خرید هدیه سال نو؛ آنلاین یا آفلاین؟

آمارها حاکیست که 60 درصد از کاربران آمریکایی تمایل دارند هدیه سال نو و کریسمس را به صورت آنلاین تهیه و خریداری کنند.

عصر بانک؛ شرکت‌های مختلف در آستانه نزدیک شدن به فصل تعطیلات سال نوی میلادی و جشن کریسمس که مردم کشورهای مختلف برای خرید هدیه به دوستان و عزیزان خود رسم و رسوم مختلفی دارند، با ارائه محصولات جدید و شگفت‌انگیز و هم‌چنین تخفیفات ویژه به صورت آنلاین به مشتریان اجازه می‌دهند کالای مدنظر خود را به صورت اینترنتی و از راه دور تهیه کنند تا به گرفتاری و مشکلات مربوط به خرید حضوری همچون ماندن در صفوف طولانی و خستگی فیزیکی و دوری راه دچار نشوند و با سهولت و رفاه بیش‌تری هدیه موردنظر خود را خریداری و دریافت کنند.

 
حالا تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت fortunly نشان می‌دهد که 60 درصد از کاربران آمریکایی تمایل دارند به صورت آنلاین و اینترنتی هدیه سال نو را تهیه کنند چراکه در این نظرسنجی‌ها، آن‌ها براین باورند که خرید حضوری در ایام تعطیلات کریسمس دردسرهای متعددی دارد از جمله مهم‌ترین آن‌ها جلوگیری از ماندن در صف‌های طولانی و فروشگاه‌های شلوغ و پرازدحام است.
 
همچنین بر اساس این نظرسنجی، 76 درصد از کاربران آمریکایی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ خود به خریدهای اینترنتی می پردازند این در حالیست که 46 درصد از آن‌ها تمایل به خرید اینترنتی از طریق گوشی‌های هوشمند خود دارند.
 
از طرفی دیگر، 23 درصد از فروشگاه‌ها و ارائه دهندگان هدیه‌های سال نو، از طریق پلت‌فرم شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به کاربران در انتخاب و تبلیغ محصول موردنظر مشتریان کمک می کنند.
 
این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که خیل عظیمی از افراد با درآمد بالا به خرید آنلاین و اینترنتی اقدام می‌کنند این در حالیست که اقشار کم درآمد معمولا تمایل به خرید حضوری و مشاهده تخفیف‌های ویژه در فروشگاه‌ها از خود نشان می‌دهند.
 
/ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.