مؤسسه اعتباری عسکریه رسما ملل شد

طبق مصوبه روز گذشته شورای پول و اعتبار، این شورا رای به تغییر نام مؤسسه اعتباری عسکریه به ملل داد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، حجت الاسلام امیررضا خلیلی در این باره گفت: در صحبت تلفنی که با مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی داشته ام، ایشان این موضوع را تایید کردند و گفتند تغییر نام مؤسسه در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار مطرح و تصویب شده است.

 

قابل ذکراست از زمان حضور جناب آقای سیف در بانک مرکزی، برای اطلاع رسانی صحیح و دقیق، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در تمام جلسات شورای پول و اعتبار حضور دارد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه در مورد روند تغییر نام این مؤسسه گفت: دلیل تغییر نام مؤسسه ممانعت از بروز مشکلات برای فعالیت این مؤسسه در پسا برجام در خارج از مرزهای کشور بوده است و بانک مرکزی هیچ گونه فشاری برای تغییر نام نداشته است، همان طور که می دانید «عسکریه» اسم مکان است و به معنی پادگان و لشگر می‌باشد و اسم ائمه نیست. لذا بعد از فراخوان عمومی و نظر سنجی از مردم عزیز این موضوع در مجمع عمومی 23 اسفند مطرح و تصویب شد و برای تایید نهایی منتظر تایید شورای پول و اعتبار بودیم.

خلیلی در ادامه افزود: به جهت تمکین از قانون تا به حال هیچ تابلویی از این مؤسسه تغییر نکرده و هیچ گونه تغییراتی هم نداشته ایم و ان شا الله به زودی به طور رسمی نام مؤسسه تغییر خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.