جدال بانکها و اپراتورها در زمین کیف پول

بانک جی پی مورگان چیس، طی قراردادی همکاری خود با کنسرسیوم MCX به منظور ارائه کیف پول های دیجیتال جدید و پیشرو به مبارزه با شرکت های غول تکنولوژی های پول موبایلی مانند اپل، گوگل و سامسونگ می رود./کاربران می توانند با استفاده از این سرویس و یا از طریق اپلیکیشن پرداخت CurrentC که مستقیما متعلق به MCX می باشد، هزینه های خود را بپردازند. /سرویس Chase Pay، برخلاف اپل پی و اندرویدپی از تکنولوژی NFC استفاده نمی کند

عصر بانک؛بانک جی پی مورگان چیس، طی قراردادی همکاری خود با کنسرسیوم MCX به منظور ارائه کیف پول های دیجیتال جدید و پیشرو به مبارزه با شرکت های غول تکنولوژی های پول موبایلی مانند اپل، گوگل و سامسونگ می رود. 

 

قرار است کیف پول دیجیتال Chase Pay کلیه خریدهای آنلاین، درون برنامه ای و درون فروشگاهی را پوشش دهد و تا اواسط سال 2016 برای 94 میلیون مشتری کارت های اعتباری، بدهی و حساب های پیش پرداخت این بانک ارائه گردد. این کیف پول بر روی کلیه گوشی های هوشمند قابل استفاده خواهد بود.

قرارداد با MCX بدان معناست که سرویس Chase Pay به تدریج از سوی بیش از 100 هزار فروشگاه خرده فروشی متعلق به Walmart، Target، Best Buy و Shell پذیرفته خواهد شد. بنابراین کاربران می توانند با استفاده از این سرویس و یا از طریق اپلیکیشن پرداخت CurrentC که مستقیما متعلق به MCX می باشد، هزینه های خود را بپردازند. اپلیکیشن مذکور در سال آینده به بهره برداری می رسد.

گوردون اسمیت، مدیرعامل بخش مصرف کننده و جامعه بانکی در جی پی مورگان اذعان داشت: « سرویس Chase Pay تعدادی از مسائل دردناک مشتریان و بخش های تجاری را برطرف خواهد کرد. 

تجربه کاربری را ارتقاء می دهد و موجب کاهش هزینه انجام تراکنش های پرداخت خواهد بود.»

سرویس Chase Pay، برخلاف اپل پی و اندرویدپی از تکنولوژی NFC استفاده نمی کند و طرفدار سیستم اسکن بارکد در فروشگاه ها می باشد و این بانک اعلام کرده است که اجرای این سیستم برای بخش های تجاری ارزان تر تمام می شود. در بعضی از مکان ها مانند رستوران ها، مشتریان می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود، تصویر رسید خود را اسکن کرده و هزینه آن را بپردازند.

هم چنین این شرکت اعلام کرده است که سرویس Chase Pay قادر است به برنامه های وفاداری مشتری بخش های تجاری متفاوت نیز متصل شود و به صورت مستقیم به تجربه پرداخت کاربر راه یابد.

بانک Chase برای پیروزی با امتیاز بخش های تجاری MCX متعهد شده است که ارزش گذاری ثابتی داشته باشد و هیچ کارمزد اضافه ای دریافت نکند. کارمزد شبکه، کارمزد پردازش در بخش های تجاری و مسئولیت در برابر تقلب بدون هزینه است.

مایک کوک، مسئول و دستیار خزانه داری در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای والمارت در این باره گفت: « همکاری اپلیکیشن های Chase Pay و CurrentC، برای تجربه مشتریان انعطاف پذیری، سهولت و ارزش افزوده بیشتری به دنبال دارد و کاربران می توانند همه هزینه های مورد نظر را با استفاده از گوشی های هوشمند خود بپردازند. بنابراین فرصت بسیار خوبی برای ساده سازی فرایند انجام پرداخت ها برای پایگاه مشتریان بانک Chase به وجود آمده است. وفاداری مشتریان به نحوی افزایش می یابد که فقط MCX می تواند تجربه مشتریان را با ایجاد سرویس های بیشتر و پاسخگویی به تقضاهای مشتریان از اپلیکیشن موبایلی ارتقاء دهد.»

 

 

/جیرینگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.