سبد ارزش‌آفرین بانک دی رونمایی شد

بانک دی با هدف تامین مالی بنگاه‌های کوچک و زودبازده و ارزش آفرینی برای مشتریان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرح جدیدی که منطبق بر عقود اسلامی است، رونمایی کرد.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، این طرح که با عنوان "سبد ارزش آفرین" در خدمت مشتریان قرار گرفته است، شامل طرح‌های حساب جاری، جهش، شکوه، آذین، نگین، سرمایه‌گذاری‌های آتیه و آتیه کودک و نوجوان است.

 

بر این اساس معاونت اعتبارات و بازاریابی بانک دی اعلام کرد که همزمان با رونمایی از این سبد که از جذابیت و تنوع مطلوبی برای مشتریان برخوردارند، سه طرح جهش، شکوه و آذین به شعب بانک دی ابلاغ شده و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از آنها به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

در این طرح‌ها، مشتریان برای تامین مالی و نیز برطرف کردن نیازهای خود در قالب عقود اسلامی و مطابق با ضوابط و مقررات جاری بانک تسهیلات متنوع دریافت می‌کنند. سود تسهیلات معرفی شده در قالب این طرح‌ها از 4 الی 18 درصد بوده و مدت بازپرداخت آنها هم از 12 الی 60 ماه تعیین شده است.

 

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان دی (شماره تلفن‌های 28930 و 2726) تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.