با شرکت اسوه آشنا شوید

اسوه ایران با اتکا بر کادر مجرب و دانش فنی و با شناسایی استراتژی‌های مهم رقابتی بازار در زمینه خدمات بانکی ، در حال تولید محصول جامع متمرکز بانکی می باشد.

عصر بانک؛شرکت اسوه ایران در سال 1360با هدف توسعه و ارتقاء توان فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات کشور، تأسیس گردید.

 

با تغییر ماموریت شرکت از ابتدای سال 1390 و با توجه به چالش‌های صنعت بانکداری کشور در زمینه سامانه های یکپارچه بانکی (Core Banking) و تقاضای بازار در این حوزه، با ایجاد بخش نرم‌افزار، به این عرصه وارد گردید. در این راستا با جلب همکاری مدیران مجرب و خبرگان مطرح در صنعت بانکداری نوین، با اتکاء به بیش از یک قرن (نفر سال) تجربه و دانش فنی در این حوزه شروع به تولید محصول جامع و یکپارچه بانکی به نام سامانه هوشمند بانکی اسوه “سهبا” نمود. این شرکت تولید سامانه “سهبا” را براساس شناسائی استراتژی‌های مهم رقابتی بازار در زمینه خدمات بانکی و همچنین با استفاده از متدولوژی‌های نوین طراحی و معماری مدرن توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری کلان، پایه ریزی نموده است.

همچنین شرکت اسوه در صدد است، با تولید محصولات به‌روز و مطابق با نیازهای موجود و آینده حوزه های مالی کلان (بانک, بیمه و بازار سرمایه) گام مؤثری در راستای پاسخگویی نیاز بازار به محصولی کارآمد بردارد و امید است در اولین گام با تولید محصول سهبا تحول و دگرگونی (Core Banking Transformation) لازم را در بانکداری نوین کشور ایجاد نماید.

 

ماموریت جدید شرکت

 

• طراحی، تولید، استقرار و پشتیبانی سامانه های نرم افزاری مالی کلان (بانک، بیمه، بازار سرمایه) مبتنی بر فناوری های روز و نیازهای عملیاتی و مدیریتی حوزه های فوق الذکر با نگرش ایجاد تحول در کسب و کارهای مربوطه

• حضور فعال و گسترده در عرصه ارتقاء دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های فوق و کسب و کارهای مرتبط

 

اعضای هیئت مدیره

 

– آقای احمد احمدی رفیع – عضو و نایب رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت

– آقای مرتضی آزاده – رئیس هیئت مدیره

– آقای عبدالله طباطبائی – عضو هیئت مدیره

 

برای ورود به سایت شرکت اسوه  کلیک کنید:

http://www.osveh.com/تماس-با-ما/

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.