شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در سال 1376 با موضوع تولید، تامین و بهره برداری انواع سخت افزار، نرم افزار و تجهیزات الکترونیکی و رایانه ای مورد مصرف در انواع فعالیت های اداری، تجاری، خدماتی، تولیدی، مالی و بانکی تاسیس گردید.

عصر بانک؛شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در سال 1376 با موضوع تولید، تامین و بهره برداری انواع سخت افزار، نرم افزار و تجهیزات الکترونیکی و رایانه ای مورد مصرف در انواع فعالیت های اداری، تجاری، خدماتی، تولیدی، مالی و بانکی تاسیس گردید.

در حال حاضر شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با سرمایه ثبت شده 130 میلیارد ریال و با دارا بودن 30 دفتر ثابت در کلیه مراکز استان ها و بکارگیری بیش از 500 نفر پرسنل فنی در سراسر کشور، توانسته است خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت IT کشور معرفی نماید و با اتکا به نیروهای متخصص و متعهد توانایی و دانش فنی لازم جهت ارائه راه حل های جامع نرم افزای و سخت افزاری، خدمات پشتیبانی، عرضه محصولات و تولید نرم افزارها در حوزه های بانکداری الکترونیک، حمل و نقل الکترونیک، دولت الکترونیک، کسب و کار الکترونیک و … اقدام نماید.

عمده توجه شرکت از بدو تاسیس، معطوف به ارائه برترین راه حل های جامع، بهترین تجهیزات و با کیفیت ترین سطح از خدمات به کلیه مشتریان خود بوده است.

 

 

 جایگاه خوارزمی در شورای عالی انفورماتیک

 

 

رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک، معتبرترین نظام رتبه بندی شرکتهای ارائه کننده محصولات و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد و شرکتها بر اساس رتبه اخذ شده در این سیستم مجاز به انعقاد قرارداد و نهادها و سازمانهای مختلف خواهند بود. شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در آخرین رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک که در مهرماه 1390 صورت گرفته است، در هر سیزده رشته اصلی، دارای رتبه یک می باشد. جایگاه شرکت در این نظام رتبه بندی گویای احراز صلاحیت و اعتبار بالای این شرکت در انجام پروژه ها و ارائه خدمات و محصولات صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.