عقد قرارداد شرکت ایران ارقام با شرکت King Teller

شرکت ایران ارقام با شرکت King Teller قرارداد همکاری امضا کرد.

عصر بانک؛ پس از معرفی برندهای NCR و GRG توسط شرکت ایران ارقام و موفقیت چشمگیر آنها در صنعت بانکی ایران، این بار شرکت King teller توسط ایران ارقام وارد صنعت بانکداری ایران خواهد شد. شرکت ایران ارقام طی هفته گذشته قراردادی 3 ساله با شرکت King Teller چین امضا کرد.

 
King Teller یک شرکت چینی خوش نام است که از سال 2007 تا کنون توانسته با 150 بانک در سرتاسر دنیا همکاری کند و طی این سالها بیش از 100.000 دستگاه ATM را تا انتهای سال 2018 راه اندازی کرده است. بر مبنای این قرارداد، ایران ارقام نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های SSM شرکت King Teller از قبیل ATM, CRS, VTM, BNS, PFE و … خواهد بود.
 
“کارخانه ایران ارقام با بیش از 7000 متر مربع فضای تولید و انبار و با ظرفیت مونتاژ 3000 خودپرداز در سال میزبان شرکت King Teller"در روز دوم سفر مدیران ارشد شرکت King Teller به ایران، طی بازدیدی که از کارخانه تولیدی ایران ارقام انجام شد و با توجه به پتانسیل‌های بالای این کارخانه هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تکنولوژیی، این بازدید منجر به امضای تفاهمنامه جدیدی شد که به موجب آن دو طرف بر بومی سازی و تولید داخل ایران برخی از دستگاه‌های شرکت King Teller توافق نمودند.
 
مدیران ارشد King Teller پس از بازدیدها از بخش های مختلف شرکت ایران ارقام و مجموعه جلسات با مدیران این شرکت، قرارداد همکاری بلند مدت با شرکت ایران ارقام منعقد کردند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.