• برای ماجراجویی در مسیر نوآوری آماده باشید!

    برای ماجراجویی در مسیر نوآوری آماده باشید!
    با مقایسه گزارش مهارت‌های اصلی مورد نیاز در سال ۲۰۱۵ و مهارت‌هایی که برای سال۲۰۲۰ پیش بینی شده است متوجه خواهیم شد که مهارت‌هایی مانند کنترل کیفیت و گوش دادن فعال از فهرست جدید حذف و فناوری‌های جدید، هوش هیجانی و انعطاف پذیری شناختی جایگزین آنها شده‌اند.
    ۱۳۹۷/۸/۲۲
  • خوب بخوابید تا رهبرسازمانی بهتری باشید!

    خوب بخوابید تا رهبرسازمانی بهتری باشید!
    اگرچه تعداد افراد طرفداران خواب بیشتر کم نیست اما جالب است بدانید که مطابق با آخرین اطلاعات به‌دست آمده از بررسی وضعیت سلامت، درصد قابل‌توجهی از مردم و به‌طور ویژه مدیران ارشد در کشور آمریکا به‌طور متوسط در طول شبانه روز بیش از شش ساعت نمی‌خوابند.
    ۱۳۹۷/۸/۱۳
  • اولین بودن، کم هزینه تر از برترین بودن است

    اولین بودن، کم هزینه تر از برترین بودن است
    اگر طبق قوانین نوین بازاریابی می‌خواهید همیشه پابرجا بمانید، سعی کنید در بازار هدفِ خود جزو اولین‌ها باشید تا قانون رهبری بازار شامل محصول و مجموعه شما نیز بشود.
    ۱۳۹۷/۸/۱۳
  • جست‌وجوی موفقیت در تبلیغات دیجیتالی

    جست‌وجوی موفقیت در تبلیغات دیجیتالی
    کارشناسان و تحلیلگران پیش‌بینی کرد‌ه‌اند که درآمد آمازون از بخش تبلیغاتش تا پایان سال ۲۰۱۸ به ۸ میلیارد دلار خواهد رسید. این میزان بیش از یک‌چهارم کل درآمد آمازون است و می‌تواند سود در گردش این شرکت را تا ۳ میلیارد دلار افزایش دهد.
    ۱۳۹۷/۸/۷
  • هوش هیجانی یک مزیت رقابتی ثابت‌شده

    هوش هیجانی یک مزیت رقابتی ثابت‌شده
    هوش هیجانی تقویت‌کننده مهارت‌های سخت است و به ما کمک می‌کند در مورد بهترین شیوه استفاده از توانایی‌های فنی‌مان، خلاقانه‌تر فکر کنیم.
    ۱۳۹۷/۸/۲
  • چگونه ایده‌ای خلاقانه برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟/کوچه پس کوچه‌های کارآفرینی را بهتر بشناسید

    چگونه ایده‌ای خلاقانه برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟/کوچه پس کوچه‌های کارآفرینی را بهتر بشناسید
    امروزه مشکلات بسیاری بشر را درگیر خود کرده و این ایده‌های کارآفرینان است که می‌تواند آنها را حل کند؛ پس آنان را بهتر بشناسید.
    ۱۳۹۷/۷/۲۹
  • کمتر مدیریت کردن افراد و بیشتر مدیریت کردن رفتار

    کمتر مدیریت کردن افراد و بیشتر مدیریت کردن رفتار
    مدیران به جای تمرکز بر رویه‌های رسمی، باید به دینامیک‌های رفتاری شکل‌دهنده عملکرد سازمانی توجه کنند.
    ۱۳۹۷/۷/۲۸
  • راهکارهایی برای ارائه خدمات عالی به مشتریان

    راهکارهایی برای ارائه خدمات عالی به مشتریان
    مدیریت بااستعدادترین تیم‌های خدمات پس از فروش هم گاهی ممکن است دشوار باشد. هر چند ما نمی‌توانیم این مشکلات را کم کنیم، اما امید داریم که برخی درس‌ها، راهکارها و تفکرات ما بتوانند در مدیریت بهتر تیم شما و ارائه خدمات فوق‌العاده به مشتریانتان کمک کنند.
    ۱۳۹۷/۷/۲۴
  • چرا شرکت‌های ایرانی نوآوری نمی‌کنند؟

    چرا شرکت‌های ایرانی نوآوری نمی‌کنند؟
    شرکتی که خود را از رصد و شناخت دقیق خواسته‌های مشتریانش بی‌نیاز بداند، حتی اگر از نظر حجم فروش و فعالیت فعلی موفق به نظر برسد، نمی‌تواند آینده‌دار باشد.
    ۱۳۹۷/۷/۲۱
  • فهم نیازهای مشتریان و واکنش به آن

    فهم نیازهای مشتریان و واکنش به آن
    از مهم‌ترین راهکارها برای موفقیت یک شرکت، متمایزسازی قابل توجه محصولات و خدمات نسبت به محصولات و خدمات رقبا است. اما چگونه می‌توان به این هدف دست یافت؟
    ۱۳۹۷/۷/۱۸
  • ویژگی‌های مدیران فوق‌العاده

    ویژگی‌های مدیران فوق‌العاده
    در حقیقت درک و فهم مدیریت کار ساده‌ای نیست. حتی هنگام همکاری با مدیران موفق هم نمی‌توان شناخت کلی نسبت به آنها پیدا کرد زیرا آنها اغلب جزئیات کارهای مدیریت را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهند.
    ۱۳۹۷/۷/۱۵
  • آنچه هر مدیری باید در مورد هوش مصنوعی بداند

    آنچه هر مدیری باید در مورد هوش مصنوعی بداند
    هوش مصنوعی(AI) به شرکت‌ها امکان می‌دهد در مورد چیزی فکر کنند که قبلا فکر کردن به آن غیرممکن بود. با این حال، در شرایطی که غول‌های تکنولوژی مثل مایکروسافت، آمازون، فیس‌بوک، گوگل و بیدو، هوش مصنوعی را در هسته کسب‌وکارشان قرار داده‌اند و دائما پتانسیل آن را مهار می‌کنند، بیشتر شرکت‌های غیرتکنولوژیک دیگر تازه شروع به روی آوردن به فرصت‌هایی کرده‌اند که هوش مصنوعی در اختیارشان قرار می‌دهد.
    ۱۳۹۷/۷/۱۴
  • تعیین هویت مشتری به وسیله برند

    تعیین هویت مشتری به وسیله برند
    مفهوم تعیین هویت مشتری به وسیله برند (CBI(Consumer brand iden tification به ما کمک می‌کند تا دریابیم که چگونه، چه وقت و چرا برندها به مشتریان کمک کرده تا هویت خود را تعیین کنند. این یادداشت به ارائه یک چارچوب نظری منسجم در رابطه با پیشینه CBI می پردازد.
    ۱۳۹۷/۷/۸
  • مراحل رویارویی شرکت‌ها با تکنولوژی‌های ناشناخته

    مراحل رویارویی شرکت‌ها با تکنولوژی‌های ناشناخته
    کمتر مدیر پرانرژی و جوانی را می‌توان پیدا کرد که از ورود شرکت تحت رهبری‌اش به حوزه‌های نوآورانه و تکنولوژی‌های جدید بدش بیاید و نخواهد محصولات و سرویس‌های ارائه شده در شرکت متبوعش را با تکنولوژی‌های نوین پیوند بزند. اما مساله اصلی اینجاست که تکنولوژی‌های جدید به شدت ناشناخته هستند و هنوز پیامد آنها مشخص نیست.
    ۱۳۹۷/۷/۸
  • هفت روش افزایش خرید مشتریان

    هفت روش افزایش خرید مشتریان
    زمان مناسب برای اجرای یک برنامه رسمی به منظور تاثیر مثبت بر درک و تجربه مشتری از کالا، با در نظر گرفتن هزینه و ارزش، پیش از ورود اولین محصول یا خدمات به بازار است.
    ۱۳۹۷/۷/۸
  • ۷ نیرویی که روش کار ما را متحول خواهند کرد

    ۷ نیرویی که روش کار ما را متحول خواهند کرد
    نیروهای تکنولوژیک و اجتماعی این روزها شیوه انجام کار، اینکه چه کسی کار را انجام می‌دهد و حتی شکل کار چگونه است را در دنیا متحول کرده‌اند.
    ۱۳۹۷/۷/۲
  • چرا شرکت‌های ایرانی نوآوری نمی‌کنند؟

    چرا شرکت‌های ایرانی نوآوری نمی‌کنند؟
    وقتی نگاه شرکتی به نوآوری محدود به چهاردیواری کسب‌وکار خودش باشد، طبیعی است که نوآوری را امری بسیار پرهزینه، زمانبر و پیچیده تلقی کرده و شانس موفقیتش را در آن ناچیز بداند.
    ۱۳۹۷/۶/۳۱
  • ایده شکل‌گیری آمازون از کجا شروع شد؟

    ایده شکل‌گیری آمازون از کجا شروع شد؟
    پیشینه آمازون، همان‌طور که بیشتر مردم آن را می‌دانند، یکی از منحصربه‌فردترین داستان‌های عصر اینترنت است. این شرکت کارش را به آرامی به‌عنوان یک فروشنده کتاب آنلاین آغاز کرد و سپس در اواخر دهه ۱۹۹۰ بر موج اصلی حباب دات‌کام سوار شد تا به فروش موسیقی، فیلم و اسباب‌بازی گسترش یافت. امروزه آمازون در نرم‌افزار، جواهرآلات، پوشاک، کالاهای ورزشی و بخش‌های مختلف اتومبیل فعالیت دارد.
    ۱۳۹۷/۶/۲۴
  • ۱۰ فرد سمی که باید به هر قیمتی از آنها دوری کنید

    ۱۰ فرد سمی که باید به هر قیمتی از آنها دوری کنید
    افراد سمّی منطق را زیر پا می‌گذارند. برخی از آنها از تأثیر منفی خودشان بر اطرافیان‌شان بی‌اطلاع هستند و برخی دیگر به ظاهر از ایجاد آشوب و عصبانی‌ کردن دیگران لذت می‌برند.
    ۱۳۹۷/۶/۲۲
  • چرا محصولات بیشتر همیشه بهترین روش برای رشد نیست؟

    چرا محصولات بیشتر همیشه بهترین روش برای رشد نیست؟
    درسی که از داستان مک‌دونالد می‌آموزیم این است که: به‌جای ساده‌تر کردن همه چیز برای خودتان، آن را برای مشتری‌تان ساده‌تر کنید و به این ترتیب به بهترین شکل به رشد دست پیدا خواهید کرد.
    ۱۳۹۷/۶/۱۹
1 2 3 4 5 6 >>

    اطلاعات تصویری