• عوامل سه‌گانه دلبستگی به کار

    عوامل سه‌گانه دلبستگی به کار
    اگر بعدها روزی در محل کار، خود را غمگین احساس کردید بدانید که یکی از این سه عامل را فراموش کرده‌اید.
    ۱۳۹۶/۳/۱۶
  • چگونگی بهبود فرهنگ استارت‌آپ‌ها در کشورهای در حال توسعه

    چگونگی بهبود فرهنگ استارت‌آپ‌ها در کشورهای در حال توسعه
    در اقتصادهای در حال توسعه، این فرهنگ به‌ندرت یافت می‌شود. شکست مساله‌ای خوشایند نیست. این یک مانع بزرگ برای شروع شرکت‌هاست چون اکثر شرکت‌ها شکست می‌خورند و اگر فرهنگ این شرکت‌ها با آنچه پیش می‌آید مطابق نباشد، شرکت‌های جدید بسیاری کار خود را شروع نخواهند کرد.
    ۱۳۹۶/۳/۱۳
  • پردرآمدترین مدیران تکنولوژی جهان

    پردرآمدترین مدیران تکنولوژی جهان
    موسسه تحقیقاتی Equilar هر سال فهرستی شامل ۲۰۰ نفر از پردرآمدترین مدیران دنیا منتشر می‌کند.
    ۱۳۹۶/۳/۱۳
  • محل کارتان را به خانه دومتان تبدیل کنید

    محل کارتان را به خانه دومتان تبدیل کنید
    یک محیط سرشار از برابری و برادری، بهترین نتایج را به بار خواهد آورد. واقعیت آن است که یک فرهنگ شرکتی و سازمانی مبتنی بر سلسله‌مراتب اداری صرف و روابط خشک و رسمی به‌طور حتم موجب رضایت مهندسان نخواهد شد.
    ۱۳۹۶/۳/۱۰
  • بازاریابان بر کاربران موبایل تمرکز کنند!

    بازاریابان بر کاربران موبایل تمرکز کنند!
    پیشرفت‌های فناوری به کاربران اجازه جست‌وجو با موبایل، استفاده از نمایشگر‌های قدرتمند، بازدید از وب‌سایت‌های مختلف و بهره بردن از اپلیکیشن‌های لازم را داده بود، اما آنها هنوز مطمئن نبودند که کاربران چه خواسته‌ها و نیازهایی دارند؛ ضمن آنکه هنوز گوشی‌های هوشمند در ابتدای راه بودند و علاوه‌بر محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کاربردهای آنها فراگیر نشده بود.
    ۱۳۹۶/۳/۱۰
  • مدل‌های کسب‌و‌کاری پلت‌فرمی راهکاری برای موفقیت شرکت‌های ICT

    مدل‌های کسب‌و‌کاری پلت‌فرمی راهکاری برای موفقیت شرکت‌های ICT
    مدل‌های پلت‌فرمی، تولید‌کنندگان را به مصرف‌کنندگان وصل می‌کنند و مهم‌ترین دارایی این دو، اطلاعات و تعاملات مستمری است که با هم دارند. این دو با هم منبع ارزش و مزیت رقابتی هستند که تولید می‌کنند.
    ۱۳۹۶/۳/۹
  • در جلسه دوم مصاحبه چه موضوعاتی مطرح می‌شوند؟

    در جلسه دوم مصاحبه چه موضوعاتی مطرح می‌شوند؟
    مدیر استخدام کسی است که اگر شغل مورد نظر را بپذیری، رئیس آینده تو خواهد بود. اگر قبلا با مدیر استخدام ملاقات کرده‌ای، در مصاحبه دوم احتمالا با مدیر او دیدار خواهی کرد.
    ۱۳۹۶/۳/۹
  • اصل شاد بودن و بهره‌وری در محیط کار

    اصل شاد بودن و بهره‌وری در محیط کار
    اگر شما می‌خواهید بهتر و بیشتر کار کنید، باید پاره‌ای از ملاحظات را مدنظر داشته باشید؛ مثلا باید برنامه‌ریزی مدون و مشخصی برای کارتان داشته باشید. اولویت‌ها را رعایت کنید و بدانید چه کاری را در چه مرحله‌ای انجام دهید. تا وقتی از کاری که می‌کنید لذت نبرید و آن را دوست نداشته باشید، کاری از پیش نخواهید برد.
    ۱۳۹۶/۳/۹
  • چالش‏های نو در رهبری‏ سازمان‏ها

    چالش‏های نو در رهبری‏ سازمان‏ها
    دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین در ایران، اصطلاح جالبی دارد که می‌گوید سازمان‏ها‏ با‏ چهار نوع چالش‏ مواجه هستند‏ که عبارتند از: «بایدها»، «نبایدها»، «شایدها» و‏ «نشایدها» که هریک می‌توانند بخشی از موارد چالشی را برای یک سازمان مشخص کنند.
    ۱۳۹۶/۳/۹
  • ۱۰ تکنولوژی انقلابی آینده

    ۱۰ تکنولوژی انقلابی آینده
    مدت‌ها است که تکنولوژی در شکل‌گیری نحوه کار و سبک زندگی انسان‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.
    ۱۳۹۶/۳/۹
  • دو مهارت جدیدی که باید به واحد بازاریابی اضافه شوند

    دو مهارت جدیدی که باید به واحد بازاریابی اضافه شوند
    نیازهای مهارتی هر واحد بازاریابی (یا سازمان) کاملا منحصربه‌فرد است و رهبران بازاریابی باید قابلیت‌ها و مهارت‌های مورد نیاز سازمان خود را به‌طور اختصاصی شناسایی کنند. اما جالب است که بدانید مطابق با نظرسنجی انجام شده از تعداد زیادی از تیم‌های بازاریابی در سطح دنیا در سال ۲۰۱۷، دو مهارت مهم به‌عنوان مهارت‌های اساسی هر بازاریاب اظهار شده است.
    ۱۳۹۶/۳/۸
  • مانند یک کودک ایده خلق کنید مانند یک تیم نوآوری کنید

    مانند یک کودک ایده خلق کنید مانند یک تیم نوآوری کنید
    نوآوری و خلاقیت محرکان کلیدی رشد کسب‌و‌کار هستند؛ اما در عین حال شاید درک درستی از این دو مورد وجود نداشته باشد. استیو جابز، لری پیج، الون ماسک و رید هافمن برخی از بزرگ‌ترین نوآوران کسب‌و‌کار در ۳۰ سال گذشته هستند. سوال مهمی که امروزه از سوی کارآفرینان پرسیده می‌شود این است که این سطح از شجاعت در نوآوری از کجا نشات می‌گیرد؟
    ۱۳۹۶/۳/۸
  • چگونه مدیری نوگرا و نوآور باشید

    چگونه مدیری نوگرا و نوآور باشید
    بسیاری از کسانی که در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰و بعد از آن به دنیا آمده‌اند را می‌توان «نسل دیجیتال» نامید؛ کسانی که از ابتدای زندگی‌شان با اینترنت و موبایل و تبلت و فناوری‌های اطلاعاتی مانوس بوده‌اند بنابراین می‌توان با جرات ادعا کرد که آنها در مقایسه با نسل قبل از خود بسیار دیجیتالی‌تر هستند.
    ۱۳۹۶/۳/۷
  • سیستم‌ مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری چیست؟

    سیستم‌ مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری چیست؟
    امروزه یکی از اتفاقات مهمی‌که در شرکت‌ها رخ می‌دهد، انتقال از استراتژی کسب و کار محصول‌محور به استراتژی مشتری‌محور است. از طرف دیگر افزایش رقابت میان شرکت‌ها و افزایش هنگفت جذب مشتریان جدید، باعت شده شرکت‌ها بیشتر از آنکه به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، درصدد حفظ و نگهداری مشتریان فعلی برآیند.
    ۱۳۹۶/۳/۷
  • تفاوت سازماندهی ایده‎های جدید و تجاری‎سازی آنها

    تفاوت سازماندهی ایده‎های جدید و تجاری‎سازی آنها
    ظهور فناوری‎های جدید که پیام‏ آور تعهدات اجتماعی متعددی هستند، اغلب موجودیت و حیات شرکت‎های بزرگ و موفق را تهدید می‎کند. در بسیاری از این موارد، چالش اصلی برای شرکت‎های باسابقه از فقدان شناخت کافی یا عدم سرمایه‌گذاری در فناوری‎های نوظهور ناشی نمی‎شود، بلکه به‌دلیل تجاری‎سازی فناوری در حال ظهوری است که جذابیت اقتصادی آن در قیاس با مدل کسب وکار شرکت در کوتاه‌مدت روشن و قابل پیش‎بینی نیست.
    ۱۳۹۶/۳/۶
  • چگونه زنان تصمیمات کاری بزرگ می‏گیرند

    چگونه زنان تصمیمات کاری بزرگ می‏گیرند
    این‏ روزها همه ما ویراستار و ناشر هستیم. چه در شبکه ‏های اجتماعی و چه به صورت رو در رو، دائما انتخاب می‏کنیم کدام بخش از زندگی‏مان را به دیگران نشان دهیم و کدام را نه. زنان به طور آشکاری در این ویراستاری ‏ها و نشان دادن یک زندگی روزمره بدون نقص ماهرتر هستند: داشتن یک شغل ایده ‏آل، رفع و رجوع کردن امور فرزندان، بودن در کنار یک شریک زندگی موفق و حامی و سپری کردن تعطیلاتی فوق‏ العاده. اما اکر کمی عمیق ‏تر شویم، چه چیزی می‏یابیم؟
    ۱۳۹۶/۳/۶
  • اگر می‌خواهید مدیر موثری باشید

    اگر می‌خواهید مدیر موثری باشید
    هدف‌گذاری درست و شفاف برای خود و کارکنان از اولین گام‌هایی است که هر مدیر موفقی باید آن را انجام دهد. حداکثرسازی سود، به حداقل رساندن ریسک‌ها و مخاطرات و رعایت اصول اخلاقی در کار و توجه به مسوولیت اجتماعی می‌تواند از اهداف بنیادین هر مدیری به حساب آید.
    ۱۳۹۶/۳/۳
  • برای تغییر استراتژی ابتدا طرز فکر خود را عوض کنید

    برای تغییر استراتژی ابتدا طرز فکر خود را عوض کنید
    شرکت هواپیمایی ساوث‌وست (Southwest Airlines) برای بیش از ۴۰ سال، یک نیروی مخل در صنعت هواپیمایی بوده و توانسته یک طبقه‌بندی کاملا جدید ایجاد کند و به رکورد سودآوری در ۴۳ سال پیاپی برسد.
    ۱۳۹۶/۳/۳
  • درک رفتار مشتری و بازاریابی با موبایل

    درک رفتار مشتری و بازاریابی با موبایل
    ۴ عامل باعث رشد و کاربرد بیشتر موبایل در جوامع شد که از این قرار هستند: ظهور دستگاه‌های هوشمندتر، نرم‌افزارهای هوشمندتر، ارتباطات سریع‌تر و مدل‌های قیمت‌گذاری دست‌یافتنی.
    ۱۳۹۶/۳/۳
  • ویژگی‌های مهم «مدیر ارتباط با سرمایه‌گذاران»

    ویژگی‌های مهم «مدیر ارتباط با سرمایه‌گذاران»
    همان‌طور که در یک شرکت، به‌خصوص یک مجموعه بزرگ، نمی‌توان واحد مالی یا بازاریابی را نادیده گرفت، امروز بسیاری از شرکت‌ها به همان اندازه به واحد ارتباط با سرمایه‌گذاران نیز اهمیت می‌دهند.
    ۱۳۹۶/۳/۲
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>

    اطلاعات تصویری