• ۱۱ ترفند برای دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی

    ۱۱ ترفند برای دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی
    اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به مهم‌ترین و پربازدید‌ترین اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی است و بهترین محل برای تبلیغ و معرفی محصول یا بازاریابی محتوا، نت ورکینگ و ابزار ایجاد مخاطب برای افراد و برندهای تجاری است.
    ۱۳۹۷/۶/۱۸
  • ۱۰ روش ساده برای افزایش فروش خرده‌فروشی

    ۱۰ روش ساده برای افزایش فروش خرده‌فروشی
    اگر خرده‌فروش هستید، باید بدانید که رکود و پایین آمدن فروش‌تان امری اجتناب‌ناپذیر است. این رکود چه به دلیل نیروهایی خارج از کنترل شما باشد (مثل سیاست‌های اقتصادی و تجاری دولت‌ها) یا کاهش فروش فصلی و کمتر شدن ترافیک مشتری، در هر صورت در مقطعی از زمان برای همه خرده‌فروش‌ها اتفاق می‌افتد.
    ۱۳۹۷/۶/۱۲
  • اخلاق بازاریابی و استراتژی

    اخلاق بازاریابی و استراتژی
    اخلاق بازاریابی دربرگیرنده اصول و استانداردهایی است که رفتار افراد و گروه‌ها را در گرفتن تصمیمات بازاریابی هدایت می‌کنند.
    ۱۳۹۷/۶/۱۱
  • با پروژه‌های نوآورانه چگونه باید برخورد کرد؟

    با پروژه‌های نوآورانه چگونه باید برخورد کرد؟
    اگر پروژه‌ای که به اجرا درآمده به گونه‌ای انتخاب شده که بازاری برای آن وجود ندارد و پیش‌بینی درستی در مورد واکنش مشتریان در قبال یک محصول نوآورانه توسط مدیران صورت نگرفته باشد، آن گاه باید مدیران را بابت این ناکامی سرزنش کرد، چرا که چنین ناکامی‌هایی علاوه بر وارد آوردن زیان‌های مالی سنگین به شرکت موجب خدشه‌دار شدن حیثیت و اعتبار عمومی شرکت نزد مردم خواهد شد.
    ۱۳۹۷/۶/۱۱
  • چرا به ارتباط نزدیک با مشتری نیاز دارید؟

    چرا به ارتباط نزدیک با مشتری نیاز دارید؟
    مدل‌های حق اشتراک (subscription) می‌توانند یک جریان درآمد ثابت را برای شرکت‌هایی که چرخه‌ زندگی مشتری را درک می‌کنند، ایجاد کنند.
    ۱۳۹۷/۶/۴
  • از برنامه‌نویسی در ایران تا سرمایه‌گذاری در سیلیکون ولی

    از برنامه‌نویسی در ایران تا سرمایه‌گذاری در سیلیکون ولی
    برادران پرتوی در زمان جنگ در ایران بزرگ شدند. آنها کد زدن را در ایران با کومودور ۶۴ آموختند بعد در حالی که هنوز جنگ ادامه داشت خانواده‌شان به آمریکا مهاجرت کرد.
    ۱۳۹۷/۶/۳
  • ۱۰ زن "سرمایه‌گذار فرشته" در جهان

    ۱۰ زن
    هم‌اکنون سرمایه‌گذاران متعددی در جهان وجود دارند که در شرکت‌های فناوری نوپا سرمایه‌گذاری می‌کنند و "سرمایه‌گذار فرشته" نامیده می‌شوند.
    ۱۳۹۷/۵/۳۱
  • اشتباهات رایج در رابطه با نت‌ورکینگ (شبکه‌سازی)

    اشتباهات رایج در رابطه با نت‌ورکینگ (شبکه‌سازی)
    شما برای افراد تازه کاری که برای جلب مشتری به گروه‌های نت‌ورکینگ پیوسته‌اند و نمی‌خواهند کارشان شبیه بازاریابی باشد، چه توصیه‌ای دارید؟
    ۱۳۹۷/۵/۳۰
  • آیا مشتری‌محوری آمازون به بقای آن کمک می‌کند؟

    آیا مشتری‌محوری آمازون به بقای آن کمک می‌کند؟
    آمازون همزمان با توسعه مداوم خود، چگونه باید بین خدمات‌دهی به مشتری تثبیت شده و نیاز به حفظ سودآوری توازن برقرار کند؟
    ۱۳۹۷/۵/۲۷
  • با ایجاد اجتماعی قدرتمند از مشتریان پیشتاز بازار شوید

    با ایجاد اجتماعی قدرتمند از مشتریان پیشتاز بازار شوید
    ایجاد اجتماعی قدرتمند از مشتریان و تعامل صمیمی و حتی ۲۴ ساعته با آنها رویکردی است که بسیاری از شرکت‌های پیشتاز جهان اتخاذ کرده‌اند. چنین رفتاری می‌تواند وجه تمایزی ارزشمند در مقابل سایر رقبا باشد.
    ۱۳۹۷/۵/۲۴
  • ۶ روش برای افزایش قدرت پیش‌بینی تیم‌های بازاریابی و فروش

    ۶ روش برای افزایش قدرت پیش‌بینی تیم‌های بازاریابی و فروش
    کسب‌وکارهایی که رشد می‌کنند، باید ایده روشنی داشته باشند از اینکه کجا هستند و کجا می‌خواهند بروند. پیش‌بینی و برآورد فروش بخشی حیاتی از برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو است. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار یا مدیر ارشد، ضروری است که اعداد و ارقام مربوط به فصل‌های آینده را بدانید.
    ۱۳۹۷/۵/۲۲
  • چرا کمپین‌های اینترنتی لزوما موفق نیستند؟

    چرا کمپین‌های اینترنتی لزوما موفق نیستند؟
    داستان‌های تاثیرگذار فعالیت‌های اجتماعی مثل جنبش‌های حقوق شهروندی و کمپین‌های مبارزه با تغییرات دما و گرم شدن زمین به‌طور فراوان در گذشته تا امروز ادامه داشته‌‌اند. امروزه این باور وجود دارد که شبکه و رسانه‌های اجتماعی بستری مناسب برای موفق شدن این دسته از فعالیت‌ها هستند. اما نتایج مطالعات اخیر، برخی از تهدیدهای جدی در این زمینه را آشکار کرده‌اند.
    ۱۳۹۷/۵/۱۰
  • دلایل سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌‌ها

    دلایل سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌‌ها
    انتخاب فرصت‌های تجاری مناسب و جذب آنها یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران است.
    ۱۳۹۷/۵/۸
  • چند توصیه حقوقی به استارت‌آپ‌ها

    چند توصیه حقوقی به استارت‌آپ‌ها
    در سال‌های اخیر شاهد موج فزاینده ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت در کشورمان هستیم. پدیده‌ای که شاید بتوان شبیه حباب دات کام در ایالات متحده آمریکا دانست.
    ۱۳۹۷/۵/۷
  • ارائه محصولی متفاوت برای هر مشتری

    ارائه محصولی متفاوت برای هر مشتری
    پژوهش جدیدی که به وسیله یک شرکت روابط عمومی به نام ادلمن انجام شده، حکایت از آن دارد که شرکت‌ها با وجود آگاهی از انتظارات جدید مشتریان، هنوز هم کارهای بسیاری باید برای تامین خواسته‌های آنها انجام دهند.
    ۱۳۹۷/۵/۳
  • مزایای استخدام کسی که بارها شغل خود را عوض کرده است

    مزایای استخدام کسی که بارها شغل خود را عوض کرده است
    هیچ شرکتی نباید یک متقاضی را صرفا به خاطر دانشگاهی که در آن درس خوانده یا اینکه بارها شغلش را عوض کرده، رد کند. چنین رویکردی عواقب و ریسک‌های خودش را دارد.
    ۱۳۹۷/۵/۲
  • روش‌های شگفت انگیز برای افزایش قدرت یادگیری

    روش‌های شگفت انگیز برای افزایش قدرت یادگیری
    بسیاری از افراد از سخت بودن مطالب درسی یا دوره‌های آموزشی نگران هستند، اما با راهکاری ساده می‌توانید مفاهیم پیچیده را در ذهن خود جای دهید.
    ۱۳۹۷/۵/۱
  • زنان کارآفرین موفق که کسب‌و‌کار را در جوانی آغاز نکردند

    زنان کارآفرین موفق که کسب‌و‌کار را در جوانی آغاز نکردند
    در دنیای مدرن تجارت جهانی، جوانان اغلب به‌عنوان کلید موفقیت در کسب‌و‌کار به شمار می‌روند.
    ۱۳۹۷/۴/۳۱
  • چگونه از خود و کسب‌وکارتان محافظت کنید؟

    چگونه از خود و کسب‌وکارتان محافظت کنید؟
    همه مدارس کسب‌و‌کار رفتار اخلاقی در کسب‌وکار را به‌عنوان یک اولویت مهم تدریس می‌کنند و اغلب آن را در بیانیه‌های ماموریت خود ارجاع می‌دهند. این کار بسیار با ارزش است و شاید منجر به ایجاد بازاری با محیط خصمانه به مراتب کمتری شود. اما تا زمانی که این مدینه فاضله ایجاد شود، باید این واقعیت تلخ را بپذیرید که افراد بسیار زیادی در بازار وجود دارند که حاضرند هر کاری بکنند تا پول‌تان را از چنگ‌تان دربیاورند.
    ۱۳۹۷/۴/۳۰
  • چگونه فهرست « بایدهای ذهنی» را اولویت بندی کنیم؟

    چگونه فهرست « بایدهای ذهنی» را اولویت بندی کنیم؟
    آیا تا به حال شده است که در پایان یک روز کاری احساس کنید که ضرب‌الاجل‌ها را پشت سر گذاشته‌اید اما آنچه که اساسا مهم بوده است را انجام نداده‌اید؟
    ۱۳۹۷/۴/۲۸
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>

    اطلاعات تصویری