• ۱۰ درسی که هر کارآفرین باید یاد بگیرد

    ۱۰ درسی که هر کارآفرین باید یاد بگیرد
    هر کارآفرینی مسیر مخصوص به خود را دنبال می کند. برای برخی، رسیدن به موفقیت مالی فرایندی طولانی، آهسته و رنج آور است. برای برخی دیگر، به نظر می رسد همه چیز به طرزی جادویی سر جای خود قرار می گیرد.
    ۱۳۹۶/۸/۲۹
  • چگونه کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون از شکست‌ها درس می‌گیرند؟

    چگونه کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون از شکست‌ها درس می‌گیرند؟
    جف بزوس، مدیر ارشد اجرایی آمازون که بدون شک یکی از موفق‌ترین کارآفرینان در سراسر جهان است، مستقیما اظهار کرده است که رشد و نوآوری شرکتش براساس شکست‌های آن بوده است.
    ۱۳۹۶/۸/۲۹
  • وقتی قلبتان دیگر برای کارتان نمی‌تپد!

    وقتی قلبتان دیگر برای کارتان نمی‌تپد!
    در یک دنیای ایده‌آل زندگی کاری ما کاملا رضایت‌بخش، سرشار از معنا و فی‌نفسه انگیزه‌بخش است. اما اگر واقعا این‌طور نباشد چه؟
    ۱۳۹۶/۸/۲۷
  • آنچه که درباره مدیر فیسبوک نمی‌‌دانید + تصاویر

    آنچه که درباره مدیر فیسبوک نمی‌‌دانید + تصاویر
    مارک الیوت زاکر بِرگ طراح و بنیانگذار فیسبوک به عنوان اولین شبکه اجتماعی، توانست عنوان یکی از جوانترین مدیران و میلیاردرهای جهان را از آن خود کند.
    ۱۳۹۶/۸/۲۴
  • مشتری واقعا چه چیزی از یک شرکت می‌خواهد؟

    مشتری واقعا چه چیزی از یک شرکت می‌خواهد؟
    در نازل‌ترین سطح، مشتریان از یک شرکت انتظار «دقت» دارند. به عنوان مثال: آنها از یک هتل انتظار دارند که همان اتاقی که رزرو کرده‌اند در اختیارشان قرار دهد یا از بانک انتظار دارند که صورت حسابی واقعی در اختیارشان قرار دهند یا اگر به رستورانی رفتند، همان غذایی که سفارش دادند به آنها تحویل شود.
    ۱۳۹۶/۸/۲۴
  • اهمیت تجربه کارکنان به اندازه تجربه مشتری

    اهمیت تجربه کارکنان به اندازه تجربه مشتری
    ریچارد برانسون، سرمایه‌گذار و کارآفرین بزرگ و معروف، می‌گوید: «صرف‌نظر از اینکه در چه صنعتی فعالیت می‌کنید، کارکنان شما مزیت رقابتی واقعی شما هستند. تا وقتی به نیازهای آنها توجه کنید، جادوی واقعی در مورد شرکت‌تان اتفاق می‌افتد.»نظرسنجی‌های معتبر نشان می‌دهند بیشتر کارکنان در محیط کارشان احساس تعهد و وفاداری ندارند و این یعنی نمی‌توانند در محیط کارشان، بهترین، باهوش‌ترین و بهره‌ورترین فردی باشند که می‌توانند.
    ۱۳۹۶/۸/۲۲
  • کنترل همه چیز و همه کس اشتباه مهلک مدیران

    کنترل همه چیز و همه کس اشتباه مهلک مدیران
    یکی از اشتباهاتی که از اغلب مدیران تازه کار و جوان سر می‌زند این است که آنها علاقه عجیب و بی موردی به کنترل همه چیز و همه کس در شرکت‌های تحت رهبری شان دارند و معمولا دوست دارند به کارمندان دیکته ‌کنند که چه باید کنند و چگونه کارها را انجام دهند.
    ۱۳۹۶/۸/۲۱
  • جدول/ برترین مدیران‌عامل دنیا در سال ۲۰۱۷

    جدول/ برترین مدیران‌عامل دنیا در سال ۲۰۱۷
    هفتاد و دو مدیر از لیست ۱۰۰ نفره سال گذشته، امسال هم تکرار شده‌اند و ۲۳ نفر از آنها برای چهارمین سال متوالی است که در این لیست قرار می‌گیرند.
    ۱۳۹۶/۸/۲۰
  • انقلاب نرم‌افزاری به شیوه سلزفورس

    انقلاب نرم‌افزاری به شیوه سلزفورس
    طی سه سال گذشته ارزش سلزفورس دوبرابر شده و به ۷۰ میلیارد دلار رسیده است.
    ۱۳۹۶/۸/۱۷
  • ۴ نکته‌ کلیدی شروع کسب‌وکار آنلاین

    ۴ نکته‌ کلیدی شروع کسب‌وکار آنلاین
    همان‌طور که در کسب‌وکار و شغل‌های آفلاین باید هر روز و هر هفته زمان بگذارید، اکنون نیز باید همان رفتار را داشته باشید. تنها تفاوت در آن است که اکنون محیط کار شما آنلاین است.
    ۱۳۹۶/۸/۱۷
  • منافع کارمندان را با منافع شرکت همسو کنید

    منافع کارمندان را با منافع شرکت همسو کنید
    در هر شرکتی، افرادی که بیشترین سرمایه‌گذاری را از نظر وقت و انرژی دارند، کارمندان آن شرکت هستند. نتیجه فعالیت این افراد است که در واقع ارزش شرکت و محصولات آن را معین می‌کند. بنابراین اگر یک شرکت به دنبال طراحی و پیاده‌سازی استراتژی مناسب برای ارتباط با سرمایه‌گذارانش است، نباید این دسته مهم از سرمایه‌گذاران را فراموش کند.
    ۱۳۹۶/۸/۱۶
  • هفت گام برای افزایش درآمد از طریق ادغام کسب‌وکارها

    هفت گام برای افزایش درآمد از طریق ادغام کسب‌وکارها
    وقتی می‌شنویم که دو شرکت معروف با هم ادغام شده‌اند، بلافاصله این سوال در ذهنمان ایجاد می‌شود که هدف آنها از ادغام چه بوده است. در حقیقت، اهداف و انگیزه‌های متعددی از ادغام شرکت‌ها وجود دارد که شاید مهم‌ترین آنها، هم‌افزایی هزینه‌ها باشد (هم‌افزایی هزینه‌ها یا cost synergies به معنای کاهش هزینه‌های عملیاتی از طریق ادغام دو کسب‌وکار است).
    ۱۳۹۶/۸/۱۵
  • عادت‌های آنلاین نادرست که قاتل خلاقیت است!

    خلاقیت، چیز جالبی است. برخی از افراد تمام روز سر خود را مشغول می‌کنند و فکر می‌کنند خلاق و کارآمد هستند. اما در واقع تمرکز روی چند موضوع می‌تواند نتیجه‌ای نامطلوب داشته باشد و راضی‌کننده نباشد.
    ۱۳۹۶/۸/۱۳
  • ۱۰ روشی که شما را به مدیری موفق تبدیل می‌کند

    ۱۰ روشی که شما را به مدیری موفق تبدیل می‌کند
    اگر تصمیم دارید در مقام یک مدیر، رئیس یا کارآفرین تبدیل به رهبری برجسته شوید، باید سعی کنید ویژگی هایی را در خودتان تقویت کنید که دیگران فاقد آن هستند.
    ۱۳۹۶/۸/۱۱
  • بازاریابی موبایلی، برای چه مشتریانی بیشترین اثربخشی را دارد؟

    بازاریابی موبایلی، برای چه مشتریانی بیشترین اثربخشی را دارد؟
    موبایل و فناوری‌های نوین، اصول تجارت را تغییر داده‌اند. اکنون می‌توانیم شرکت‌های بسیار پرقدرتی را مشاهده کنیم که با استفاده از نوآوری‌ها، تبلیغات آنلاین، وب‌سایت‌های خود یا فروش غیرحضوری توانسته‌اند تبدیل به چند قدرت مالی اول کشور خود شوند؛ آن هم درحالی‌که شاید ۵ سال پیش، حتی یک درصد مشتریان کنونی‌شان هم نامشان را نمی‌دانستند.
    ۱۳۹۶/۸/۱۰
  • چگونه با تکنیکی ساده نیروهایی خوب استخدام کنیم؟

    چگونه با تکنیکی ساده نیروهایی خوب استخدام کنیم؟
    یک روز با یک متقاضی برای جایگاه نایب رئیس بازاریابی مصاحبه کردم. وقتی از او خواستم برایم ایمیل بفرستد و شنیده‌هایش را بنویسد، او کمی رنجیده خاطر شد. اما از کار خودم پشیمان نیستم چون وقتی ایمیلش را دریافت کردم، با یک نامه تشکر بی‌محتوا مواجه شدم که باعث شد او را از گزینه‌ها حذف کنم.
    ۱۳۹۶/۸/۹
  • راه‌حل‌هایی برای مدیریت بی انگیزگی در محل کار

    راه‌حل‌هایی برای مدیریت بی انگیزگی در محل کار
    بسیاری از افراد در روزهایی که احساس خوبی دارند و همه چیز بر وفق مرادشان است‌‌، عملکرد و کارکرد درخشانی از خود ارائه می‌دهند‌، ‌اما اینکه بتوانیم در روزهای سخت و پر از ناملایمات هم مولد و پر بازده باشیم‌، ‌چیزی است که باید آن را آموخت. این کار می‌تواند گاه بسیار سخت باشد؛ به ویژه پس از وقوع اشتباهات.
    ۱۳۹۶/۸/۹
  • ۵سوالی که افراد موفق هر روز از خود می‌پرسند

    ۵سوالی که افراد موفق هر روز از خود می‌پرسند
    سوال کردن از خودتان یکی از این عادت‌های مثبت است اما منظور، چه نوع سوالاتی است؟ با ۵ سوال ساده‌ای که افراد موفق هر روز از خودشان می‌پرسند، آشنا شوید.
    ۱۳۹۶/۸/۸
  • چگونه تکنولوژی شغل مدیر عاملی را دگرگون می‌کند

    چگونه تکنولوژی شغل مدیر عاملی را دگرگون می‌کند
    کنترل سازمان، همواره موضوع بحث بوده است. بسیاری از مدیران عامل، تجربه مدیر شدن را به یک نقطه عطف تشبیه می‌کنند و ما پس از گفت‌وگوها به این نتیجه رسیدیم که هر کس تجربه متفاوتی دارد.
    ۱۳۹۶/۸/۸
  • پشت تکنولوژی پنهان نشوید؛ تلفن را بردارید

    پشت تکنولوژی پنهان نشوید؛ تلفن را بردارید
    گسترش تکنولوژی و افزایش راه‌های ارتباطی با مشتری باعث شده فروشندگان بیش از گذشته راه‌هایی برای تماس نگرفتن با مشتری داشته باشند.
    ۱۳۹۶/۸/۷
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>

    اطلاعات تصویری