0
0

بانک سامان را بیشتر بشناسید

۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۶/۴کد خبر: 6601
بانک سامان به‌عنوان یک شهروند حقوقیِ مسئول، همواره متعهدانه در انجام وظایف اجتماعی خود و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر قدم برمی‌دارد. ازاین‌رو، همکاری با خیریه‌های دارای منشأ اثر و حمایت از امور فرهنگی، هنری، آموزشی و درمانی، همواره در کانون توجه برنامه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی بانک قرار داشته است.

عصر بانک؛بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد.

 

کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانستیم مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.


طی این سال‌ها، با قرار گرفتن در مسیر رشد و سودآوری توانست سرمایه اولیه را تا حدود 60 برابر افزایش دهد.

 

نگاه استراتژیک

 

بانک سامان در دهه نخست فعالیت خود، با سرمایه‌گذاری‌های کلان در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک توانست نقشی مهم در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک ایران ایفا کند. ارائه نخستین خدمات اینترنت‌بانک در سال 1381 و راه‌اندازی خدمات انتقال‌وجه آنلاین در ایران از جمله پیشگامی‌های سامان در این دوره بوده است. این رویکرد در دهه 80 خورشیدی همراه با شعار "بانک سامان، بانک هوشمند" ، مزیت نسبی ما نسبت‌به رقبا به‌شمار می‌آمد.


دهه دوم فعالیت بانک سامان با تغییر استراتژی بانک و گذار از رویکرد خدمات‌محوری به رویکرد مشتری‌مداری همگام شد. در این ساختار جدید برای پاسخگویی بهتر به گروه‌های مختلف مشتریان، استراتژی و فرایندهای عملیاتی در دو سطح خرد و کلان تعریف شد.

 

 

مشاهده مطالب مربوط به بانک ها و بیمه هاصفحه نخستمطالب آموزشی
ارسال به دوستان با استفاده از: تلگراملینکدین


» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید




اطلاعات تصویری