جشنواره عیدانه آپ

هموطنان عزیز در طول ایام تعطیلات نوروز می توانند با استفاده از کد پرداخت #733* بصورت 24 ساعته انواع خدمات پرداخت همراه را تجربه کنند.

عصر بانک؛شمش طلا ،سفر به المپیک و ال کلاسیک،پژو 206 ،گوشی های تلفن همراه هوشمند و صدها جایزه روزانه در کمپین جشنواره عیدانه آپ در انتظار کاربران کد پرداخت #733*  است . کاربران آپ می توانند  با شماره گیری کد #9*733* از میزان امتیاز خود مطلع شوند.

 

تا پایان جشنواره نیز هر هفته یک دستگاه گوشی آیفون 6 و روزانه یک جایزه به ارزش 300 هزار تومان و 100شارژ هزار تومانی و انواع جوایز متنوع دیگر برای کاربران اپلیکیشن آپ در نظر گرفته شده است .

 

تراکنش های بدون نیاز به اینترنت در ایام نوروز

 

هموطنان عزیز در طول ایام تعطیلات نوروز می توانند با استفاده از کد پرداخت #733* بصورت 24 ساعته انواع خدمات پرداخت همراه را تجربه کنند. با استفاده از این سامانه امکان انجام انواع تراکنش های پرداخت بدون محدودیت در زمان و مکان و تنها با شماره گیری #733* از طریق تلفن همراه فراهم است. این خدمات  غیر حضوری شامل پرداخت قبوض خدماتی ،خرید شارژ همراه اول و ایرانسل و رایتل ، خرید اعتبار اینترنت، خرید بیمه نامه ، پرداخت قبوض جرائم رانندگی ، پرداخت های نیکوکارانه به موسسات خیریه معتبر است .

 

اپلیکیشن آپ را از کجا دانلود کنیم ؟

 

این اپ موبایلی را برای هر دو سیستم عامل اندروید و  ios در گوشی های تلفن همراه هوشمند از گوگل پلی، مایکت، ویترین سیبچه ، کافه بازار و اپ استور می توان به سادگی دریافت، نصب و اجرا نمود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت آسان پرداخت به نشانی http://www.asanpardakht.ir/ مراجعه فرمایید . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.