خدمات جدید بانک حکمت ایرانیان

اولین شعبه تمام الکترونیک 24 ساعته «دیدی بانک» (VTM) در بانک حکمت ایرانیان، در شعبه کارگر شمالی و در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم، با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان بانک حکمت ایرانیان راه‌اندازی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در این مراسم عسکرزاده با برقراری ارتباط به‌صورت ویدئو کنفرانس با اپراتور و انجام تراکنش، به‌طور رسمی «دیدی بانک» حکمت ایرانیان را راه‌اندازی کرد.

 

وی با تاکید بر کیفیت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان افزود: راهکار جهش نظام بانکی در ارائه به‌روزترین خدمات بانکی به مردم، تنها بانکداری الکترونیکی است؛ چراکه مشتریان امروز بانک‌ها به‌دنبال انجام امور بانکی خود در بهترین شرایط و با صرف کمترین زمان و هزینه هستند، بنابراین باید با رفع موانعی که باعث کاهش سرعت در امر خدمت‌رسانی به مردم می‌شوند، خدمات شبانه‌روزی و آنلاین را به مشتریان ارائه کنیم. عسکرزاده اظهار کرد: بانک حکمت ایرانیان به‌دنبال این است تا با فراهم ساختن کامل زیرساخت‌های الکترونیکی خود، شرایطی را فراهم سازد تا تمامی خدمات بانکی خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی بانک حکمت ایرانیان به مشتریان ارائه کند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.