مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به 30 آذرماه 1399، روز اول بهمن‌ماه 1399 با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی توسن‌‎تکنو برگزار شد و طی این جلسه، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیئت‌مدیره به سهامداران این شرکت ارائه شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی جامع از عملکرد شرکت توسن‌تکنو در سال مالی منتهی به 30 آذر 1399 به حاضرین ارائه شد. در این گزارش عملکرد شرکت طی 4 فصل کاری سال در حوزه‌های مرتبط با استراتژی‌های کلان، تشریح شد.

همچنین اشاره به چالش‌های موجود در فضای کسب‌وکار طی سال میلادی 2020 بخش دیگری از این گزارش بود. عدم تخصیص ارز توسط بانک مرکزی به تولیدکنندگان داخلی صنعت فناوری‌های مالی در فصل تابستان، افزایش نرخ ارز، کاهش بهره‌وری ناشی از محدودیت‌های عملیاتی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، تحمیل هزینه‌های بهداشتی و درمانی به شرکت‌، ریسک‌های تجاری موجود در فضای کسب‌وکار، شرایط نابه‌سامان اقتصادی و وجود نوسانات مختلف در شاخص‌های مهم اقتصادی، چالش‌های عمده توسن‌تکنو طی سال مالی منتهی به 30 آذر 1399 بود که در این گزارش، راه‌‌حل‌های اتخاذشده توسط اعضای محترم هیئت‌مدیره برای برون‌رفت و گذار از این شرایط بیان شد.

در بخش دیگری از این گزارش به استمرار عملیاتی‌‎شدن خودگردان‌های بانکی در سراسر کشور با همکاری بیش از 6 بانک جدید و رسیدن به 1800 راهکار خودگردان عملیاتی در 9 بانک بزرگ کشور اشاره شد. این در حالی بود که آمار اخذشده، نشان‌دهنده واریز بیش از 10هزار میلیارد تومان وجه نقد توسط مردم از طریق این خودگردان‌ها بود و اعلام شد که در این سال بیش از 90 درصد تأمین خودگردان در بازار توسط توسن‌تکنو انجام شده است.

همچنین در ادامه به موضوعات مهمی مثل سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده برای توسعه تیم و ایجاد قابلیت تولید راهکارهای هوش مصنوعی و توسعه راهکارهای تحول شعب، افزایش عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک به 53 درصد، افزایش شبکه تأمین‌کنندگان داخلی و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم، اضافه‌شدن بانک‌های صادرات ایران، دی و سپه (حکمت ایرانیان سابق) به بانک‌های دریافت‌کننده سرویس نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی همراه با سرمایه‌گذاری و تلاش مجدانه برای بهبود فرآیندها و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های داخلی حوزه سرویس پرداخته شد و از آن‌ها به‌عنوان اقدامات مهم سال مالی مذکور، یاد شد.

در پایان این جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت شد و صورت‌های مالی شرکت به تصویب رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.