مزیت‌های «کارت اعتباری بیمه ملت»

کیارش زندی کارشناس بیمه ملت درخصوص مزایای کارت اعتباری بیمه ملت که یکی از ابزارهای مهم مالی و محصولی جدیدی است، گفت: این محصول، نوعی بیمه اعتباری است که در معاملات، بازپرداخت اقساط خریداران را برای فروشندگان بیمه می‌کند.

عصر بانک؛زندی افزود: کارت اعتباری توانسته است در مدت کوتاهی مورد استقبال آحاد جامعه قرار گیرد تا جایی که امروز. نه‌تنها فروشگاه‌های کوچک و بزرگ بلکه اقشار مختلف مردم، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، موسسات و مراکز تحقیقاتی نیز با پذیرش این طرح از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

 

این کارشناس ایجاد تسهیلات خرید اقساطی بدون نیاز به معرفی ضامن، ارائه چک، افتتاح حساب یا هرگونه وثیقه را یکی از مزیت‌های این طرح عنوان کرد و گفت: بهره‌مندی از سبد متنوع کالا و خدمات شامل انواع خودرو، لوازم خانگی، فرش و مبلمان، موبایل و کامپیوتر، ارزاق عمومی، پوشاک، خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز رفاهی، ورزشی، خدماتی، درمانی ازمزایای استفاده از این کارت اعتباری است.او درخصوص نحوه بازپرداخت اقساط توضیح داد: دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت می‌توانند از طریق کسر از حقوق توسط شرکت کارفرما، مراجعه به کلیه شعب یا درگاه‌های پرداخت الکترونیک و اینترنت بانک ملت و پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقساط خود را پرداخت کنند.

 

 

/آیین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.