خدمات قابل استفاده کارت هدیه بانک ملت

کارت هدیه نوعی کارت اعتباری است که می توانید آن را با موجودی کارت به دوستان و عزیزانتان هدیه کنید، و بدین گونه حق انتخاب نوع هدیه را نیز به خودشان بسپارید.

عصر بانک؛ کارت هدیه بانک ملت کارتی است نقدی و بی نام که با مبلغ معین (به دلخواه خریدار) صادر می شود، و دارنده آن می تواند به دفعات و به اندازه دلخواه (حداکثر به اندازه موجودی کارت) از طریق دستگاه های کارتخوان نصب شده در فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری کالا و خدمات خریداری کند، یا درصورت نیاز از پایانه های خودپرداز بانک ملت وجه نقد بگیرد. دارنده می تواند پس از دریافت رمز اینترنتی و کد CVV2 (از طریق پایانه های خودپرداز بانک ملت) از سایت های اینترنتی نیز کالا و خدمات خریداری کند.

 

خدمات قابل استفاده

با کارت هدیه بانک ملت از طریق پایانه های خودپرداز (ATM) بانک ملت می توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

  – دریافت وجه نقد (حداکثر به اندازه موجودی کارت)،
  – دریافت صورت حساب ده عملکرد آخر،
  – اعلام موجودی کارت،
  – تغییر رمز کارت،
  – تغییر رمز اینترنتی کارت و کد CVV2،
  – پرداخت قبوض.

توجه:

–  به منظور آسانی به خاطر سپردن رمز مخصوص کارت هدیه، توصیه می شود که در نخستین فرصت با مراجعه به یکی از پایانه های خود پرداز ملت، رمز کارت خود را تغییر دهید.

– چنانچه رمز کارت خود را سه بار متوالی اشتباه وارد کند، کارت شما غیر فعال خواهد شد. در این صورت باید با در دست داشتن رسید خرید کارت به یکی از شعبه های بانک مراجعه و فرم های مربوط را تکمیل کنید تا برای کارت شما رمز جدید صادر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.