• وقتی قرعه استراتژی، نه به نفع مشتری و نه سازمان می‌افتد!

    وقتی قرعه استراتژی، نه به نفع مشتری و نه سازمان می‌افتد!
    دلایل استفاده از قرعه‌کشی بیش از هر چیز به مسائل جامعه‌شناختی برمی‌گردد. به‌عنوان مثال در یک نگاه عمومی در جوامعی که طبق آمار سازمان ملل، امید به زندگی در آنها چندان جایگاه درخشانی ندارد، مردم راه‌های منطقی دست‌یابی به موفقیت‌ها را چندان میسر نمی‌دانند، بلکه صرفا فکر می‌کنند که این اهداف یا از طریق دزدی و اختلاس‌ها ممکن است یا با داشتن بختی بلند و اقبالی استثنایی.
    ۱۳۹۵/۱۱/۹
  • مشتریان دائمی اتفاقی به‌دست نمی‌آیند

    مشتریان دائمی اتفاقی به‌دست نمی‌آیند
    در سال ۲۰۰۵، آلن لافل که در آن زمان مدیر عامل شرکت پروکتراند گمبل (P&G)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان بود، مفهومی را با عنوان، «لحظه واقعیت» برای ایجاد وفاداری به برند، معرفی کرد.
    ۱۳۹۵/۱۱/۷
  • زندگی کاری خود را از نابود شدن نجات دهید

    زندگی کاری خود را از نابود شدن نجات دهید
    کنترل رفتار نیازمند توسعه عادات خوب و توقف عادات بد است که به عنوان پایه و اساس اخلاق کاری و بهره‌وری عمل می‌کند. کنترل رفتار مانند یک ماهیچه است که برای ساخت آن به ورزش نیاز است. ماهیچه‌های کنترل رفتار خود را با تمرین منعطف کنید تا عادات بد را از بین ببرید.
    ۱۳۹۵/۱۱/۷
  • چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟

    چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟
    برای پاسخ به این سوال باید همانند سایر نقاط جهان مهم‌ترین عوامل، یعنی عوامل محیطی تاثیر‌گذار بر کسب و کارها را به دقت بررسی کنیم. در کسب و کارهای اینترنتی توجه به ۴ عامل سیاست Political، اقتصادEconomy، محیط فرهنگی-اجتماعیSocial / cultural و فناوری Technology اهمیت ویژه‌ای دارد.
    ۱۳۹۵/۱۱/۶
  • مشکلات استارت‌آپ‌های ایرانی

    مشکلات استارت‌آپ‌های ایرانی
    حمایت‌ دولت و مصوبات قانونی، دو نیاز اساسی کسب‌وکارها برای ادامه حیات در اقتصاد امروز ایران است.
    ۱۳۹۵/۱۱/۵
  • وقتی همکار سابق به یک مدیر بدقلق تبدیل می‌شود

    وقتی همکار سابق به یک مدیر بدقلق تبدیل می‌شود
    خیلی از کارکنان، وقتی می‌بینند دوست و همکار صمیمی‌شان در مدت کوتاهی به یک رئیس بد اخلاق و بدقلق تبدیل می‌شود،شوکه می‌شوند.این یک وضعیت رایج اما تاسف‌بار است و دلیل اصلی‌اش این است که بسیاری از مدیران تازه‌کار، به اندازه کافی آموزش نمی‌بینند و حمایت نمی‌شوند.
    ۱۳۹۵/۱۱/۵
  • دانشمندان با رایانه کوانتومی آینده را پیش‌بینی می‌کنند

    دانشمندان با رایانه کوانتومی آینده را پیش‌بینی می‌کنند
    محققان دانشگاه سیدنی اعلام کردند که با استفاده از روش‌های اندازه‌گیری در مورد رفتارهای اتمی و کوبیت‌ها، هم‌اکنون با مدل کنونی رایانه‌های کوانتومی می‌توانند آینده را تا اندازه‌ای پیش‌بینی کنند.
    ۱۳۹۵/۱۱/۴
  • تحلیل داده‌های بزرگ در دسترس است

    تحلیل داده‌های بزرگ در دسترس است
    چرا در دنیای امروز که در حال غرق شدن در حجم عظیم دیتاها است، تحلیل داده‌های پتابایتی تا این حد کمیاب و محدود است؟ احتمالا بزرگ‌ترین دلیل آن هزینه این کار است.
    ۱۳۹۵/۱۱/۴
  • کلیدهای پنج گانه موفقیت و رهبری پیروزمندانه

    کلیدهای پنج گانه موفقیت و رهبری پیروزمندانه
    مدیران جوان و تازه کاری که می‌خواهند وارد دنیای پیچیده و متغیر مدیریت و رهبری سازمان‌ها شوند، اما هنوز مهارت‌ها و توانمندی‌های لازم را در این زمینه کسب نکرده‌اند می‌توانند با این کلیدهای طلایی هر در بسته‌ای را باز کرده و خیلی زود به مدیری بزرگ و تاثیرگذار تبدیل شوند.
    ۱۳۹۵/۱۱/۳
  • چرا مدیران بازاریابی و مالی باید خود را یک تیم بدانند

    چرا مدیران بازاریابی و مالی باید خود را یک تیم بدانند
    نتایج یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۲ نشان داد که ۶۳ درصد از پروژه‌ها برای تصمیمات بازاریابی از تجزیه و تحلیل‏ استفاده نمی‏کنند و فقدان یک رویکرد تحلیلی منجر به بروز موانع بین بازاریابی و امور مالی شده است که اغلب به مباحث بودجه‌ای سخت منجر می‏‏شود.
    ۱۳۹۵/۱۱/۳
  • راهکارهای استارت‌آپی برای مقابله با بحران‌های شهری

    راهکارهای استارت‌آپی برای مقابله با بحران‌های شهری
    در بسیاری از کشورهای جهان سرمایه‌گذاری‌های هدفمند زیادی در استارت‌آپ‌های فعال در زمینه مدیریت بحران می‌شود تا در چنین شرایطی به کمک آنها آمده و حتی از وقوع حوادث و فجایعی این چنین جلوگیری کنند.
    ۱۳۹۵/۱۱/۳
  • برای دریافت فیدبک بیشتر، قابلیت‌های هدایت‌پذیری خود را افزایش دهید

    برای دریافت فیدبک بیشتر، قابلیت‌های هدایت‌پذیری خود را افزایش دهید
    هرچه رئیس‌تان شما را «هدایت‌پذیرتر» بداند، بیشتر احتمال دارد که ریسک کند و برای دادن فیدبک خود به شما وقت بگذارد.
    ۱۳۹۵/۱۱/۲
  • شناخت بازاریابی داخلی و دلایل اهمیت آن

    شناخت بازاریابی داخلی و دلایل اهمیت آن
    در سال ۱۹۷۶، موسسه خبرگان بازاریابی، فرآیند بازاریابی را این گونه تعریف کرد: شناسایی، پیش‌بینی و برآورده کردن نیازهای مشتریان به‌طور سودمندانه.اگرچه این روزها از کلمه بازاریابی به صورت گسترده‌ای برای توضیح فروش، تبلیغات یا ارتقای یک محصول یا خدمات استفاده می‌شود، اما تعریف آن یک فرآیند مدیریتی است.
    ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
  • چگونه استراتژی خرید شرکت خود را سبز کنیم؟

    چگونه استراتژی خرید شرکت خود را سبز کنیم؟
    امروزه، سیستم خرید و تامین ملزومات شرکت‌ها اهمیت بسیاری یافته و تبدیل به یکی از استراتژیک‌ترین وظایف مدیریتی شرکت‌ها شده است، به همین دلیل است که برای پایدارسازی فعالیت‌های شرکت باید توجه ویژه‌ای معطوف به این بخش کرد.
    ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
  • تفاوت‌های مدیران پر مشغله و پربازده

    تفاوت‌های مدیران پر مشغله و پربازده
    بین مدیران و کارکنان پرمشغله و بی‌برنامه‌ای که بیشتر ادای پرکار بودن را در می‌آورند و مدیران و کارکنانی که واقعا پربازده هستند و سطوح بالای بهره‌وری و اثربخشی را از خود بروز می‌دهند، تفاوت‌هایی مشاهده می‌شود.
    ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
  • رقابت جدید برسر تکامل مدل کسب‌و‌کار

    رقابت جدید برسر تکامل مدل کسب‌و‌کار
    اد رابرتز از شرکت MIT، نوآوری را اختراع ضربدر تجاری‌سازی (نوآوری= اختراع × تجاری‌سازی) تعریف می‌کند و معمولا ما «اختراع» را به عنوان بخش باشکوه نوآوری می‌دانیم.
    ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
  • چرا کارمندان برتر شرکت را ترک می‌کنند؟

    چرا کارمندان برتر شرکت را ترک می‌کنند؟
    در دنیای کسب‌وکار، جابه‌جا‌یی افراد و نیروها در درون و بیرون سازمان امری طبیعی و پذیرفته شده است.
    ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
  • مهم‌‌ترین رویدادهای سال جدید برای کسب‌وکارهای جدید

    مهم‌‌ترین رویدادهای سال جدید برای کسب‌وکارهای جدید
    در سال ۲۰۱۷، استارت‌آپ‌های بیشتری از واقعیت مجازی برای مشارکت با کارمندان داخلی و نیز کارمندان دورکار و «گیگی» خود استفاده خواهند کرد.
    ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
  • چگونه برای افزایش حقوق مذاکره کنیم؟

    چگونه برای افزایش حقوق مذاکره کنیم؟
    اگر می‌خواهید درخواست افزایش حقوق کنید، ابتدا باید ببینید که حضورتان در حل مشکل فعلی و مشکلات آینده سازمان چه تاثیری خواهد داشت.
    ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
  • مهارت‌های مدیریتی در آینده نزدیک کدامند؟

    مهارت‌های مدیریتی در آینده نزدیک کدامند؟
    در هر زمینه‌ای که کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، عواملی وجود دارند که به‌صورت بنیادین نتـایج مورد انتظار را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. بنابراین شما در صورتی می‌توانید موفق شوید که این عوامل را تحت کنترل قرار داده و با مهارت مدیریتی خود نسبت به تحت کنترل در آوردن عوامل حیاتی موفقیت بتوانید شرایط کسب‌وکار خود را به شرایط خوبی هدایت کنید.
    ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>

    اطلاعات تصویری