• جلب اعتماد مشتری در عصر اشتراکی شدن همه چیز

    جلب اعتماد مشتری در عصر اشتراکی شدن همه چیز
    چیزی نمانده که دنیا از بازار تجاری به شدت هماهنگ و گاهی مصنوعی امروزی، به موقعیتی تغییر کند که نیازهای مشتریان به صورت اتوماتیک برطرف شوند و دیگر چیزی به اسم «خرید کردن» باقی نمی‌ماند.
    ۱۳۹۸/۱۱/۱
  • ۸ اشتباه متداول کارآفرینان در مذاکره

    ۸ اشتباه متداول کارآفرینان در مذاکره
    همه ما از آمارهای وحشتناک کسب‌وکارها خبر داریم. بیشتر کسب‌وکارهای نوپا شکست می‌خورند (حدود ۸۰ درصد از آنها). بسیاری از کارشناسان، دلیل این شکست‌ها را ریسک‌های نوآوری می‌دانند.
    ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
  • چرا وجود موانع به نفع نوآوری است؟

    چرا وجود موانع به نفع نوآوری است؟
    تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که مدیران محدودیت در سازگاری و کمبود منابع را به عنوان موانع اصلی در جهت نوآوری در نظر می‌گیرند.
    ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
  • ایجاد فرهنگ سازمانی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری

    ایجاد فرهنگ سازمانی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری
    هر کسی که درس مدیریت خوانده باشد یا اندک تجربه‌ای در حوزه خلاقیت و نوآوری داشته باشد به خوبی می‌داند که خلاقیت چیست و محصول و فرآورده اصلی آن یعنی نوآوری چگونه تحقق می‌یابد.
    ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
  • شش گام جهت رسیدن به مدیریت مالی شخصی

    شش گام جهت رسیدن به مدیریت مالی شخصی
    کشور‌های پیشرفته برای موفقیت شهروندان خود اقدام به آموزش مفاهیم مالی در سنین پایین می‌کنند و همین امر در توسعه یافتگی این کشور‌ها نقش بسزایی دارد.
    ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
  • تفاوت نوآوری باز و جمع‌سپاری

     تفاوت نوآوری باز و جمع‌سپاری
    در دیدگاه نوآوری باز، این ایده‌ها هستند که طبق چارچوب مشخص به سیستم وارد و ارزیابی می‌شوند.
    ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
  • کلیدهای موفقیت در دهه جدید، تفاوت‌های زیادی با گذشته دارد

    کلیدهای موفقیت در دهه جدید، تفاوت‌های زیادی با گذشته دارد
    ترکیب برندگان کسب‌وکار در طول دهه‌ای که گذشت، تفاوت‌های زیادی کرده است.
    ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
  • ۱۰ کلید فراموش‌شده برای موفقیت در کسب‌وکار

    ۱۰ کلید فراموش‌شده برای موفقیت در کسب‌وکار
    توجه به برخی نکات ساده که معمولا فراموش می‌شود فضای رشد و توسعه کسب‌وکارتان را هموارتر خواهد کرد.
    ۱۳۹۸/۱۰/۹
  • بهترین سن برای کارآفرینی چند سالگی است؟

    بهترین سن برای کارآفرینی چند سالگی است؟
    مشخص نیست چرا و چگونه سرمایه‌گذاران اثر سن را در کارآفرینی مد نظر قرار می‌دهند، اما سوگیری آنها نسبت به کارآفرینان جوان‌تر غیر قابل انکار است.
    ۱۳۹۸/۹/۱۶
  • تجربه مشتری؛ عامل متمایزکننده رقابتی

    تجربه مشتری؛ عامل متمایزکننده رقابتی
    راشل بارتون، مدیر استراتژی مشتری در شرکت مشاوره اکسنچر (Accenture Strategy)، می‌گوید: مشتریان نمی‌توانند بین واحدهای خط مقدم که به‌طور مستقیم با آنها سروکار دارند تمایز قائل شوند و به همین دلیل تجربیات تکه تکه را تحمل نمی‌کنند.
    ۱۳۹۸/۷/۳۰
  • پنج نکته در راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق

    پنج نکته در راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق
    با پنج نکته راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق آشنا شوید.
    ۱۳۹۸/۷/۲۱
  • کسب‌وکار به زبان ساده

    سودآوری در بازاری که رقبا سودآور نیستند

    سودآوری در بازاری که رقبا سودآور نیستند
    زمانی که بحث ساده‌سازی محصول می‌شود، هدف طراحی ایجاد محصولی است که استفاده از آن لذت‌بخش باشد. برای رسیدن به این هدف، نخست و مهم‌تر از هر چیزی باید استفاده از آن ساده‌تر شود و پس از آن، اگر امکانش وجود داشت، کاربردی‌تر و زیباتر شود.
    ۱۳۹۸/۷/۳
  • گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد

    گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف کرد
    شرکت گوگل ویژگی‌های مدیران برتر را کشف و سپس این یافته‌ها را در سال ۲۰۱۰ در سازمان خود پیاده‌سازی کرد که نتایج کار خارق‌العاده بودند.
    ۱۳۹۸/۶/۱۶
  • استارت‌آپ‌ها؛ روندها و مفاهیم

    عوامل موثر بر رشد استارت‌آپ‌ها

    عوامل موثر بر رشد استارت‌آپ‌ها
    استارت‌آپ، به کسب‌و‌کاری گفته می‌شود که معمولا به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده باشد، رشد سریعی داشته، و در جهت تولید راه‌حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته باشد. استارت‌آپ، کسب‌و‌کاری است که قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است.
    ۱۳۹۸/۵/۲۳
  • ۶ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها در نوسانات بازار

    ۶ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها در نوسانات بازار
    استارت‌آپ‌ها، شیشه های نازک و ترک خورده در اقتصاد ایران هستند، اگر ضربه های اقتصادی اندکی بیش از تلنگر باشد، ممکن است شیشه عمر استارت‌آپ‌ها را بشکند.
    ۱۳۹۸/۵/۱۴
  • باشگاه مشتریان یا مشتریان باشگاه؟

    باشگاه مشتریان یا مشتریان باشگاه؟
    بازاریابی امروزه به پاشنه آشیل کسب و کارها بدل گشته است. هر کسب و کاری به صرف داشتن محصولی متمایز و با کیفیت بدون بهره گیری از علم بازاریابی قادر به ادامه مسیر نمی باشد.
    ۱۳۹۸/۵/۱۲
  • بازبینی طرح‌های نوآورانه در گستره کسب‌وکار

    پنج حرکت کلیدی برای تحول دیجیتال

    پنج حرکت کلیدی برای تحول دیجیتال
    با وجود آنکه در گستره کسب و کار، بسیاری از سازمان‌ها به تحولات دیجیتال روی آورده‌اند، ولی تنها شرکت‌هایی انگشت شمار توانسته‌اند به نتایج پیش‌بینی شده دست یابند.
    ۱۳۹۸/۵/۹
  • شرکت‌های نوپایی که در رکود اقتصادی متولد شدند

    شرکت‌های نوپایی که در رکود اقتصادی متولد شدند
    ظاهرا بحران‌ها و رکودهای اقتصادی؛ همیشه هم بد و ویرانگر نیستند. با این اوصاف است که سال‌های بعد از بحران اقتصادی که می‌توانستند بدترین زمان برای اقتصاد آمریکا باشند، به بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا تبدیل شدند.
    ۱۳۹۸/۲/۲۳
  • چرا استارت ‏آپ‎ها شکست می‌خورند

    چرا استارت ‏آپ‎ها شکست می‌خورند
    ایده، شاید خاستگاه یک استارت‎آپ‌ باشد، اما نقطه شروع آن نیست. تا زمانی که راه تجاری‌سازی آن پیدا نشود، مطرح کردن آن هم ارزش چندانی ندارد. حتی برخی از این استارت‎آپ‎ها با وجود پشت سر گذاشتن مراحل اولیه جذب سرمایه و تبدیل شدن به یونیکورن، عمر طولانی ندارند و شکست می‎خورند.
    ۱۳۹۸/۲/۱۱
  • راز ثروت افسانه‌ای موسس علی بابا فاش شد

    راز ثروت افسانه‌ای موسس علی بابا فاش شد
    اقتصادآنلاین نوشت: جک ما، موسس علی بابا؛ قانونی که بر اساس آن توانسته است به ثروت عظیم دست پیدا کند را بیان کرد.
    ۱۳۹۸/۱/۳۱
1 2 3 4 5 6 >>

    اطلاعات تصویری