7 هزارمیلیارد تومانی، جایگاه شایسته این شرکت در صنعت بیمه کشور و کسب رتبه نخست آن تثبیت شود.
 
در این نشست عبدالحسین پهلوان، رئیس هیات مدیره بیمه دانا ضمن قدردانی  از تمامی همکاران بابت رشد 58 درصدی شرکت، خواستار افزایش تعامل و تقویت نقاط قوت شرکت برای رسیدن به پرتفوی مورد نظر تا پایان سال شد.
 
وی، تصویب و ابلاغ طرح "بسنا" را مورد اشاره قرار داد و ابراز امیدواری کرد" با تهیه، تدوین و اجرای طرح‌های تازه مانند مهردانا، شاهد افزایش رشد  فروش وکسب موفقیت‌های بیشتر در سال آینده باشیم.
 
حسین حسینی، قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات ،تلاش مضاعف، تغییر نگاه و نگرش، تقسیم کار و افزایش تعامل و همدلی را، راهکار مناسبی برای رسیدن به پرتفوی 7 هزار میلیارد تومانی عنوان کرد.
 
وی از شبکه فروش خواست  طرح مهر دانا را مورد تاکید بیشتری قرار داده و با بازنگری فکری مجدد، از ظرفیت‌های فراوان آن به منظور رشد تولید، بهره کافی را ببرند.
 
حسینی در پایان اظهارات خود، حمایت از شبکه فروش را مورد تاکید قرارداد و ابراز امیدواری کرد: با تقویت نظارت و عملکردها و واگذاری برخی امور به روسای شعب وکاربردی شدن بیشتر آموزش، شاهد پیشرفت روز افزون شرکت و دستیابی به اهداف تعیین شده باشیم.
 
بر اساس این گزارش، در این نشست معاونان مدیرعامل و مدیران ستادی به طور جداگانه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شش ماهه خود، مهم‌ترین  اهداف، برنامه‌ها و استراتژی خود را برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده تا پایان سال  تشریح کردند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.