خدمات سایبر کارت بانک گردشگری چیست؟

اگر شما خواهان انجام خریدهای اینترنتی هستید اما احساس امنیت کافی در فضای مجازی نمی کنید بانک گردشگری سایبر کارت را به شما معرفی می کند.

عصر بانک؛ این نوع کارت ها که از نوع کارت های پیش پرداخته است، موجودیت فیزیکی نداشته و به صورت فیزیکی صادر نمی شوند و تنها با در اختیار داشتن یک شماره 16 رقمی به عنوان شماره کارت سایبر، رمز دوم، کد اعتبار سنجی (CVV2) و تاریخ انقضا می توانید از تمامی پایانه های مجازی مانند اینترنت، تلفن و موبایل استفاده نموده و خرید اینترنتی انجام دهید. این کارت برای افزایش امنیت اطلاعات کارت اصلی شما که متصل به سپرده بانکی شماست، صادر می شود.

 

خدمات سایبر کارت چیست؟

با دریافت سایبر کارت می توانید از خدمات زیر بهره مند گردید:

امکان خرید کالا و خدمات از کلیه درگاه های اینترنتی برای شما وجود دارد.

در تمام طول شبانه‌روز می‌توانید صورتحساب و موجودی خود را دریافت کنید.

امکان مسدود کردن کارت برای شما فراهم شده است.

امکان پرداخت کلیه قبوض شهری برای شما فراهم شده است.

از امکان شارژ سایبر کارت با استفاده از کارت اصلی خود و تغییر رمز برخوردارید.

 

نحوه دریافت سایبر کارت چگونه است؟

شما می توانید در صورت داشتن کارت نقدی به درگاه پرداخت بانک گردشگری مراجعه نموده و با انجام مراحل زیر اقدام به تهیه و خرید سایبر کارت نمایید.
ابتدا به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی بانک گردشگری به آدرس https://epayment.tourism-bank.com مراجعه نمایید.

در صفحه درگاه پرداخت اینترنتی بانک گردشگری و با کلیک کردن بر روی گزینه " صدور کارت مجازی" وارد صفحه "خرید کارت مجازی" شوید.

سپس اطلاعات کارت نقدی گردشگری (شماره کارت، تاریخ انقضا، رمز دوم و CVV2 ) را در بخش اطلاعات کارت ثبت کنید.

آدرس پست الکترونیکی، مبلغ موردنظر برای شارژ کارت و همچنین "انتخاب و ثبت رمز دوم اینترنتی" را در بخش "اطلاعات کارت درخواستی" ثبت کنید.
پس از انجام مراحل فوق، کارت به صورت آنی صادر شده و به میزان درخواستی شارژ گردیده است. برای استفاده های آتی تنها نیاز است که این کارت شارژ گردد. شارژ آن نیز از طریق درگاه اینترنتی بانک گردشگری، انتقال به کارت فوق از طریق کارت گردشگری یا کارت سایر بانک های عضو شتاب امکان پذیر است.

 

دریافت اطلاعات بیشتر

شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.