نشان پرداخت؛ دریافت و پرداخت وجه بدون نیاز به کارت بانکی یا پول نقد

سرویس نشان پرداخت این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا تمام پرداخت‌های خود را به سادگی و سهولت انجام دهید. از پرداخت هزینه تاکسی تا پرداخت انواع قبوض و خریدهای منزل را با نشان پرداخت انجام دهید.

دیگر نیازی نیست برای پرداخت وجه کالا یا خدمات و حتی پرداخت پول به دوستان خود از کارت بانکی و یا پول نقد استفاده کنید. در این روش کافیست ­ در گزینه نشان پرداخت اپلیکیشن آپ، کد تصویری را اسکن یا کد عددی نشان پرداخت را وارد کنید و براحتی با استفاده از اطلاعات کارت بانکی یا کیف پول‌، پرداخت خود را انجام دهید. در این روش با اشترک‌گذاری لینک نشان‌پرداخت خود از طریق پیامک یا اپلیکیشن‌های ارتباطی دیگر نیز می‌توانید از دیگران پول دریافت کنید.

لینک‌های دانلود سرویس نشان پرداخت:

سیبچه

گوگل‌پلی

مزایای استفاده از نشان پرداخت

دیگر نیاز نیست دنبال سکه و اسکانس خرد باشید هزینه‌ها به راحتی پرداخت می‌شود.

بدون افشای رمز و اطلاعات کارت بانکی و بدون نیاز به حمل پول نقد، امنیت بیشتری خواهید داشت.

یک کد اسکن کنید، مبلغ را وارد کنید و همه چیز تمام است!

نحوه پرداخت با نشان پرداخت

1- ورود به گزینه نشان پرداخت در اپلیکیشن آپ

2- اسکن کد تصویری (QR Code) یا درج کد عددی نشان پرداخت فروشنده (پذیرنده)

3- وارد کردن مبلغ و پرداخت از طریق کیف پول آپ یا اطلاعات بانکی

نشان پرداخت ویژه پذیرندگان

با استفاده از سرویس نشان پرداخت، خریدار پس از دریافت کالا یا خدمات مورد نظر خود می‌تواند به آسانی و با اسکن کد تصویری یا وارد کردن کد عددی نشان پرداخت شما که بر روی استند یا برچسب و دستگاه‌های POS آسان پرداخت ارایه شده است، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

نشان پرداخت ویژه کاربران

نشان پرداخت یک روش دریافت و پرداخت پول منحصربفرد است که در آن شما بدون نیاز به دستگاه کارتخوان،کارت بانکی و حتی پول نقد تراکنش خود را به آسانترین و سریعترین شکل ممکن انجام خواهید داد.

در این روش شما می‌توانید پس از تحویل یا دریافت کالا یا خدمت مورد نظر خود، از صدها هزار پذیرنده مجهز به پایانه فروش آسان پرداخت (دارنده کد تصویری و عددی نشان پرداخت، دارنده دستگاه کارتخوان (POS) آپ و … ) با استفاده از گزینه نشان پرداخت اپلیکیشن آپ پرداخت خود را انجام دهد.

سوالات متداول

*چگونه می‌توانیم کد نشان پرداخت بگیریم؟

از طریق سایت آسان پرداخت (asanpardakht.ir) و انتخاب گزینه پذیرندگان و تکمیل فرم‌های مربوطه (به زودی تمام کاربران آپ دارای کد و نشان پرداخت ویژه خود خواهند بود.)

*چگونه کد نشان پرداخت خود را مشاهده کنم؟

وارد اپلیکیشن آپ شوید و در صفحه اصلی گوشی خود را 90 درجه بچرخانید. کد نشان پرداخت شما نمایش داده می‌شود. در صورت فعال نبودن باید ثبت نام کنید.

*چگونه پرداخت موفق اطلاع رسانی می‌شود؟

پرداخت‌های موفق از طریق پیامک، رسید تراکنش و گزینه پرداختی‌ها در بخش سرویس نشان پرداخت اطلاع رسانی می‌شود.

*آیا استفاده از سرویس نشان پرداخت هزینه دارد؟

خیر، درحال حاضر استفاده از این روش پرداخت برای خریدار و فروشنده هیچ هزینه‌ای ندارد.

*سرویس نشان پرداخت برای چه کسب‌وکارهای قابل استفاده است؟

تمامی کسب‌وکارها با مبالغ خرد مانند تاکسی، نانوایی . کسب‌وکارهای دارای ارسال کالا. کسب‌وکارهای با مبالغ متوسط و بالا و کسب‌وکارهای آنلاین.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.