رشد 600 درصدی صدور کارتهای هدیه کوثر

از تاریخ 1/9/94 الی 5/4/95 تعداد 202000 فقره کارت هدیه در 350 شعبه موسسه در سراسر کشور صادر شده است .

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ یکی از محصولاتی که بیشتر بانک‌ها و موسسات اعتباری در طول چند سال اخیر ارائه کرده‌اند کارت‌های هدیه است  . هدیه کارت کوثر کارتی است که به صورت نقدی و بی نام با مبالغ معین صادر می شود و به دارنده آن اجازه می دهد به دفعات دلخواه تا سقف موجودی کارت اقدام به خرید کالا و خدمات از دستگاه های کارتخوان نصب شده در فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری نماید و یا در صورت نیاز به وجه نقد از طریق پایانه های خودپرداز موسسه کوثر اقدام نماید.

 

بر اساس این گزارش ؛ با رونمایی طرح های جدید کارت هدیه موسسه اعتباری کوثر در آذرماه سال94 همزمان با برگزاری پانزدهمین هم اندیشی مدیران موسسه ، تاکنون 202000 فقره کارت هدیه صادر شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه دارای رشد 600 درصدی می باشد .

این گزارش می افزاید ؛ تنوع کارت های هدیه کوثر متناسب با نیاز مشتریان در حوزه های مناسبتی ، مذهبی ، به صورت دلخواه در قالب 40 طرح جذاب طراحی گردیده است .

بر این اساس ، با توجه به استقبال گسترده مشتریان محترم ، صدور کارت هدیه با نماد ویژه هر استان در دستور کار موسسه قرار گرفته و هم اینک مشتریان گرامی می توانند علاوه بر دریافت کارتهای مناسبتی و مذهبی نسبت به صدور کارت هدیه با نماد استان نیز اقدام کنند.

شایان ذکر است ؛ برای سهولت انتخاب کارت‌ های هدیه ، آلبومی در تمام شعب وجود دارد که مشتریان پس از مشاهده و انتخاب کد طرح کارت‌ مورد نظر، می‌توانند کارت هدیه خود را در کمترین زمان ممکن، از شعبه دریافت کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.