• سیستم‌ مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری چیست؟

    سیستم‌ مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری چیست؟
    امروزه یکی از اتفاقات مهمی‌که در شرکت‌ها رخ می‌دهد، انتقال از استراتژی کسب و کار محصول‌محور به استراتژی مشتری‌محور است. از طرف دیگر افزایش رقابت میان شرکت‌ها و افزایش هنگفت جذب مشتریان جدید، باعت شده شرکت‌ها بیشتر از آنکه به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، درصدد حفظ و نگهداری مشتریان فعلی برآیند.
    ۱۳۹۶/۳/۷
  • تفاوت سازماندهی ایده‎های جدید و تجاری‎سازی آنها

    تفاوت سازماندهی ایده‎های جدید و تجاری‎سازی آنها
    ظهور فناوری‎های جدید که پیام‏ آور تعهدات اجتماعی متعددی هستند، اغلب موجودیت و حیات شرکت‎های بزرگ و موفق را تهدید می‎کند. در بسیاری از این موارد، چالش اصلی برای شرکت‎های باسابقه از فقدان شناخت کافی یا عدم سرمایه‌گذاری در فناوری‎های نوظهور ناشی نمی‎شود، بلکه به‌دلیل تجاری‎سازی فناوری در حال ظهوری است که جذابیت اقتصادی آن در قیاس با مدل کسب وکار شرکت در کوتاه‌مدت روشن و قابل پیش‎بینی نیست.
    ۱۳۹۶/۳/۶
  • چگونه زنان تصمیمات کاری بزرگ می‏گیرند

    چگونه زنان تصمیمات کاری بزرگ می‏گیرند
    این‏ روزها همه ما ویراستار و ناشر هستیم. چه در شبکه ‏های اجتماعی و چه به صورت رو در رو، دائما انتخاب می‏کنیم کدام بخش از زندگی‏مان را به دیگران نشان دهیم و کدام را نه. زنان به طور آشکاری در این ویراستاری ‏ها و نشان دادن یک زندگی روزمره بدون نقص ماهرتر هستند: داشتن یک شغل ایده ‏آل، رفع و رجوع کردن امور فرزندان، بودن در کنار یک شریک زندگی موفق و حامی و سپری کردن تعطیلاتی فوق‏ العاده. اما اکر کمی عمیق ‏تر شویم، چه چیزی می‏یابیم؟
    ۱۳۹۶/۳/۶
  • اگر می‌خواهید مدیر موثری باشید

    اگر می‌خواهید مدیر موثری باشید
    هدف‌گذاری درست و شفاف برای خود و کارکنان از اولین گام‌هایی است که هر مدیر موفقی باید آن را انجام دهد. حداکثرسازی سود، به حداقل رساندن ریسک‌ها و مخاطرات و رعایت اصول اخلاقی در کار و توجه به مسوولیت اجتماعی می‌تواند از اهداف بنیادین هر مدیری به حساب آید.
    ۱۳۹۶/۳/۳
  • برای تغییر استراتژی ابتدا طرز فکر خود را عوض کنید

    برای تغییر استراتژی ابتدا طرز فکر خود را عوض کنید
    شرکت هواپیمایی ساوث‌وست (Southwest Airlines) برای بیش از ۴۰ سال، یک نیروی مخل در صنعت هواپیمایی بوده و توانسته یک طبقه‌بندی کاملا جدید ایجاد کند و به رکورد سودآوری در ۴۳ سال پیاپی برسد.
    ۱۳۹۶/۳/۳
  • درک رفتار مشتری و بازاریابی با موبایل

    درک رفتار مشتری و بازاریابی با موبایل
    ۴ عامل باعث رشد و کاربرد بیشتر موبایل در جوامع شد که از این قرار هستند: ظهور دستگاه‌های هوشمندتر، نرم‌افزارهای هوشمندتر، ارتباطات سریع‌تر و مدل‌های قیمت‌گذاری دست‌یافتنی.
    ۱۳۹۶/۳/۳
  • ویژگی‌های مهم «مدیر ارتباط با سرمایه‌گذاران»

    ویژگی‌های مهم «مدیر ارتباط با سرمایه‌گذاران»
    همان‌طور که در یک شرکت، به‌خصوص یک مجموعه بزرگ، نمی‌توان واحد مالی یا بازاریابی را نادیده گرفت، امروز بسیاری از شرکت‌ها به همان اندازه به واحد ارتباط با سرمایه‌گذاران نیز اهمیت می‌دهند.
    ۱۳۹۶/۳/۲
  • آیا کنسل کردن مصاحبه یک رفتار غیرحرفه‌ای است؟

    آیا کنسل کردن مصاحبه یک رفتار غیرحرفه‌ای است؟
    تصمیم‌گیری و گزینش نیرو یک معادله دو مجهوله نیست. گزینش، یک فرآیند پیچیده است که نیازمند زمان و تامل است.
    ۱۳۹۶/۳/۲
  • اگر بیل گیتس جوان می‌شد چه رشته‌هایی را می‌خواند؟

    اگر بیل گیتس جوان می‌شد چه رشته‌هایی را می‌خواند؟
    موسس مایکروسافت در حساب کاربری توییتر خود توصیه‌هایی را اعلام کرد مبنی بر این که اگر امروز دانشجو بود چه رشته‌هایی را پیش می‌گرفت.
    ۱۳۹۶/۲/۳۱
  • چرا جابه‌جایی کارکنان در استارت‌آپ شما زیاد است؟

    چرا جابه‌جایی کارکنان در استارت‌آپ شما زیاد است؟
    متقاضیانی که برای فعالیت در استارت‌آپ‌ها هجوم می‌آورند، عموما ریسک پذیرانی‌اند که خواهان تاثیرگذاری بر دیگران هستند و تمرکز اصلی آنان روی رشد سریع است. از آنجا که استارت‌آپ‌های موفق مراحل مختلفی را در روند رشد خود طی می‌کنند، نوع افرادی که به مشارکت در یک مرحله علاقه نشان می‌دهند با افراد علاقه‌مند به مرحله بعد متفاوت است.
    ۱۳۹۶/۲/۳۱
  • محیط روانی مناسبی برای کارکنانتان ایجاد کنید

    محیط روانی مناسبی برای کارکنانتان ایجاد کنید
    باید دانست که هنجارها به تنهایی نمی‌توانند یک محیط روانی مطلوب کامل را به وجود آورند و در این میان باید از عوامل دیگری همچون سیستم پاداش‌دهی در سازمان و منش و رفتار مدیریتی شما به‌عنوان یک مدیر نیز کمک گرفت.
    ۱۳۹۶/۲/۳۱
  • افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری با تحلیل دیجیتال

    افزایش ۲۰ درصدی بهره‌وری با تحلیل دیجیتال
    در سال ۲۰۱۶ حدود ۶/ ۱۷ میلیارد ابزار مختلف به اینترنت متصل شدند. تا سال ۲۰۲۵ این رقم به حدود ۸۰ میلیارد خواهد رسید؛ یعنی رشدی با سرعت ۱۵۲ هزار در دقیقه. مطمئنا دشواری موجود این است که از این پیشرفت‌های تکنولوژیک سریع به شیوه‌هایی که به پیشرفت عملکرد قابل مقایسه می‌انجامد، بیشترین بهره را ببریم.
    ۱۳۹۶/۲/۳۰
  • ۹ ویژگی شما را تبدیل به مدیر موفق می‌کند/ متهم نمی‌کند ، تهمت نمی‌زند،‌ تخریب نمی‌کند و...

    ۹ ویژگی شما را تبدیل به مدیر موفق می‌کند/ متهم نمی‌کند ، تهمت نمی‌زند،‌ تخریب نمی‌کند و...
    شما یک مدیر موفق را از دیگران متمایز می‌کنید؟ حالا فرقی نمی‌کند این مدیر یک موسس فرهنگی ، یک سرپرست اجتماعی ، سرمایه گذار یا یک سیاستمدار باشد. در بخش خصوصی فعالیت کند یا در سیستم دولتی حضور داشته باشد.
    ۱۳۹۶/۲/۲۹
  • رئیس‌تان را برای دورکاری متقاعد کنید

    رئیس‌تان را برای دورکاری متقاعد کنید
    امروزه تعداد افرادی که دور کاری می‏کنند رو به افزایش است و بسیاری از آنها معتقدند که این کار بهره‏وری و رضایت آنها را بهبود می‏بخشد و در عین حال زمان و پول آنها را ذخیره می‏کند. اگر شما هر روز به یک دفتر کار در حال رفت‏و‏آمد هستید، اما بخواهید بر یک مبنای هفتگی در جای دیگری کار خود را انجام دهید، چگونه می‏توانید رئیس‏تان را متقاعد به انجام این کار کنید؟ از چه استدلال‏ها و شواهدی باید استفاده کنید؟
    ۱۳۹۶/۲/۲۷
  • چرا باید روش قدیمی رزومه‏ نویسی را کنار بگذاریم؟

    چرا باید روش قدیمی رزومه‏ نویسی را کنار بگذاریم؟
    مدتی است که استفاده از عبارت Corporate Zombie یا زامبی اداری در عرصه کسب‏ وکار رایج شده است. زامبی اداری، کارمندی است که هرگز سوال نمی‏کند، به دنبال راه ‏حل‏های جدید یا جایگزین نمی‏گردد و برای حل مشکلات از همان فرمول‏ های قدیمی استفاده می‏کند.
    ۱۳۹۶/۲/۲۶
  • اهمیت واحد ارتباط با سرمایه‌گذاران و انتخاب مدیر آن

    اهمیت واحد ارتباط با سرمایه‌گذاران و انتخاب مدیر آن
    تاکنون به اهمیت وجود یک گروه متخصص برای ایجاد ارتباط میان مدیران شرکت و سرمایه‌گذاران پی برده‌ایم. در طول این مقالات ساختار و فعالیت‌های چنین گروهی را با جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد. به‌طور خلاصه اشاره کردیم که تخصص افراد این گروه با آنچه در بخش ارتباط عمومی یک مجموعه صورت می‌پذیرد، متفاوت است.
    ۱۳۹۶/۲/۲۶
  • رهبری ناب، آن سوی تفکر ناب

    رهبری ناب، آن سوی تفکر ناب
    تفاوت‌های بزرگ در رهبری‏ سازمان‌ها مهم‌ترین مولفه در موفقیت یا عدم موفقیت آنها است. نقش رهبری با موفقیت سازمان‌ها نسبت مستقیم و البته بی‌بدیلی پیدا کرده است‏ و کارآمدی یا ناکارآمدی آنها‏ را در تفاوت‌های ریشه‌ای شیوه‌های رهبری‏ باید دانست. پژوهشگران معتقدند رهبری سازمان تاثیری به مراتب پررنگ‌تر از گذشته در فضای کسب‌وکار فعلی دارد.
    ۱۳۹۶/۲/۲۶
  • ۵ شرکت فناوری با بیشترین حقوق کارآموزی کدامند؟

    ۵ شرکت فناوری با بیشترین حقوق کارآموزی کدامند؟
    امسال غول‌های شبکه‌های اجتماعی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه پذیرش کارآموزان بوده‌اند. کارآموزی یک پتانسیل بالقوه در زمینه شغلی هنگام اشتغال به تحصیل و بعد از فارغ‌التحصیلی است و امروزه شرکت‌های فناوری از آن به عنوان یک راهکار کارآمد در زمینه جذب استعدادهای جوان استفاده می‌کنند.
    ۱۳۹۶/۲/۲۵
  • به عصر «مشتریان متصل» خوش آمدید

    به عصر «مشتریان متصل» خوش آمدید
    مشتریان همواره در تحول و تکامل هستند و مشتری آینده با مشتری امروز کاملا متفاوت است. تکامل، واکنش اجتناب‌ناپذیر ما در برابر تغییراتی است که هر لحظه و هر روز پیرامون ما رخ می‌دهد. امروزه بر همه بازاریابان روشن شده است که برندها و فرآیند برندسازی بیش از پیش مشتری‌محور شده‌اند.
    ۱۳۹۶/۲/۲۵
  • واحدهای منابع انسانی چگونه می‌توانند ارزش‌آفرین باشند؟

    واحدهای منابع انسانی چگونه می‌توانند ارزش‌آفرین باشند؟
    اقدامات شما در منابع انسانی (مثل تجزیه و تحلیل شغل، مدیریت عملکرد، آموزش و توسعه و...) چه ارزشی برای چه کسانی تولید می‌کند؟ آیا می‌توانید به‌طور شفاف تشریح کنید که این اقدامات چه ارزش‌هایی برای چه کسانی تولید می‌کند؟ اگر مدیرعامل از شما بپرسد این اقدامات به چه دردی می‌خورد و نتیجه آنها چیست، آیا پاسخ قانع کننده‌ای دارید؟
    ۱۳۹۶/۲/۲۴
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>

    اطلاعات تصویری