• شناخت درست از برند شخصی با نمایش داستان‌های موفقیت

    شناخت درست از برند شخصی با نمایش داستان‌های موفقیت
    بسیاری از مدیران در مورد برند‌سازی شخصی صحبت کرده‌اند، اما تعداد اندکی از آنها این موضوع را با مدیریت خود تلفیق کرده‌اند و برای درک آن نشان داده‌اند که واقعا می‌خواهند و نیاز دارند که این چنین باشند.
    ۱۳۹۶/۲/۳
  • وقت بر هم زدن نظام کاری سنتی فرارسیده است

    جان مینارد کینز، اقتصاددان انگلیسی برجسته قرن بیستم، پیش ‏بینی کرده بود تا سال ۲۰۳۰ ساعات کاری به ۱۵ ساعت در هفته کاهش خواهد یافت. با این حال، می‏بینیم که در برخی جاها افراد حتی نسبت به دهه ۳۰ قرن بیستم ساعات بیشتری کار می‏کنند.
    ۱۳۹۶/۲/۲
  • آنچه درباره آمازون نمی‌دانید

    آنچه درباره آمازون نمی‌دانید
    وقتی آمازون در سال ۱۹۹۵ به‌عنوان وب‌سایتی برای فروش انواع کتاب معرفی شد، «جف بزوس» به‌عنوان موسس آن به رشد چشمگیر این شرکت و در نهایت تبدیل آن به یک غول تجارت الکترونیک فکر می‌کرد. او از همان ابتدا کاملا می‌دانست که می‌خواهد آمازون را به فروشگاه آنلاین بزرگی برای عرضه و فروش همه‌چیز تبدیل کند.
    ۱۳۹۶/۲/۲
  • این دختر ۷۰ سانتیمتری، یک کارآفرین نمونه است

    این دختر ۷۰ سانتیمتری، یک کارآفرین نمونه است
    دختری ۳۲ ساله با ۷۰ سانتیمتر قد و شبانه‌روز افتاده به پهلو! از دور که نگاهش کنی در دل می‌گویی، مگر آن موجود می‌تواند دل خوش کند به زندگی؟ اصلاً مگر می‌توانی چنین شرایطی داشته باشی و دلگرم باشی به زندگی؟ اما چند جمله‌ای که با او رد و بدل می‌کنی و آشناتر می‌شوی، درمی‌یابی که چه شوری دارد برای زیستن؛ درمی‌یابی که امید به زندگی در وجودش موج می‌زند و همتی دارد به بلندای آسمان.
    ۱۳۹۶/۱/۳۱
  • افراد موفق چگونه روز کاری را شروع می‌کنند و چطور آن را خاتمه می‌دهند؟

    افراد موفق چگونه روز کاری را شروع می‌کنند و چطور آن را خاتمه می‌دهند؟
    نحوه‌ای که روز کاریتان را شروع می‌کنید و به آن خاتمه می‌دهید، تأثیر زیادی بر میزان خلاقیت شما در ساعات کاری خواهد داشت.
    ۱۳۹۶/۱/۳۱
  • خشم مدیریتی‌تان را چگونه مدیریت کنید

    خشم مدیریتی‌تان را چگونه مدیریت کنید
    نحوه مدیریت خشم و کنترل احساسات در موقعیت‌های کاری از جمله مهم‌ترین مهارت‌های رفتاری مدیران محسوب می‌شود، چرا که یک برخورد ناشایست و اشتباه از سوی یک مدیر در قبال دیگران می‌تواند به صدمات و پیامدهای منفی گسترده و پیش‌بینی نشده‌ای منتهی شود.
    ۱۳۹۶/۱/۳۰
  • استراتژی‌هایی برای افزایش هوش مالی

    استراتژی‌هایی برای افزایش هوش مالی
    اگر فردی هستید که چندان از اعداد و ارقام خوشتان نمی‌آید، مسائل مالی برای شما اضطراب‌آور خواهد بود. مهم نیست در کجای چارت سازمانی قرار دارید، در هر صورت ضوابطی مانند EBITDA (درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک) و ارزش فعلی خالص بسیار مهم هستند.
    ۱۳۹۶/۱/۳۰
  • پنجاه فرمان کلیدی برای موفقیت استارت‌آپ‌ها

    پنجاه فرمان کلیدی برای موفقیت استارت‌آپ‌ها
    واژه استارت‌آپ در سال‌های اخیر به دفعات در دنیای کسب‌وکار شنیده شده و از آن در تعریف کسب‌وکارهای نوین استفاده می‌شود.
    ۱۳۹۶/۱/۲۹
  • اهمیت برخورد مناسب و پاسخگویی به انتقاد کارمندان

    اهمیت برخورد مناسب و پاسخگویی به انتقاد کارمندان
    انتقادات کارمندان نسبت به افراد خارجی، به‌دلیل چشم‌انداز داخلی، دسترسی به اطلاعات مهم و اعتبار بالاتر، می‌تواند بسیار زیان‌آورتر باشد. رسانه‌های اجتماعی ابزار ارتباطی مهمی برای کارمندان هستند که رهبران سازمان باید با آغوش باز آن را بپذیرند.
    ۱۳۹۶/۱/۲۸
  • توجه به تجربیات دیگران از شما مدیر بهتری می‌سازد

    توجه به تجربیات دیگران از شما مدیر بهتری می‌سازد
    آیا تا به حال داستان زندگی خود را برای یک نفر تعریف کرده‌اید؟ اگر این کار را کرده‌اید، احتمالا وقتی به قسمت گرم ماجرا رسیده‌اید، طرف مقابل را برانگیخته‌اید که او هم چیزهایی از خودش تعریف کند.
    ۱۳۹۶/۱/۲۸
  • دانشمندان می‌گویند این ۵خصوصیت با کیفیت‌زندگی بهتر ارتباط دارند/ با وجدان باشید، بیشتر عمر می‌کنید!

    دانشمندان می‌گویند این ۵خصوصیت با کیفیت‌زندگی بهتر ارتباط دارند/ با وجدان باشید، بیشتر عمر می‌کنید!
    تصورات درباره افراد موفق _حتی آن عده که موفقیت‌ها و موقعیت‌ مناسب خود را ارث می‌برند_اینطور است که آنها از خصوصیاتی بهره‌مند هستند که آنها را از حین تولد و به طور ذاتی داشته‌اند و خب همین مسئله باعث می‌شود ایشان با استفاده از چنین خصوصیاتی در آینده به افرادی موفق تبدیل شوند.
    ۱۳۹۶/۱/۲۴
  • بایدها و نبایدهایی که وجهه مدیریتی شما را شکل می‌دهد

    بایدها و نبایدهایی که وجهه مدیریتی شما را شکل می‌دهد
    مدیران میانی حلقه اتصال لایه‌های مختلف سازمانی هستند.برای این دسته از مدیران یکسری بایدها و نبایدهایی وجود دارد که بی‌توجهی به آنها ‌می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری به وجهه مدیریتی افراد وارد کند و آنها را در سراشیبی سقوط و برکناری قرار دهد.
    ۱۳۹۶/۱/۲۳
  • ریسک را به یک استراتژی پول‌ساز تبدیل کنید

    ریسک را به یک استراتژی پول‌ساز تبدیل کنید
    به گفته جان کرافیک، رئیس سابق هیوندا و مدیر ارشد اجرایی فعلی برنامه خودروهای خودران گوگل، هیوندا به‌جای تسلیم شدن در برابر رکود، از اضطراب و تشویش بازار به بهترین شکل استفاده کرد.هیوندا توانست این دوره دشوار را هدایت کند؛ چرا که این شرکت با یک روش منحصربه‌فرد با ریسک مواجه شد.
    ۱۳۹۶/۱/۲۳
  • چرا و چگونه باید از فلج‌شدن منابع انسانی جلوگیری کنیم؟

    چرا و چگونه باید از فلج‌شدن منابع انسانی جلوگیری کنیم؟
    اگر رهبری قوی پشت یک محیط کار سالم نباشد، واحد منابع انسانی فلج می‌شود.
    ۱۳۹۶/۱/۲۳
  • هفت روش برای کاهش سوگیری و جانبداری در روند استخدام

    هفت روش برای کاهش سوگیری و جانبداری در روند استخدام
    چرا به‌رغم تلاش‌ها و هزینه‌های هنگفت، شرکت‌ها همچنان در جذب نیروی کار متنوع دچار مشکل هستند؟ ریشه این مشکل کجا است؟
    ۱۳۹۶/۱/۲۱
  • راهکارهایی برای ایجاد روابط بهتر با رئیس‌تان در سال جدید

    راهکارهایی برای ایجاد روابط بهتر با رئیس‌تان در سال جدید
    کنون که تعطیلات سال نو به پایان رسیده است، زمان بهسازی شماست؛ اکنون زمان آن است تا نگاهی تازه به نحوه تعامل‌ با رئیس‌تان بیندازید تا در صورت امکان این روابط را تحکیم کنید.
    ۱۳۹۶/۱/۲۰
  • اگر به‌طور تصادفی و غیر منتظره مدیر شدید

    اگر به‌طور تصادفی و غیر منتظره مدیر شدید
    رعایت پاره‌ای اصول و پیاده کردن توصیه‌هایی چند می‌تواند مدیران تصادفی را قادر سازد به تدریج بر اوضاع مسلط شوند و مشکلات موجود را از سر راه بردارند. در ادامه به چند مورد از کارهایی که مدیران تصادفی باید انجام دهند اشاره شده است.
    ۱۳۹۶/۱/۲۰
  • اسرار فروشگاه‎های آنلاین

    اسرار فروشگاه‎های آنلاین
    صنعت خرده‏ فروشی به‌طور منظم دچار تغییر و دگرگونی است. این صنعت در قرن‏ های هجده و نوزده با ظهور فروشگاه ‏های بزرگ روبه‌رو شد. قرن بیستم شاهد اولین سفارش خرید از طریق ایمیل بوده و در نهایت به گسترش هایپرمارکت‎ها ختم شده است و به تبع آن سلایق خرید مصرف‏ کنندگان، به ویژه در کشورهای غربی دچار تحولاتی شده است.
    ۱۳۹۶/۱/۲۰
  • تصورات غلط رایج در مورد کارآفرینی

    تصورات غلط رایج در مورد کارآفرینی
    کارآفرین بودن راجع به خدمت به مشتریان و کارکنانی است که قرار است چشم ‏انداز شخصی شما را محقق کنند.در عمل این مشتریان و کارکنان هستند که رئیس شما محسوب می‏شوند.
    ۱۳۹۶/۱/۱۹
  • انحراف مسیر مدیریتی و راه‌های اجتناب از آن

    انحراف مسیر مدیریتی و راه‌های اجتناب از آن
    برخلاف شخصیت، رفتار افراد با توجه به شرایط قابل تغییر است. به عنوان مثال، نشانه‌های انحراف مدیریتی را خیلی زود می‌توان کشف کرد. همچنین رفتارهایی که مدیران باید تغییر دهند باید واضح و روشن باشد.
    ۱۳۹۶/۱/۱۹
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>

    اطلاعات تصویری