خود بانک شهر (VTM) چیست؟ (+ خدمات )

با تبدیل شدن ابزار فیزیکی به ابزار مجازی، مشتری در حال انتخاب سرویس های مبتنی بر این فضاست.

عصر بانک؛  ما امروزه شاهدیم که مشتریان تمایل دارند تا در هر لحظه فرصت انجام عملیات بانکی خود را داشته باشند و کشاندن افراد حاضر در دنیای مجازی به شعب، کار دشواری است.

 

 

در حالی‌ که بیشتر مشتریان با حذف کامل شعبه‌های فیزیکی موافق نیستند، شرایطی ایجاد شد تا نسلی دیگر از دستاوردهای بانکداری الکترونیک معرفی شود. ورود دستگاهی به نام VTM) Virtual Teller Machine) در دنیای امروز بانکداری، نسل دیگری از خدمات نوین بانکی به مشتریان بود که بر اساس آن می‌توان کانالی در اختیار بانک گذاشت که به‌ نوعی بسیاری از تراکنش‌های حضوری را تبدیل به نیمه‌حضوری کند..

 

 

بانک شهر میزبان نخستین دستگا‌ه‌های خودبانک(VTM) در ایران

بانک شهر با راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت که قابلیت ارائه همه خدمات بانکی را به صورت 24ساعته دارد، نخستین بانکی بود که برای نخستین بار در ایران معرف این دستگاه‌‌ها با عنوان "خودبانک" شد.

با استفاده از فناوری کنفرانس از راه دور‌، تعامل بین مشتری و فرد مستقر در شعبه مجازی بانک را برقرار کرده و خدمات بانکی مورد نیاز را به مشتری ارائه می‌دهد.

 

از طریق دستگاه خودبانک(VTM) موجود در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، این امکان را برقرار میشود تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.

 

 

هم اکنون 6سرویس‌ در دستگاههای خودبانک(VTM) بانک شهر فعال است که قابلیت ارائه خدمات به شهروندان را دارد که این خدمات شامل موارد زیر می‌باشد: 1. افتتاح حساب 2. انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر 3. اعلام مفقودی و مسدودی کارت 4. مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک 5. اعلام موجودی حساب 6. پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری 7. صدور کارت نقدی با استفاده از دستگاه‌های "خودبانک"، امکان استفاده از فناوری کنفرانس از راه دور‌، تعامل بین مشتری و فرد مستقر در شعبه مجازی بانک برقرار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.