معرفی سیستم پرداخت موبایل ال‏ جی

شرکت‏های تولیدکننده گوشی هوشمند یک به یک در حال راه‌اندازی سیستم پرداخت موبایلی اختصاصی خود هستند. حالا پس از اپل و سامسونگ، ال‏ جی سیستم پرداخت موبایل خود به نام «G Pay» را به شکل رسمی معرفی کرد.

عصر بانک؛شرکت ال‏جی برای رقابت با رقیب دیرینه خود یعنی سامسونگ و از سوی دیگر ایجاد بستری امن برای پرداخت موبایل توسط محصولات خود، سیستم پرداخت موبایلی «G Pay» را رونمایی کرد. G Pay به زودی وارد صحنه رقابت با سرویس‏های مشابهی همچون اندروید پی، سامسونگ پی و اپل پی خواهد شد. بر اساس خبرهای منتشر شده، سرویس پرداخت موبایلی این شرکت در گام اول تنها در کره‌جنوبی و با تکمیل قراردادهای مورد نظر با شرکت‏های ارائه‏دهنده کارت‏های اعتباری آغاز به کار خواهد کرد.  

البته شرکت ال‌جی به هیچ عنوان به‌کارگیری این سیستم در ایالات ‏متحده را منتفی اعلام نکرده است و این به معنی یک زنگ خطر جدی برای سیستم اندروید پی گوگل است. در همین حال سامسونگ نیز مشغول عقد قراردادهای لازم با شرکت‏های ارائه‌‌دهنده کارت‏های اعتباری در ایالات‏متحده به منظور استفاده از سرویس سامسونگ پی است زیرا این دسته از شرکت‏ها طی چند سال اخیر به طور فزاینده‏ای نسبت به سیستم پرداخت موبایلی با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی علاقه‏مند شده‏اند. سامسونگ پی از هردو فناوری NFC و MST در پرداخت‏های الکترونیکی با همت شرکت LoopPay پشتیبانی می‏کند، از این رو به نظر می‏رسد ال‏جی نیز سیستم NFC استاندارد مشابه با آن را در جهت پشتیبانی طیف وسیعی از باجه‏های نصب شده در ایالات‏متحده و کره جنوبی به‌کار گیرد.
 

 

/فارنت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.