• میلیونرهای چینی چگونه فکر می‌کنند؟

    میلیونرهای چینی چگونه فکر می‌کنند؟
    چینی ها رازهای بسیاری برای موفقیت در کسب و کار دارند؛اما برای شروع هر کسب و کاری پنج نکته مهم را در نظر می گیرند.
    ۱۳۹۶/۹/۲۳
  • حرف هایی که افراد باهوش هرگز به زبان نمی آورند

    حرف هایی که افراد باهوش هرگز به زبان نمی آورند
    افرادی که هوش احساسی بالایی دارند، می دانند که بعضی از جملات، قدرت ویژه ای دارند. این جملات حتی اگر واقعیت هم داشته باشند، باز هم جلوه بدی را از شما به نمایش می گذارند.
    ۱۳۹۶/۹/۲۳
  • پنج حقیقتی که منابع انسانی از شما پنهان می‌کند

    پنج حقیقتی که منابع انسانی از شما پنهان می‌کند
    وقتی میان مدیران و کارکنان یک دیوار نامرئی وجود داشته باشد، پیشرفت و سودآوری ممکن نخواهد بود و این یعنی فرهنگ سازمان شما بیمار است.
    ۱۳۹۶/۹/۲۱
  • ۱۰نشانە مهم برای اینکه بفهمید کارمندتان آمادە مدیر شدن است

    ۱۰نشانە مهم برای اینکه بفهمید کارمندتان آمادە مدیر شدن است
    همیشه این شانس وجود دارد که چند نفری در تیم کاری شما باشند که علی رغم داشتن توان رهبری هنوز به پست های مدیریتی دست پیدا نکرده اند.
    ۱۳۹۶/۹/۱۸
  • کسب‌وکارهایی که ارزش بالایی داشتند و در سال ۲۰۱۷ تعطیل شدند

    استارت‌آپ‌هایی که به در بسته خوردند

    استارت‌آپ‌هایی که به در بسته خوردند
    تخلیه‌کردن اتاق‌هایی که روزی پر از کارمندان باشوق و وسایل پر سر و صدا و میزهای پینگ‌پنگ بودند و همچنین نوشتن متن‌های غم‌انگیز خداحافظی روی وب‌سایت رسمی شرکت، از غم‌انگیزترین لحظات پایان فعالیت یک استارت‌آپ محسوب می‌شوند.
    ۱۳۹۶/۹/۱۸
  • اشتباهات رایج که کسب و کارتان را نابود می‌کند

    اشتباهات رایج که کسب و کارتان را نابود می‌کند
    تحقیقات نشان ‌می‌دهند، ۸۳ درصد کسب و کارها در ۵ سال اول دوره استارتاپ‌شان با شکست مواجه می‌­شوند. یکی از دلایلش می‌تواند این باشد که تنها به یک بنیان‌گذار اکتفا می‌کنند.
    ۱۳۹۶/۹/۱۵
  • ۱۲ رفتار غیرحرفه‌ای که از متقاضیان کار سر می‌زند

    ۱۲ رفتار غیرحرفه‌ای که از متقاضیان کار سر می‌زند
    بعضی از متقاضیان یاد گرفته‌اند بگویند: «من سخت‌کوشم» یا «من خیلی زود یاد می‌گیرم». نیازی نیست برای دریافت یک شغل، خودتان را کوچک کنید یا التماس کنید. هیچ رویکردی نمی‌تواند تا این حد اعتماد کارفرما نسبت به شما را از بین ببرد.
    ۱۳۹۶/۹/۱۴
  • مزایای شغلی کارمندان در شرکت‌های بزرگ

    مزایای شغلی کارمندان در شرکت‌های بزرگ
    در ابتدای سال ۲۰۱۷، محققان در انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) نظرسنجی سالانه خود را در رابطه با مزایای شغلی برگزار و نتایج آن را به‌صورت یک گزارش منتشر کردند. در این گزارش چند موضوع اصلی مورد بررسی قرار گرفت: گرایشات کلی، بررسی اهمیت مزایای شغلی، چگونگی استفاده از مزایا به‌عنوان اهرمی برای جذب و حفظ استعدادها و مروری بر ارزش تک‌تک مزایا از دیدگاه کارکنان.
    ۱۳۹۶/۹/۱۳
  • چهار راز برای اجرایی کردن ایده

    چهار راز برای اجرایی کردن ایده
    در مقاله‌ای که توسط مجله فوربس منتشر شد، دیوید راک و جفری اسوارتز نشان می‌دهند که وقتی یک ایده جدید ظهور می‌کند، بی‌شکل، بی‌نظم و ضعیف است بنابراین به خاطر سپردن آن نسبت به هر چیز آشنایی دشوارتر است. آنها توضیح می‌دهند که یک تجربه جذاب (مانند یکoff-site) راهی فوق‌العاده برای گردآوری ایده‌ها و ارتباطات جدید در مغز است.
    ۱۳۹۶/۹/۱۳
  • چطور از یک کارمند ساده به یک مدیر موفق تبدیل شویم؟

    چطور از یک کارمند ساده به یک مدیر موفق تبدیل شویم؟
    شاید برای خیلی از ما که کار را در یک سطح ابتدایی آغاز می‌کنیم، تصور اینکه روزی یک مدیر موفق باشیم، غیر ممکن باشد. خیلی از مدیران مطرح جهان کار خود را با امور ساده در گرایش خود آغاز کردند و سپس با برنامه ریزی و تلاش در کسب و کار خود پیشرفت کردند.
    ۱۳۹۶/۹/۱۳
  • بر نقاط قوت کارکنان‌تان تمرکز کنید نه نقاط ضعف‌شان

    بر نقاط قوت کارکنان‌تان تمرکز کنید نه نقاط ضعف‌شان
    توصیه مدیران بزرگ به مدیران تازه‌کار در این مورد این است: «بر نقاط قوت هر کدام از افرادتان متمرکز شوید و بکوشید نقاط ضعف آنها را مدیریت کنید، البته نه اینکه سعی کنید نقاط ضعف آنها را به کلی برطرف‌سازید، چرا که شما نباید به دنبال افراد کامل و بی‌نقص باشید، بلکه می‌توانید به آنها کمک کنید تا از استعدادهای خود نهایت بهره‌برداری را انجام دهند.
    ۱۳۹۶/۹/۱۲
  • آیا شما یک میکرومدیر هستید؟

    آیا شما یک میکرومدیر هستید؟
    مطمئنا هیچ کس دوست ندارد جزئیات کارش هم مدیریت شود. چرا که باعث ناامیدی و تضعیف روحیه و انگیزه می‌شود. با این حال، بعضی از مدیران نمی‌توانند از انجام دادن این کار خودداری کنند. کار کردن با رئیسی که مرتب شما را کنترل می‌کند و به شما اعتماد ندارد، سخت است، ولی تصور کنید اگر خود شما کسی باشید که در حال «میکرو مدیریت» یا مدیریت ذره‌بینی باشید، آن وقت چه؟
    ۱۳۹۶/۹/۱۱
  • چگونه کسب و کارهای نوآور به بازآفرینی سازمان‌ها کمک می‌کنند؟

    زلزله دیجیتالی تازه‌واردهای بازار

    زلزله دیجیتالی تازه‌واردهای بازار
    سازمان‌های بزرگ در کشورهای توسعه یافته مزیت‌های رقابتی خود را به سمت بهره‌برداری از شرایط جدید هدایت می‌کنند که می‌توان به مواردی مانند: حجم بالای سرمایه‌گذاری‌ها، برند قدرتمند، ارتباط گسترده با مشتریان و زیرساخت‌های فنی نهادینه شده اشاره کرد.
    ۱۳۹۶/۹/۱۱
  • چرا مدیران بزرگ قوانین مرسوم را می‌شکنند؟

    چرا مدیران بزرگ قوانین مرسوم را می‌شکنند؟
    آیا قاعده طلایی سنتی را به خاطر دارید که می‌گوید: «با افرادتان همان‌طوری رفتار کنید که دوست دارید آنها با شما آنگونه رفتار کنند.» بهترین مدیران دنیا به‌راحتی این قاعده طلایی را زیر پا می‌گذارند و به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که انتظار ندارند کارمندانشان آنگونه رفتار کنند.
    ۱۳۹۶/۹/۸
  • چرا «در یاد ماندن» قوی‌ترین ابزار شما برای ایجاد رابطه با مشتری است؟

    کاری کنید تا مشتریان‌تان احساس توجه کنند

    کاری کنید تا مشتریان‌تان احساس توجه کنند
    نکته کلیدی این است که با پیش‌بینی نیازهای مشتریان، حتی قبل از اینکه آنها حتی این نیازها را تشخیص دهند، رابطه‌ای با هر کدام از آنها برقرار کنید.
    ۱۳۹۶/۹/۸
  • چگونه با حفظ احترام یک کارمند را اخراج کنیم؟

    چگونه با حفظ احترام یک کارمند را اخراج کنیم؟
    کاری کنید که در نهایت احترام از شرکت خارج شود و از او قدردانی شود.
    ۱۳۹۶/۹/۷
  • نقش EQ بالا در فروش موفق

    نقش EQ بالا در فروش موفق
    خریداران امروز به چه اقدامی نیاز دارند تا شما را از چشم‌انداز دیگری ببینند؟ چطور می‌توانید مطلع شوید که خریدار امروزی چگونه تصمیم‌گیری می‌کند، مشکلات را حل می‌کند و به وفاداری می‌رسد؟
    ۱۳۹۶/۹/۴
  • چگونه اهداف کاری را پیش ببریم و به نتیجه برسیم؟

    چگونه اهداف کاری را پیش ببریم و به نتیجه برسیم؟
    اینکه بدانیم در طول هفته چه کارهایی باید به اتمام برسند، یا تعیین ضرب الاجل برای مسایل گوناگون کاری مواردی هستند که به موفقیت هر چه بیشتر افراد در زندگی کمک می کنند.
    ۱۳۹۶/۹/۳
  • ۱۰ چیزی که باید درباره رئیستان بدانید

    ۱۰ چیزی که باید درباره رئیستان بدانید
    گر می‌خواهی سکان زندگی شغلی‌ات را در دست بگیری، باید به خودت آموزش دهی و یاد بگیری که کسب‌وکارها چگونه فعالیت می‌کنند. وقتی با عملکرد یک کسب‌وکار آشنا می‌شوی، می‌توانی مشکلات و نارسایی‌هایی را که در سازمان‌ها وجود دارند، شناسایی کنی تا در آینده به‌عنوان کارمند یا مشاور به آنها راه‌حل ارائه دهی.
    ۱۳۹۶/۸/۳۰
  • ۱۰ درسی که هر کارآفرین باید یاد بگیرد

    ۱۰ درسی که هر کارآفرین باید یاد بگیرد
    هر کارآفرینی مسیر مخصوص به خود را دنبال می کند. برای برخی، رسیدن به موفقیت مالی فرایندی طولانی، آهسته و رنج آور است. برای برخی دیگر، به نظر می رسد همه چیز به طرزی جادویی سر جای خود قرار می گیرد.
    ۱۳۹۶/۸/۲۹
1 2 3 4 5 6 >>

    اطلاعات تصویری