• ۴ استراتژی اشتباه در ساخت برند

    ۴ استراتژی اشتباه در ساخت برند
    در مقابل توصیه‌های اشتباه، دو عامل اعتبار و ارتباط، استراتژی‌هایی هستند که به‌کار می‌گیرم و در حال حاضر از نظر من این بهترین راه برای ایجاد یک برند است.
    ۱۳۹۵/۹/۲۲
  • سه درس مهم، برای شکست دادن ‌اخلال‌گران

    سه درس مهم، برای شکست دادن ‌اخلال‌گران
    کسب‌وکار شما چه کاری می‌تواند انجام دهد، وقتی توسط رقبایی با فناوری های نوآورانه مورد چالش قرار می‌گیرد؟
    ۱۳۹۵/۹/۲۲
  • چگونه تیم فروش‌تان را برای جهانی شدن آماده کنید؟

    چگونه تیم فروش‌تان را برای جهانی شدن آماده کنید؟
    اگر می‌خواهید از یک پایگاه مشتری بین‌المللی سود ببرید، باید تیم‌های فروش خود را به تیم‌هایی ناب و باهوش تبدیل کنید و به سوی ماشین‌های جهانی محرک درآمد سوق بدهید.
    ۱۳۹۵/۹/۲۲
  • ۷ عادت افراد موفق

    ۷ عادت افراد موفق
    بیشتر افراد موفق برای رسیدن به موفقیت عادت های مناسبی داشته اند. معمولا عادت افراد موفق بخش زیادی و ۹۵ درصد از رفتار آن ها را شکل می دهد. می گویند هر چیزی که تاکنون هستید و هر آنچه در آینده خواهید شد، بسته به عادت هایی است که در خودتان شکل می دهید.
    ۱۳۹۵/۹/۲۱
  • ویژگی‌های رهبران جوان و موثر در سازمان‌ها

    ویژگی‌های رهبران جوان و موثر در سازمان‌ها
    اغلب مدیران و رهبران بزرگ و تاثیرگذار جهان دارای خصوصیات مشترکی هستند که این خصوصیات هم موجب محبوبیت و احترام آنها نزد دیگران می‌شوند و هم کارکنان سازمان‌های تحت رهبری آنها را به‌کار بیشتر و بهتر و افزایش بهره‌وری تشویق می‌کنند.
    ۱۳۹۵/۹/۲۱
  • بازاریابی بلادرنگ برنده یا بازنده؟

    بازاریابی بلادرنگ برنده یا بازنده؟
    بازاریابی بلادرنگ شیوه‎های تولید ناب را به‌منظور افزایش انعطاف پذیری، مقیاس‌پذیری، پاسخگویی و کیفیت وارد کارخانه بازاریابی می‏کند.
    ۱۳۹۵/۹/۲۱
  • تجارت سنتی علیه استارت‌آپ‌ها

    تجارت سنتی علیه استارت‌آپ‌ها
    گسترش کسب‌وکارهای اینترنتی و اپلیکیشن‌های آن در گوشی‌های هوشمند با اعتراض صنوف سنتی مواجه شده است. درحالی‌که تقاضای خریداران به دلیل سهولت و دسترسی سریع‌تر به خدمات این نوع کسب‌وکارها در حال افزایش است برخی صنوف معتقدند ظهور این مدل از کسب‌وکار موجب کاهش منافع آنان شده است. این اعتراض‌ها در شرایطی بیان می‌شود که تجربه کشورهای توسعه‌یافته نشان می‌دهد استارت‌آپ‌ها در اقتصاد آن کشورها در حال رشد هستند و بسیاری از مصرف‌کنندگان با مراجعه به آنها خدمات موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.
    ۱۳۹۵/۹/۲۰
  • جامعه استارت‌آپی خود را بشناسید

    جامعه استارت‌آپی خود را بشناسید
    جامعه استارت‌آپ‌ها در سراسر جهان در حال رشد است. فرصت‌ها که زمانی تنها در اکوسیستم‌های مهم استارت‌آپ‌‌ها یافت می‌شد، اکنون در همه جا قابل مشاهده است و کارآفرینان زیرک از این مزیت استفاده می‌کنند.
    ۱۳۹۵/۹/۱۸
  • بازاریابی چابک / روشی عملی و موثر برای چابک‌سازی سازمان

    بازاریابی چابک / روشی عملی و موثر برای چابک‌سازی سازمان
    در واقع چابکی به معنای توانایی پاسخگویی و واکنش سریع و موفق به تغییرات محیط بیرونی سازمان است.
    ۱۳۹۵/۹/۱۷
  • شاد بودن در کار به معنای نبود سختی نیست

    شاد بودن در کار به معنای نبود سختی نیست
    این ایده که افراد عاشق کارشان، ‌همیشه و در همه حال ‌شاد هستند، یک افسانه است. البته آنها کسانی هستند که آسان‌تر شاد می‌شوند و شاد می‌مانند، ‌اما این تمام قصه آنها نیست.
    ۱۳۹۵/۹/۱۶
  • چه کنیم وقتی نمی‌توان با مدیر جدید ارتباط خوب برقرار کرد؟

    چه کنیم وقتی نمی‌توان با مدیر جدید ارتباط خوب برقرار کرد؟
    وقتی مایک مدیریت بخش ما را پذیرفت، من و همکارانم تصور کردیم همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به هر حال او ۳ سال در این شرکت کار کرده و با زیر و بم آن کاملا آشنا است. اما متاسفانه درست در همان هفته‌های اول مشخص شد که او با مدیر قبلی کاملا متفاوت است.
    ۱۳۹۵/۹/۱۶
  • ۱۳ عادت افراد ناموفق پیش از خواب/ سراغ تکنولوژی می‌روند، نگران فردا هستند،‌ آخر هفته‌ها می‌خوابند!

    ۱۳ عادت افراد ناموفق پیش از خواب/ سراغ تکنولوژی می‌روند، نگران فردا هستند،‌ آخر هفته‌ها می‌خوابند!
    خوابیدن مثل یک چالش یا یک معامله بسیار بزرگ است. هر چقدر کیفیت خواب شما در طول شب بیشتر و بهتر باشد ، صبح فردا سرحال تر بیدار می شوید. به واقع آنچه که شما برای خواب شبانه تان برنامه ریزی می کنید به چالش روز بعدی تان تبدیل خواهد شد.
    ۱۳۹۵/۹/۱۵
  • هنر رهبری سازمانی ؛ مهارتی که با تسلط بر خویشتن به وجود می‌آید

    هنر رهبری سازمانی ؛ مهارتی که با تسلط بر خویشتن به وجود می‌آید
    رهبری از خود شما آغاز می‏شود. پیش از رهبری دیگران باید بتوانید خودتان را رهبری کنید و به این باور داشته باشید که می‏توانید تاثیر مثبتی روی دیگران بگذارید.
    ۱۳۹۵/۹/۱۵
  • چگونه می‌توان به یک مدیر دیجیتالی موفق تبدیل شد

    چگونه می‌توان به یک مدیر دیجیتالی موفق تبدیل شد
    کمتر مدیر یا رهبری را می‌توان پیدا کرد که درک روشنی از ویژگی‌ها و کاراکتر یک رهبر دیجیتالی داشته باشد و بتواند به‌طور شفاف توضیح دهد که یک رهبر دیجیتالی واقعی باید دارای چه مهارت‌ها و توانایی‌هایی باشد که او را از سایر مدیران متمایز کند. در این مقاله علاوه‌بر معرفی استراتژی‌های مورد نیاز رهبران دیجیتالی، یکسری توصیه‌ها و پیشنهادها برای تبدیل شدن مدیران و رهبران معمولی به رهبران دیجیتالی واقعی ارائه شده است.
    ۱۳۹۵/۹/۱۵
  • ۳ قانون نانوشته قبل از آنکه مدیر شوید

    ۳ قانون نانوشته قبل از آنکه مدیر شوید
    موفق‌ترین رهبران، چه مرد و چه زن، چه در آمریکا و چه در دیگر نقاط دنیا، عمدتا روابط یکپارچه و سوابق خانوادگی باثبات دارند.
    ۱۳۹۵/۹/۱۵
  • ۸ اشتباه رایجی که از مدیران تازه‌کار سر می‌زند

    ۸ اشتباه رایجی که از مدیران تازه‌کار سر می‌زند
    درمطلب زیر به ۸ اشتباه متداول بین مدیران تازه‌کار اشاره شده است.
    ۱۳۹۵/۹/۱۴
  • بازاریابی محتوا با چه روش‏هایی به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‏کند؟

    بازاریابی محتوا با چه روش‏هایی به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‏کند؟
    برای کسب ‏وکارهای کوچک و محلی، رقابت با کسب ‏وکارهای بزرگ که در سطح ملی فعالیت می‏کنند، دشوار خواهد بود؛ هرچند که بازاریابی محتوا می‏تواند به کسب‏ وکار کوچک شما کمک کند تا توجه مخاطبان را جلب کند و جای خود را در گوشه‏ های (Niches) مرتبط با صنعت بیابد.
    ۱۳۹۵/۹/۱۴
  • فناوری و تحول سبک‏های مدیریتی در آینده ‏ای نزدیک

    فناوری و تحول سبک‏های مدیریتی در آینده ‏ای نزدیک
    در سال‏های آینده رهبران کسب‌وکار و کارکنان آنان در جریان رویارویی با فناوری‏های دیجیتال نوظهور با چالش‌های متعددی مواجه خواهند شد.
    ۱۳۹۵/۹/۱۳
  • چگونه از دست دادن فرزند جرقه شروع یک کسب‌وکار شد؟

    چگونه از دست دادن فرزند جرقه شروع یک کسب‌وکار شد؟
    فیل تنها ۱۱ ماه پس از مرگ دخترشان، و درحالی‌که هنوز این غم را فراموش نکرده بود، نیکولیت (Nicolette) را شروع کرد. هدف این استارت‌آپ، واقع در کالیفرنیا این است به والدینی که نوزادان آنها در بخش NICU بستری شده‌اند، قدرت مشارکت در درمان فرزندان‌شان را بدهد؛ چیزی که او و همسرش زمانی که خود و فرزندان‌شان به آن نیاز داشتند، فقدان آن را به شدت احساس می‌کردند.
    ۱۳۹۵/۹/۱۳
  • تولید محصول برای بازارهای بدون امکانات / تجربه مدیرعامل شرکت پی‌پال

    تولید محصول برای بازارهای بدون امکانات / تجربه مدیرعامل شرکت پی‌پال
    از وقتی در سال ۲۰۱۴ به شرکت پی‌پال پیوستم و مدیرعامل این شرکت شدم، این آگاهی از مشکلات افراد ناتوان‌تر برای مدیریت و انتقال پول، نیروبخش استراتژی ما بوده است.
    ۱۳۹۵/۹/۱۳
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>

    اطلاعات تصویری