• کاهش ریسک معاملات روزمره مردم با سامانه "توانم"

    کاهش ریسک معاملات روزمره مردم با  سامانه
    سوابق اعتباری مشتریان بانکی نقش بزرگی در هنگام درخواست انواع تسهیلات بانکی و حتی معاملات روزمره با افراد جامعه بازی می‌کند.
    ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
  • رفع مشکل پژواک رمز با پین پد سپ

    رفع مشکل پژواک رمز با پین پد سپ
    راهکار اساسی رفع مشکل پژواک رمز، عدم اعلام رمز به صورت همگانی و ورود رمز توسط دارنده کارت در دستگاه کارت‌خوان است اما در بسیاری از موارد دستگاه کارت‌خوان در دسترس نبوده و با دارنده کارت فاصله دارد. در این شرایط تنها راه‌ حل، استفاده از دستگاه پین پد است.
    ۱۳۹۷/۱۰/۳
  • تبدیل موبایل به یک پایانه فروش با راهکار هم‌پات ایران کیش

    تبدیل موبایل به یک پایانه فروش با راهکار هم‌پات ایران کیش
    آیا می‌دانستید که با کارتخوان‌های موبایلی یا همان M-POS، امکان تبدیل گوشی شما به یک پایانه فروش وجود دارد و برای عملیات دریافت وجه‌ کسب و کارهای مختلف نیاز نیست از کارتخوان‌های بزرگ و سنگین استفاده کنید؟
    ۱۳۹۷/۹/۲۹
  • بودن یا نبودن: نقاط قوت و ضعف دستگاه CRM دریافت و پرداخت پول نقد

    بودن یا نبودن: نقاط قوت و ضعف دستگاه CRM دریافت و پرداخت پول نقد
    ماشین‌های خودپرداز-خوددریافت یا همان CRM می‌توانند گردش پول نقد را بهینه کنند اما بانک‌ها باید قبل از سرمایه‌گذاری روی آن همه جوانب امر را بسنجند.
    ۱۳۹۷/۹/۲۸
  • همه چیز درباره سامانیوم،باشگاه مشتریان بانک سامان

    همه چیز درباره سامانیوم،باشگاه مشتریان بانک سامان
    سامانیوم باشگاهی است که شما می‌توانید با عضویت در آن و انجام فعالیت‌های روزمره بانکی خود امتیاز کسب کنید و ضمن بهره‌مندی از خدمات نوین بانکی از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوید.
    ۱۳۹۷/۹/۱۷
  • انقلاب کیف پول‌های دیجیتالی؛ آمارهای جالب از معروف‌ترین اپلیکیشن‎‌های پرداخت دنیا

    انقلاب کیف پول‌های دیجیتالی؛ آمارهای جالب از معروف‌ترین اپلیکیشن‎‌های پرداخت دنیا
    در قرن ۲۱، افراد بیشتری بر سهولت امور بانکی و پرداخت تاکید دارند، در این مطلب بررسی می‌کنیم که چگونه رشد کیف پولهای موبایلی در سراسر جهان افزایش یافته و چطور به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شده است.
    ۱۳۹۷/۹/۱۰
  • همه چیز درباره اپلیکیشن پرداخت ۷۲۴ (+ دانلود )

    همه چیز درباره اپلیکیشن پرداخت ۷۲۴  (+ دانلود )
    اپلیکیشن جدید ۷۲۴ با حدود یک میلیون دانلود در مارکت‌های مختلف، از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پرداخت در ایران است که با رابط کاربری ساده و سرعت بالای خود توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کند.
    ۱۳۹۷/۸/۲۸
  • آیا عابربانکها در شعب آینده بانک‌ها حضور دارند؟

    آیا عابربانکها در شعب آینده بانک‌ها حضور دارند؟
    با ادغام کردن کانال‌ها، حرکت به‌سوی استانداردسازی، به‌کارگیری فناوری خودکار و همکاری بیشتر در داخل صنعت بانکی، ما به سمت نسل سوم عابربانک‌ها حرکت می‌کنیم و این صنعت در آینده دیجیتال شعب بانکی به حیات خود ادامه خواهد داد.
    ۱۳۹۷/۸/۲۲
  • بد و خوب دستگاه Recycler دریافت و پرداخت پول

    بد و خوب دستگاه Recycler دریافت و پرداخت پول
    بر اساس تحلیل‌ها مشخص شده ۱۰ موسسه مالی جهانی که دارایی آنها بین ۲۷۵ میلیون دلار تا یک میلیارد دلار بود، با فناوری عابربانک واریز و برداشت می‌توانند بین ۴۰ تا ۵۰ درصد کل هزینه‌های جابجایی پول را کاهش دهند.
    ۱۳۹۷/۸/۱۳
  • از تولد اولین عابربانک دنیا تا رشد هوشمندترین تجهیزات بانکی

    از تولد اولین عابربانک دنیا تا رشد هوشمندترین تجهیزات بانکی
    از زمان گرامیداشت اولین عابربانک تحویل پول نقد جهان، ۵۰ سال سپری شده اما ۵۰ سال آینده برای نوآوری در عابربانک تازه شروع شده است.
    ۱۳۹۷/۸/۹
  • اینفوگرافیک/ تولیدی برای ایران

     اینفوگرافیک/ تولیدی برای ایران
    توسن تکنو در فررودین ماه امسال از جدیدترین کارت‌خوان‌های اندرویدی سری A خود رونمایی کرد. خط تولید سخت افزارهای پرداخت نظیر ترمینال‌های POS و همین طور سخت‌افزارهای بانکی نظیر دستگاه ATM Recycler این شرکت نیز که امسال راه‌اندازی شد، هفتم شهریور ماه به صورت رسمی افتتاح شد. همه این‌ها می تواند نویدبخش حرکتی باشد که یکی از مهم‌ترین نتایج آن، پیشرفت و توسعه تولیدات ایرانی و حمایت از نیروی کار داخلی است.
    ۱۳۹۷/۷/۴
  • حفاظت از رمز کارت بانک ملی با اپلیکیشن «۶۰»

     حفاظت از رمز کارت بانک ملی با  اپلیکیشن «۶۰»
    در حالی که سوء استفاده های اینترنتی از حساب های بانکی به یک معضل جدی تبدیل شده، بانک ملی ایران طی یک اقدام خلاقانه برای همیشه این مشکل را حل کرده است.
    ۱۳۹۷/۶/۱۲
  • با ۲۵ بانک دیجیتالی دنیا آشنا شوید

     با ۲۵ بانک دیجیتالی دنیا آشنا شوید
    به این بانک‌های دیجیتال از سراسر جهان نگاهی بیندازید و ببینید چگونه این بانک‌های پیشرو با اتصال به نسل جدید مشتریان موبایلی، تعریف جدیدی از این صنعت ارائه می‌دهند.
    ۱۳۹۷/۶/۳
  • معرفى محصول پیگیرى وصول مطالبات توسن

    معرفى محصول پیگیرى وصول مطالبات توسن
    همواره مدیریت فرآیند وصول مطالبات نزد بانک ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. وصول مطالبات بانک ها مجموعه ای از فرآیندهای داخلی و خارجی است. به این معنا که بخشی از فرآیند وصول یعنی مذاکره با مشتری، دستورالعمل های صادره و... در داخل بانک تهیه و تدوین می شود و بهبود این عوامل در حیطه‌ی اختیارات بانک‌ها است.
    ۱۳۹۷/۵/۲
  • همه راهکارهای پرداخت شرکت آپ

    همه راهکارهای پرداخت شرکت آپ
    حتماً تا به حال از خدمات شرکت آسان پرداخت استفاده کرده‌اید. آسان پرداخت یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت است که بیشتر کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت را با اپلیکیشن آپ می‌شناسند.
    ۱۳۹۷/۴/۲۶
  • عابربانک‌های هوشمند: عصر طلایی بانکداری

    عابربانک‌های هوشمند: عصر طلایی بانکداری
    امروزه خدمات شعبه، قابلیت‌های تحویلدار، عملیات‌ بانکداری موبایلی و پیشنهادهای آنلاین در هم ادغام می‌شوند و دستاورد آن عابربانک هوشمند می‌گردد.
    ۱۳۹۷/۳/۲۸
  • خودپردازهای مستقل (IAD) چیست و چه مزایایی برای شبکه بانکی دارد؟

    خودپردازهای مستقل (IAD) چیست و چه مزایایی برای شبکه بانکی دارد؟
    خودپردازهای مستقل، هم برای کاربران و هم برای بانک‌ها مزیت‌هایی دارند که کاهش هزینه و افزایش کیفیت خدمات؛ گسترش محدوده جغرافیایی خدمات؛ و افزایش رضایت‌مندی مشتریان از آن جمله است.
    ۱۳۹۷/۳/۲۰
  • بانک‌ها بر سر دوراهی

    آینده عابربانک‌ها با نگاهی به ۲ محصول شرکت NCR و Diebold Nixdorf

    آینده عابربانک‌ها با نگاهی به ۲ محصول شرکت NCR و Diebold Nixdorf
    به نظر می‌رسد تحویل پول نقد به‌واسطه پرداخت‌های غیرتماسی و کیف پول‌های دیجیتال در دنیا رو به افول است اما در ایالات‌متحده کانال عابربانک نقش اصلی خود یعنی حلقه ارتباط بانکداری با مشتری را حفظ کرده است.
    ۱۳۹۷/۳/۱۹
  • نمودار/ رشد ۱۸ درصدی بازار موبایل پوزها تا سال ۲۰۲۴

    نمودار/ رشد ۱۸ درصدی بازار موبایل پوزها تا سال ۲۰۲۴
    تلاش‌ دولتها برای تسریع و ارتقای تراکنش‌های غیرنقدی از طریق پرداخت‌های دیجیتال یک عامل محرک کلیدی برای رشد بازار پایانه‌های موبایل پوز است.
    ۱۳۹۷/۳/۵
  • همه چیز درباره استفاده بانکها از دستگاه خودپرداز-خود‌دریافت (CRS)

    همه چیز درباره استفاده بانکها از دستگاه خودپرداز-خود‌دریافت (CRS)
    دستگاه خودپرداز-خوددریافت به بانکها این امکان را می‌دهد تا مشتریان بتوانند مقادیر بیشتری دریافت و واریز وجه انجام دهندکه این امر برای مشتری یک تجربه عالی است و موجب افزایش رضایت از طریق کانال سلف‌سرویس می‌شود.
    ۱۳۹۷/۲/۲۶
1 2 3 >>

    اطلاعات تصویری