0
0

مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت ماهانه به چند تماس پاسخ می‌دهد؟

۱۵:۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳کد خبر: 186600
مدیر مرکز امدادمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: کارشناسان این مرکز ماهانه به بالغ بر ۸۰ هزار تماس مشتریان پاسخ می‌دهند.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان پیگیر سوالات، انتقاد و پیشنهادات مشتریان هستند، افزود: مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.

 

وی اظهارداشت: این مرکز با شماره گیری 0214747 در ایام هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان است.

مشاهده مطالب مربوط به بانک و پرداخت الکترونیکصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری