• ارائه خدمات بانکداری همراه بوسیله اپراتورهای تلفن همراه

    ارائه خدمات بانکداری همراه بوسیله اپراتورهای تلفن همراه
    MVNOها با بخش‌بندی بازار تلفن همراه، انتخاب بازار هدف مناسب، شناخت دقیق مشتریان و در نهایت، ارائه خدمات ارزش افزوده‌ی ویژه برای آن‌ها، ضمن جلب بیشتر رضایت مشتری، سودآوری خود را تضمین می‌کنند.
    ۱۳۹۶/۹/۱۶
  • تاکنون چند میلیارد دلار «بیت کوین» از دست رفته است؟

    تاکنون چند میلیارد دلار «بیت کوین» از دست رفته است؟
    همان طور که در گذشته های دور سکه های طلای بسیاری در کشتی های غرق شده به عمق اقیانوس ها رفته اند، در دهه اخیر نیز مقدار قابل توجهی از پول مجازی بیت کوین به طرق مختلف گم شده است.
    ۱۳۹۶/۹/۹
  • کاربرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری

    کاربرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری
    از آنجا که در کسب و کار بانکی رقابت تنگاتنگی درسرویس دهی و ارائه خدمات به مشتریان وجود دارد وجود سیستم جامع "مدیریت ارتباط با مشتری" نقش به سزایی در بهبود ارتباط با مشتری و ارائه خدمات ایفا می نماید .
    ۱۳۹۶/۹/۵
  • آینده بانکداری در دستان کانال بهینه (Opti-Channel) است نه کانال همه کاره ( Omni-Channel )

    آینده بانکداری در دستان کانال بهینه (Opti-Channel) است نه کانال همه کاره ( Omni-Channel )
    در شخصی سازی بانک‌ها تا جایی که بتوانند اطلاعات، تعاملات، سوابق خرید و دیگر موارد مشتری را گردآوری و از آن برای ارائه کانال بهینه استفاده می‌کنند.
    ۱۳۹۶/۹/۴
  • صفر تا صد بیت‌کوین

    صفر تا صد بیت‌کوین
    رشد قابل توجه ارزش بیت‌کوین در کنار مزایای قابل‌توجه این ارز دیجیتالی توجه بسیاری از بانک‌های مرکزی دنیا را به خود جلب کرده است. به‌طور سنتی پول‌ها به‌وسیله بانک مرکزی ایجاد می‌شوند و میزان عرضه آن را متناسب با سیاست‌های مد نظرخود تنظیم می‌‌کنند، اما بیت‌کوین به‌عنوان ارز رمزپایه این رویه را تغییر داده و به همین جهت می‌توان از آن به‌عنوان دگردیسی ارزی نام برد.
    ۱۳۹۶/۸/۲۳
  • کاربرد مدلهای کسب و کار در بانکداری

    کاربرد مدلهای کسب و کار در بانکداری
    رشد روز افزون فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ، نیازمند شناخت دقیق انواع مدلهای کسب و کار و ایجاد تغییر و تحول در مدلهای کسب و کار موجود، جهت دستیابی به مدلی مناسب و کارا می باشد .در واقع مدل کسب و کار در بانکداری نمایانگر استراتژی کسب و کار بانکی می باشد .
    ۱۳۹۶/۸/۱۷
  • اهمیت API در آینده بانکداری

    اهمیت API در آینده بانکداری
    جمعیت APIها بالا رفته و در سراسر دنیا به چیزی بیشتر از ۵۰۰۰۰ رسیده است و اکنون تعداد آنها از این تخمین سال ۲۰۱۶ هم فراتر رفته است.
    ۱۳۹۶/۸/۱۴
  • مروری بر استانداردهای بانکداری و پرداخت الکترونیک؛ از ایزو تا بازل

    مروری بر استانداردهای بانکداری و پرداخت الکترونیک؛ از ایزو تا بازل
    استاندارد،در‌ واقع،مجموعه‌ای از قوانین و مقررات است که توسط برخی نهادهای ذی‌صلاح جهت استفاده سازمان‌ها و مؤسسات در مقیاس ملی و بین‌المللی وضع و تصویب می‌شود و ممکن است توسط دولت‌ها یا نهادهای علمی، از جمله برخی انجمن‌های حرفه‌ای، اجرا گردد.
    ۱۳۹۶/۷/۲۳
  • عوامل موثر بر ارزش بیت کوین

    عوامل موثر بر ارزش بیت کوین
    در حال حاضر ارزش بازار مجموع پول‌های رمزنگاری شده بیش از 100 میلیارد دلار است؛ حال آنکه بیت‌کوین نزدیک به نیمی از ارزش کل پول‌های رمزنگاری شده را به خود اختصاص داده است.
    ۱۳۹۶/۷/۲۲
  • کاربرد استاندارد EMV در پرداخت های بانکی

    کاربرد استاندارد EMV در پرداخت های بانکی
    استاندارد EMV، استانداردی است که توسط Europay, MasterCard, VisaCard شکل گرفته است ،استاندارد EMV به منظور افزایش امنیت درپرداخت های بانکی طراحی شده است و دارای سازگاری کامل بر اساس استاندارد ISO می باشد.
    ۱۳۹۶/۷/۱۸
  • آشنایی با مهم ترین ویژگی های سند بال ۳

    آشنایی با مهم ترین ویژگی های سند بال ۳
    بانک مرکزی با هدف پیاده‌سازی مفاهیم نوین نظارت بانکی،ترجمه بخش اول سند بال ۳ در نظام بانکی کشور را که عمدتاً در بردارنده چارچوب الزامات مربوط به سرمایه است، ترجمه و منتشر کرد.
    ۱۳۹۶/۷/۱۶
  • بانک به مثابه یک پلتفرم

    بانک به مثابه یک پلتفرم
    بر طبق گزارش گارتنر، تا سال ۲۰۱۶، ۷۵ درصد از ۵۰ بانک برتر جهانی از یک پلتفرم API برخوردار بودند و ۲۵ درصد نیز یک AppStore را برای مشتریان خود راه اندازی کردند.
    ۱۳۹۶/۷/۱۰
  • Big Data چیست و در بانکداری چگونه از آن استفاده می‌شود؟

    Big Data چیست و در بانکداری چگونه از آن استفاده می‌شود؟
    بانکها و شرکت‌های پرداخت چگونه می‌توانند از Big data منتفع شوند؟
    ۱۳۹۶/۶/۲۲
  • انقلاب بانکی با بکارگیری Omnichannel

     انقلاب بانکی با بکارگیری Omnichannel
    باکانال هم‌کاره یا همان Omnichannel، بانک‌ها نه تنها باید انتظارات مشتریان خود را برآورد کنند بلکه باید علایق و خواست‌های آنها را نیز بشناسند.
    ۱۳۹۶/۶/۵
  • همه تفاوت‌های بانکداری Multichannel با Omnichannel

    همه تفاوت‌های بانکداری Multichannel  با  Omnichannel
    ازانجام تراکنش‌ها تا ارتقای تجربه مشتری
    ۱۳۹۶/۵/۳۱
  • معماری کلان پرداخت مبتنی بر نشان‌گذاری

    معماری کلان پرداخت مبتنی بر نشان‌گذاری
    در این مستند پس از بررسی نقش‌های اکوسیستم پرداخت مبتنی بر نشان‌گذاری در کشور، ارتباطات میان اعضاء اکوسیستم نشان‌گذاری و فرایندهای اجرایی آنها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
    ۱۳۹۶/۵/۲۲
  • همه چیز درباره پرداخت‌های مبتنی بر نشان‌گذاری

    همه چیز درباره پرداخت‌های مبتنی بر نشان‌گذاری
    استفاده از نشانه های پرداخت، برای تمامی ذینفعان اکوسیستم پرداخت، مزایایی را در بردارد. صادرکنندگان کارت و دارندگان کارت میتوانند از روش‌های پرداخت امن‌تر و کاهش ریسک تقلب بهره‌مند شوند. علاوه بر این با کاهش تهدیدهای حملات برخط و دزدی اطلاعات کارت، پذیرندگان و صاحبان کسب وکار نیز از سطوح اطمینان بالاتر در پرداخت بهره خواهند برد. همچنین شبکه‌های پرداخت قادر خواهند بود با کمترین تغییر در تعاملات فی‌مابین و کاهش نیازمندی‌های امنیتی در سطح شبکه فعالیت کنند.
    ۱۳۹۶/۵/۲۱
  • جنگ رقابتی بیت‌کوین

    جنگ رقابتی بیت‌کوین
    همان‌طور که اکوسیستم بیت‌کوین رشد می‌کند، دسته‌بندی‌هایی هم در داخل آن شکل می‌گیرد. بسیاری از این دسته‌بندی‌ها از تفاوت اساسی در این دیدگاه نشات می‌گیرد که آیا بیت‌کوین باید بیشتر شبیه به طلا باشد یا پول نقد.
    ۱۳۹۶/۵/۱۱
  • وضعیت وام‌دهی بانک‌ها در ۷ شیوه

    وضعیت وام‌دهی بانک‌ها در ۷ شیوه
    مانده تسهیلات‌دهی بانک‌ها در پایان سال ۱۳۹۵ به حدود ۹۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده که عمدتا در هفت عقد اسلامی قابل تفکیک است. در این بین فروش اقساطی و مشارکت مدنی بالاترین حد پرداختی تسهیلات را دارا بوده‌اند.
    ۱۳۹۶/۵/۴
  • زنجیره بلوک (BlockChain) چیست و چگونه کار می کند؟

    زنجیره بلوک (BlockChain) چیست و چگونه کار می کند؟
    در بلاک چین بجای اینکه پول را با استفاده از یک عابربانک یا کارتها‌ی اعتباری ارسال کنیم. پول را بر پایه‌ی یک پیغام دیجیتال ارسال می‌کنیم.
    ۱۳۹۶/۵/۳
1 2 3 4 5 6 >>

اطلاعات تصویری