• زمانی که بازاریابی پایداری به داد شرکت‌ها می‌رسد

    زمانی که بازاریابی پایداری به داد شرکت‌ها می‌رسد
    بازاریابی همواره نقش مهمی در فضای اقتصادی جوامع و کسب‌وکارها داشته است. اما امروزه و با تغییر مسیرهای پیش‌رو، نقش آن دوچندان شده است.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
  • بازتعریف قواعد رقابت با فناوری‏های دیجیتال

    بازتعریف قواعد رقابت با فناوری‏های دیجیتال
    فناوری دیجیتال قوانین قدیمی رقابت را برای همیشه تغییر داده است، قواعدی که بسیار خشک و تک‌بعدی بودند. به‌طور قطع، کسب‎وکارهایی که در چنین شرایطی امکان ادامه حیات به‌دست آورند، از مهارت‎های دیجیتال قابل‌توجهی برخوردارخواهند بود و از استراتژی خاص متمرکز بر سه حوزه اصلی پیروی می‎کنند: رشد، سودآوری و توسعه پایدار.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
  • لزوم ارتقای تکنیک‌های «هک» رشد در سال ۲۰۱۷

    لزوم ارتقای تکنیک‌های «هک» رشد در سال ۲۰۱۷
    استراتژی‌های مناسب با تکیه بر ابزار و فناوری‌های بی‌عیب و نقص مطمئنا از کسب‌وکار شما پشتیبانی می‌کنند. در این مقاله به روش‌های جالبی اشاره شده است که در صورت رعایت می‌توان با مشتریان ارتباط موثرتر و قوی‌تری برقرار کرد.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
  • از پیله امن خود بیرون بزنید و شغل دلخواهتان را آغاز کنید

    از پیله امن خود بیرون بزنید و شغل دلخواهتان را آغاز کنید
    بعد از سال‏ها پژوهش و مربیگری افراد در زمینه تغییر شغل، به تعدادی راهکار کاربردی دست یافته‏ام که در ادامه آنها را با شما در میان می‏گذارم:
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
  • ۶ راه برای بهبود مهارت‌های ارتباطی کارکنان

    ۶ راه برای بهبود مهارت‌های ارتباطی کارکنان
    آیا تاکنون به‌عنوان یک مدیر از خود پرسیده‌اید که چرا برخی از کارکنانتان در محل کار حضوری پررنگ و تاثیرگذار دارند و برخی دیگر به هیچ عنوان به چشم نمی‌آیند و از اثرگذاری اندکی برخوردارند؟
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
  • نیاز به جسارت در مدیران برای داشتن چابکی استراتژیک

    نیاز به جسارت در مدیران برای داشتن چابکی استراتژیک
    آن دسته از افرادی که در جایگاه رهبری قرار می‌گیرند نیاز به این دارند که در کمک به کارکنان خود مدلی از شجاعت را نمایش دهند تا هنگام ورود به موقعیت‌های ناشناخته بتوانند موفق شوند.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
  • پوشیدنی‌های هوشمند در مسیر رشد

    پوشیدنی‌های هوشمند در مسیر رشد
    صادرات جهانی ابزارهای پوشیدنی هوشمند در فصل چهارم سال ۲۰۱۶ به ۹/ ۳۳ میلیون دستگاه رسیده که این رقم نسبت به سال گذشته میلادی رشد ۹/ ۱۶ درصدی را تجربه کرده است.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
  • چگونه نیروی کار مناسب را تشخیص دهیم؟

    چگونه نیروی کار مناسب را تشخیص دهیم؟
    سخت‌ترین و مهم‌ترین مرحله حل مشکلات بزرگ و پیچیده، همان مرحله اول است. مرحله اول حل یک مشکل این است که ببینیم تا چه حد در ایجاد آن مشکل نقش داشته‌ایم.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
  • آمستردام، کانون استارت‌‌آپ‌های متنوع

    آمستردام، کانون استارت‌‌آپ‌های متنوع
    پاتریک دزیو، از موسسان شبکه شتاب‌دهنده‌های «استارت‌آپ‌‌بوت‌کمپ» می‌گوید: «این روزها توجه به استارت‌آپ‌ها در سراسر دنیا زیاد شده است. تامین یک سرمایه اندک اولیه کار چندان سختی نیست، اما رسیدن به جایگاه طراز اول استارت‌آپ‌ها پرچالش است. بسیاری از شرکت‌ها از شهرت آمستردام برای تامین مالی از کشورهای دیگر استفاده می‌کنند، چون مراحل اولیه این کار در این شهر چالش کمتری دارد.»
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
  • چگونه شرکت‌هایی مانند اوبر صنایع قدیمی را مختل می‌کنند؟

    چگونه شرکت‌هایی مانند اوبر صنایع قدیمی را مختل می‌کنند؟
    کارآفرینان نوآوری را با اختلال اشتباه گرفته‏اند و گرچه اختلال قطعا نوآوری بسیار زیادی را دربرمی‏گیرد؛ اما آنها خیلی مشابه نیستند. گرچه اختلال با ارائه چیز‏های جدید به مشتریان، یک صنعت را به‌طور کامل تغییر می‏دهد، نوآوری صرفا یک ارزش موجود را بهتر، ارزان‏تر یا سریع‏تر می‏سازد
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
  • تعهد احساسی کارکنان کلید اجرای درست استراتژی

    تعهد احساسی کارکنان کلید اجرای درست استراتژی
    ۹۵ درصد مدیران عامل فکر می‏کنند کارمندانشان به استراتژی آنها متعهدند، درحالیکه تعداد عجیب ۸۰ درصد مدیران ارشد اصلا نمی‏دانند استراتژی چیست.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
  • چگونگی استفاده از حق‌تقدم در خرید سهام جدید

    چگونگی استفاده از حق‌تقدم در خرید سهام جدید
    در این نوشتار به‌طور خاص به حق‌تقدم در خرید سهام جدید برای سهامداران قبلی می‌پردازیم. برابر با قانون، اصولا در شرکت‌های سهامی دو راهکار برای افزایش سرمایه شرکت بیشتر وجود ندارد: صدور سهام جدید یا بالا بردن مبلغ اسمی سهام موجود.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
  • هفت اشتباهی که از اغلب مدیران تازه‌کار سر می‌زند

    هفت اشتباهی که از اغلب مدیران تازه‌کار سر می‌زند
    آگاهی نسبت به اشتباهات متداول و اجتناب از آنها می‌تواند به تدریج از مدیران تازه‌کار و خام یکسری مدیران نخبه و کارآمد بسازد.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
  • تغییر در راهبری کسب و ‌کار برای بقا در عصر پرآشوب

    تغییر در راهبری کسب و ‌کار برای بقا در عصر پرآشوب
    ما در دورانی متلاطم زندگی می‌کنیم که ملی‌گرایی و افراط‌گرایی در آن رشد فزاینده‌ای داشته است. در ادامه چهار روندی که تاثیراتی جدی بر عملکرد سازمان‌ها در سال‌های پیش‌رو خواهد داشت را مرور می‌کنیم.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
  • ۱۵برنامه‌ای که افراد موفق برای جمعه‌شب‌هایشان دارند

    ۱۵برنامه‌ای که افراد موفق برای جمعه‌شب‌هایشان دارند
    روزهای تعطیل هفته می‌توانند جالب باشند؛ به شرط اینکه شما طرز فکر صحیحی درباره استفاده درست از این روز داشته باشید.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
  • کدام‌ملت‌ها بیشترین ساعات را در سال کار می‌کنند؟/ مکزیک اول، آلمان آخر!

    کدام‌ملت‌ها بیشترین ساعات را در سال کار می‌کنند؟/ مکزیک اول، آلمان آخر!
    طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان همکاری اقتصاد و توسعه که مربوط به سال ۲۰۱۵ است،‌ مکزیکی‌ها با ۲۲۴۶ ساعت کار در سال در صدر جدول پرکارترین مردم دنیا قرار می‌گیرند. در رتبه دوم این جدول اما کشور کاستاریکاست. اتفاقا ملت کاستاریکایی به عنوان شادترین مردمان دنیا هم شناخته می‌شوند.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
  • چگونه دلیل وقفه شغلی‌مان را توضیح دهیم؟

    چگونه دلیل وقفه شغلی‌مان را توضیح دهیم؟
    وقتی نسبت به گذشته خودت احساس خوبی داشته باشی، اعتماد به نفس‌ تو به اطرافیانت منتقل خواهد شد. هر کسی از تو بپرسد که «چرا در کارت وقفه پیش آمده»، از نحوه پاسخ دادن تو خواهد فهمید که تو نسبت به تصمیم‌هایت احساس خوبی داری.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
  • کاری را پیدا کنید که عاشقش هستید

    کاری را پیدا کنید که عاشقش هستید
    اگر فردی عاشق کار کردن در زمینه هایی چون کتاب های خنده دار، آموزش زبان انگلیسی، کمک به کودکان، بازی های ویدئویی و چیزهایی از این دست هستید هم خواهید توانست پس از مدتی به پول و درآمد دست یابید و برای همه این علاقه‌مندی‌ها هم بازار خوبی وجود دارد.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
  • برندها چقدر به فکر مشتریان هستند؟

    برندها چقدر به فکر مشتریان هستند؟
    «پس از فروش پس گرفته نمی‌شود»، «لطفا در خرید خود دقت کنید جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود» اینها عباراتی هستند که هنوز هم بر در و دیوار بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دیده می‌شوند.
    ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
  • چگونه بفهمیم بهترین ساختار سازمانی برای مشتریان کدام است؟

    چگونه بفهمیم بهترین ساختار سازمانی برای مشتریان کدام است؟
    به دنبال تغییرات قابل توجهی که در بازارها، محیط رقابتی، رفتار و اولویت‌های مشتری و تکنولوژی در سال‌های اخیر رخ داده، برخی از ساختارهای سنتی و به‌خصوص کارکردمحور اکنون زیر سوال رفته‌اند.
    ۱۳۹۵/۱۲/۹
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>

    اطلاعات تصویری