سرویس پرداخت موبایلی ipay چیست؟

در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ از سرویس پرداخت موبایلی ipay رونمایی شد.

عصر بانک؛ شرکت گرایش همراه از شرکت های زیر مجموعه توسن تکنو ارایه دهنده راه کار سرویس های بانکی و پرداخت بر پایه موبایل از سرویس پرداخت موبایلی 24ipay که برای اولین بار با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان اجرایی گردید در نمایشگاه الکامپ و در غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سامان رونمایی کرد.

سامانه ipay  به کاربران امکان میدهد تا با گوشی موبایل  پرداخت های خود در فروشگاه ها و مراکز خدماتی همچنین  سایتهای فروشگاهی اینترنتی را در بستری امن انجام دهند.

Ipay امکان پرداخت بدون حضور فیزیک کارت را فراهم نموده و با توجه به اینکه فیزیک کارت دارای اطلاعات مهمی مثل شماره کارت، کد cvv2 و تاریخ انقضا میباشد، همواره دست به دست شدن آن منجر به لو رفتن این اطلاعات خواهد شد. Ipay  با رمز دوم کاربران تراکنش را بانجام رسانده و شماره کارت را در گوشی موبایل کاربر به صورت امن کد نموده به صورتی که پس از کد شدن برای صاحب کارت هم قابل بازیابی نخواهد بود و تبادل آن  در مسیرهای تعریف نشده  را غیر ممکن میسازد. مهمتر اینکه رمز کارت بر روی موبایل دارنده کارت و توسط خود او وارد میشود و هیچگاه فروشنده یا پذیرنده کارت رمز را از مشتری درخواست نمیکند.

این سامانه امکان پرداخت از طریق بارکد های کیوآر و همچنین NFC را برای کاربران فراهم آورده است. امکان مشاهده گزارش پرداخت‌های انجام شده، امکان تفکیک گزارش پرداخت‌ها بر اساس تاریخ و محل پرداخت، دسته‌بندی پرداخت ها بر اساس میزان آن و نوع کارت بانکی، ارایه ویجت‌های مختلف متناسب با امکانات سامانه، امکان کسب امتیاز بدون انجام تراکنش و پس از انجام تراکنش  و دریافت امکان خرید از محل امتیازات کسب شده از قابلیت‌های این سامانه است.

سامانه ipay هم اکنون به صورت اپلیکیشن مستقل از سایت 24ipay.ir قابل قبل دریافت بوده و همچنین در اپلیکیشن سه سوت شرکت پرداخت الکترونیک سامان فعال است. این اپلیکیشن برای کاربران اندروید و ios طراحی و کاربردی گردیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.