• تطبیق نیازهای بعدی مشتری از طریق بازسازی «پرسونا»

    تطبیق نیازهای بعدی مشتری از طریق بازسازی «پرسونا»
    استفاده از پرسونا‌ در چارچوب طراحی تفکر شما مهم است؛ اما آیا نتایج آن نیز رضایت‌بخش و واضح است؟
    ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
  • پژوهش بازار یا تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست؟

    پژوهش بازار یا تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) چیست؟
    مصداق بارز پژوهش بازار یا تحقیقات بازاریابی (Marketing Research)، آن ضرب المثل معروف است که می‌گوید: «بی گدار به آب نزن!».
    ۱۳۹۵/۵/۴
  • تحلیل SWOT چیست؟ چه زمانی و چگونه از آن استفاده کنیم؟

    تحلیل SWOT چیست؟ چه زمانی و چگونه از آن استفاده کنیم؟
    معمولا برای تحلیل SWOT، جدولی ۴ ستونه و ۴ ردیفه درست می‌کنیم؛ سپس نقاط ضعف و قدرت، و فرصت ها و تهدیدها را در برابر هم (جهت مقایسه) قرار می‌دهیم.
    ۱۳۹۵/۵/۳
  • چابک‌سازی فرآیندهای مدیریت پروژه با الگو برداری از فرد بندباز

    چابک‌سازی فرآیندهای مدیریت پروژه با الگو برداری از فرد بندباز
    چابک‌سازی در بستر مدیریت پروژه مقبول صورت می‌گیرد. با به‌کارگیری شاخص‌های پنجگانه این مدل تحقیق که عبارت بودند از قابلیت تشخیص، بلوغ، انطباق‌پذیری، شایستگی و سرعت روی فرآیند‌های مدیریت پروژه مقبول سازمان، افزایش چابکی قابل انتظار است.
    ۱۳۹۵/۴/۲۱
  • بازاریابی کارآفرینانه چیست؟

    بازاریابی کارآفرینانه چیست؟
    بازاریابی کارآفرینانه همان‌گونه که از نامش پیدا است حاصل پیوند دو مفهوم بازاریابی و کارآفرینی است.
    ۱۳۹۵/۴/۲۱
  • طرح کسب و کار (BUSINESS PLAN) چیست؟

    طرح کسب و کار (BUSINESS PLAN) چیست؟
    کسی که به طرح کسب و کار نیاز ندارد، کسی‌ست که اصلا کسب و کاری ندارد! در واقع، هر کسی که بخواهد کسب و کاری را شروع کند یا گسترش بدهد، قرار است مقداری (کم یا زیاد) هزینه، وقت و انرژی را برای آن صرف کند و قطعا این فرد به یک طرح کسب و کار نیاز پیدا خواهد کرد.
    ۱۳۹۵/۴/۱۴
  • کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی

    کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی
    استفاده از این فناوری در سامانه‌های تحقیقات بازار دیجیتال می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌ها و تسهیل امور، به ارتقای سرعت و صحت تحقیقات بازاریابی کمک کند.
    ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
  • ۶ ویژگی یک بنگاه ورشکسته طبق قانون در ایران

    ۶ ویژگی یک بنگاه ورشکسته طبق قانون در ایران
    این روزها بنگاه‌های بسیاری اعم از صندوق‌ها و موسسات مالی اعتباری دچار ورشکستگی پنهان شده‌اند و اما ویژگی‌های اصلی یک بنگاه ورشکسته کدام است؟
    ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
  • هوش تجاری چگونه کار می کند؟

    هوش تجاری چگونه کار می کند؟
    ابزارهای هوش تجاری در مقایسه با ابزارهای توسعه برنامه های کاربردی جوانتر هستند در نتیجه براساس نیاز کاربران و تغییرات سازمانها، آنها نیز دستخوش تغییر و تحول میشوند، علاوه بر آن تعداد شرکتهایی که تجربه استفاده از یک ابزار خاص را دارند زیاد نیست، این دلائل باعث میگردد متقاضیان استقرار هوش تجاری با چالشهای متعددی در این زمینه مواجه گردند.
    ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
  • کاربردی کردن الگوهای مدل کسب‌وکار

    کاربردی کردن الگوهای مدل کسب‌وکار
    الگوها به شما در فهمیدن پویایی مدل کسب‌وکار واستفاده از آن به‌عنوان منبع الهام بخش برای کارتان کمک می‌کند.
    ۱۳۹۴/۱۱/۵
  • پیمان مدیریت چیست (Management Contracting) ؟

    پیمان مدیریت چیست (Management Contracting) ؟
    مدیریت پیمان یا MC همان طور که از نامش بر می آید، روشی است که در آن کارفرما، یک شرکت یا یک شخص را تعیین می کند تا مدیریت اجرای پروژه را بر عهده بگیرد.
    ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
  • بازاریابی کانال همه‌کاره (Omni-Channel Marketing) چیست؟

    بازاریابی کانال همه‌کاره (Omni-Channel Marketing) چیست؟
    در دنیای پر هیاهوی امروز که تمامی ما در برابر انبوهی از تبلیغات، محصولات و انتخاب‌های گوناگون قرار گرفته‌ایم، شرکتی که بتواند با استفاده از تمامی کانال‌های ارتباطی، در کمترین زمان ممکن در هر زمان و مکانی پاسخگوی خواسته‌ها و حتی آرزوهای مشتریان خود باشد، موفق خواهد بود.
    ۱۳۹۴/۱۰/۶
  • انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی (+مثال)

    انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی (+مثال)
    مشتریان، مدیر بازاریابی را کسی می دانند که وظیفه اولیه او ایجاد تقاضا برای محصولات سازمان است. اما این یکی از انواع وظایف او می باشد و وظایف دیگری نیز بر عهده او قرار دارند که شامل منظم کردن سطح تقاضا و زمانبندی آن و ارائه مشخصات تقاضا برای دستیابی به اهداف سازمان است. بعبارت ساده تر مدیریت بازاریابی مدیریت تقاضاست.
    ۱۳۹۴/۹/۲۹
  • همه چیز درباره رایانش ابری یا Cloud Computing

    همه چیز درباره رایانش ابری یا Cloud Computing
    رایانش ابری یا Cloud Computing به بیانی ساده، به معنای ذخیره و دستیابی به داده‌ها و برنامه‌ها از طریق اینترنت به جای استفاده از هارد درایوهای کامپیوتری است.
    ۱۳۹۴/۹/۱۵
  • ابزار آمیخته بازاریابی ( ۴p بازاریابی) چیست؟

    ابزار آمیخته بازاریابی ( ۴p بازاریابی) چیست؟
    ابزار آمیخته بازاریابی، ابزاری قدرتمند است که اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آن استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تدوین می‌کنند.
    ۱۳۹۴/۹/۱۳
  • تفاوت BPM و ‌BPMS و BPMN چیست؟

    تفاوت BPM و ‌BPMS و BPMN چیست؟
    جامعیت مفهوم BPM نسبت به BPMS و همچنین BPMS نسبت به BPMN به خوبی قابل درک است.
    ۱۳۹۴/۸/۱
  • سبک‌های مدیریتی لیکرت چیست؟ (+انواع آن)

    سبک‌های مدیریتی لیکرت چیست؟ (+انواع آن)
    یکی از مفاهیم بنیادین سرآمدی هر سازمان توسعه و مشارکت منابع انسانی یا به عبارت دیگر موفقیت از طریق کارکنان است. منافع و اقتدار سازمان به کارکنان آن به‌عنوان یکی از ذی‌نفعان اصلی و کلیدی گره‌خورده است. مشارکت کارکنان مزایای مهمی برای سازمان به ارمغان می‌آورد؛ تسهیم مالکیت اهداف سازمانی، همراهی کارکنانی متعهد، وفادار و راغب به کار، دستیابی به حداکثر میزان سطح عملکرد از جمله مهم‌ترین این مزایا هستند. در این نوشتار مدیریت مشارکتی به‌عنوان ابزاری جهت افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت زندگی کاری معرفی می‌شود.
    ۱۳۹۴/۲/۲۰
  • هوش هیجانی چیست؟

    هوش هیجانی چیست؟
    هوش هیجانی اصطلاحی است که روان‌شناسان برای توصیف این که چگونه افراد مختلف می‌توانند به خوبی احساسات خود را مدیریت کرده و نسبت به دیگران واکنش نشان دهند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    ۱۳۹۴/۲/۱
  • نقشه ذهنی (mind mapping) چیست؟

    نقشه ذهنی (mind mapping) چیست؟
    نقشه ذهنی ارتباط بین موضوعات، مفاهیم و مشکلات مختلف را با موضوعات دیگر نشان می دهد.
    ۱۳۹۴/۱/۲۶
  • اصول چهارده گانه مدیریت فایول

    اصول چهارده گانه مدیریت فایول
    درسال ۱۹۱۶ میلادی صنعتگری فرانسوی به نام هنری فایول کتاب برجسته خود با عنوان "مدیریت صنعتی و عمومی" را منتشر کرد. وی نظریه‌ای مستقل از نظریه مدیریت علمی فردریک تیلور، با نام مدیریت اداری ارائه نمود و ‌کوشید تا جاذبه های تازه تری را برای جنبش نظریه اداری دست و پا نماید.
    ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1 2 3 4 5 6 >>

اطلاعات تصویری