تجربه مشتری؛ عامل متمایزکننده رقابتی
عصر بانک؛ مشتری با واحدها کار ندارد، بلکه شرکتها طرف او هستند. بنابراین، وقتی بین کارکنان واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات یک شرکت که مشتری با آنها تماس میگیرد هماهنگی وجود نداشته باشد، تجربهای غیرمنسجم پیش میآید که بسیار ناخوشایند است. در زمانی که از هر چهار نفر، سه نفر معتقدند تجربه مشتری یک عامل متمایزکننده رقابتی است و مشتریان حاضرند هزینه بیشتری بپردازند تا تجربه بهتری از خرید خود داشته باشند، چنین اتفاقی میتواند آسیب جدی به آن شرکت وارد کند.