0
0

توضیح داتین در مورد اختلال ایجاد شده در نسخه IOS موبایل بانک‌ها

۱۳:۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲کد خبر: 186577
شرکت‌داتین در رابطه با اختلال ایجاد شده در نسخه IOS موبایل بانک‌های پاسارگاد، گردشگری، قرض‌الحسنه رسالت و توسعه تعاون توصیحاتی ارائه داد.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی داتین، همان‌طور که می‌دانید به‌دلیل تحریم‌های شرکت اپل، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ‌ استور وجود ندارد و تا به امروز شرکت‌هایی همچون داتین از راه‌حل‌های جایگزین که همان نصبِ مستقیم اپلیکیشن است، استفاده می‌کردند که متاسفانه این راه‌حل نیز از دیروز توسطِ شرکتِ اپل مسدود و به‌دنبال آن، ارائه خدمات بانکی روی تلفن‌همراه برای برخی از مشتریانِ بانک‌های پاسارگاد و قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون با مشکل مواجه شده است.

 

اما با توجه به اینکه هنوز تعدادی از کاربران به موبایل بانک این بانک‌‌ها دسترسی دارند، امید داریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.  همچنین به‌منظور استمرار دسترسی کاربران به سامانه‌ها از طریق تلفن‌همراه، روش‌های جایگزین نیز در حال آماده‌سازی است که به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

از صبر و شکیبایی شما سپاس‌گزاریم.

 

مشاهده مطالب مربوط به بانک و پرداخت الکترونیکصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری