• ۵ استراتژی منابع انسانی برای پایدارسازی شرکت

    ۵ استراتژی منابع انسانی برای پایدارسازی شرکت
    بخش منابع انسانی به‌دلیل سر و کار داشتن با سرمایه‌های انسانی، می‌تواند بهترین برنامه را برای پایدارسازی موفقیت‌آمیز شرکت تدوین کند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
  • پنهان‏کاری بیش از حد کارآفرینان به شکست منجر می‏شود

    پنهان‏کاری بیش از حد کارآفرینان به شکست منجر می‏شود
    اغلب کارآفرینان به شدت پنهان کاری می‏کنند. آنها اعتقاد دارند که باید ایده ‏های خودشان را تا لحظه آخر مخفی نگه دارند تا مبادا دیگر کارآفرینان ایده ‏های طلایی آنان را بربایند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
  • آیا همزمان می‌توان هم نوآور بود و هم رشد کرد؟

    آیا همزمان می‌توان هم نوآور بود و هم رشد کرد؟
    یکی از محصولات پرطرفدار و موفقی که توسط شرکت ما تولید شده است یک روبات کوچک خودکار به نام «اکو بوت» است که به خریداران سایر تجهیزات پوشیدنی تولیدی اوریون لب این امکان را می‌دهد تا سوالاتشان در مورد نحوه کارکرد آنها را از او پرسند و جواب‌های کاملی دریافت کنند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
  • شش قاعده ساده برای غلبه بر پیچیدگی سازمان‌های معاصر

    شش قاعده ساده برای غلبه بر پیچیدگی سازمان‌های معاصر
    بسیاری از رویکردهای مدیریتی نه‌تنها به فعالیت هرروزه‌ کارکنان و اینکه چرا آنها را انجام می‌دهند توجه اندکی می‌کنند، بلکه وظایف و رویه‌های کاری غیرضروری را نیز به آنها اضافه می‌کنند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
  • آیا لیاقت رییس بودن را دارید؟/ این ۷نشانه یعنی می‌توانید مدیر باشید

    آیا لیاقت رییس بودن را دارید؟/ این ۷نشانه یعنی می‌توانید مدیر باشید
    معیارهای سنجش قدرت مدیریت شما خیلی هم ساده نیستند. با این حال بر اساس اظهار نظر کارشناسان و تحقیقات به عمل آمده نشانه‌هایی وجود دارند که اگر ویژگی‌های شخصیتی شما بر اساس آنها تعریف شوند یعنی اینکه شما قابلیت تبدیل شدن به یک مدیر و رییس موفق را دارید.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
  • این ۷نشانه یعنی می‌توانید مدیر باشید

    این ۷نشانه یعنی می‌توانید مدیر باشید
    معیارهای سنجش قدرت مدیریت شما خیلی هم ساده نیستند. با این حال بر اساس اظهار نظر کارشناسان و تحقیقات به عمل آمده نشانه‌هایی وجود دارند که اگر ویژگی‌های شخصیتی شما بر اساس آنها تعریف شوند یعنی اینکه شما قابلیت تبدیل شدن به یک مدیر و رییس موفق را دارید.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
  • برای کنترل احساسات پنج بار از خودتان بپرسید: «چرا؟»

    برای کنترل احساسات پنج بار از خودتان بپرسید: «چرا؟»
    کمتر شغلی را در جهان می‌توان سراغ گرفت که در آن همه چیز به کام شما باشد و هیچ احساس آزاردهنده‌ای در محیط کارتان وجود نداشته باشد.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
  • دنیای ۲۰۱۷ در اختیار استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

    دنیای ۲۰۱۷ در اختیار استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی
    در بخش اول این مطلب به ۳ رویداد مهم اثرگذار بر شکل‌گیری استارت‌آپ‌ها در سال ۲۰۱۷ اشاره می‌کنیم
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
  • چه کنیم وقتی مدیران ما را در نظر نمی‌گیرند؟

    چه کنیم وقتی مدیران ما را در نظر نمی‌گیرند؟
    خودت را برای جست‌وجوی کار جدید آماده کن و بدان که وقت خودت را هدر نداده‌ای، حتی اگر هرگز شغل فعلی‌ات را از دست ندهی.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
  • روش‌های کاربردی برای عملی‌کردن تفکر استراتژیک

    روش‌های کاربردی برای عملی‌کردن تفکر استراتژیک
    مدیران ارشد اجرایی غالبا گلایه می‌کنند که «من تمام وقت خودم را صرف مدیریت مسائل جزئی و تاکتیکی می‌کنم و به همین علت وقت نمی‌کنم به مسائل بلندمدت بپردازم.»
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
  • مهارت‏های مورد نیاز مدیران در عصر اتوماسیون

    مهارت‏های مورد نیاز مدیران در عصر اتوماسیون
    هراس از فراگیر شدن روبات‏ها – چه درست باشد و چه غلط – نیروی کار را مجبور می‏کند کیفیت کار خود را بالا ببرد. پژوهش موسسه مک‏کینزی با عنوان «چهار اصل اتوماسیون فضای کار» ارزیابی می‏کند که ۴۵ درصد فعالیت‏هایی که توسط انسان در محیط کار امروز صورت می‏گیرد را تکنولوژی می‏تواند انجام دهد.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
  • با این برنامه موبایلی بهره وریتان را افزایش دهید

    با این برنامه موبایلی بهره وریتان را افزایش دهید
    امروزه دهها برنامه توسط شرکت های مختلف طراحی شده که با تجمیع امور مختلف هر فرد به وی کمک می کنند تا از اوقات خود به بهترین نحو استفاده کند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
  • برای مدیران تازه کار

    در دسترس باشید و غرور را کنار بگذارید

    در دسترس باشید و غرور را کنار بگذارید
    به عنوان یک مدیر و رهبر باید روزانه تصمیمات شغلی متعددی را اتخاذ کنید که بعدها در مورد دلایل اتخاذ آنها به دیگران ازجمله سهامداران یا رئیس شرکت توضیح دهید. بنابراین چنین تصمیماتی باید به گونه‌ای باشد که قابل دفاع و توجیه باشد و ناگفته پیدا است که اتخاذ تصمیمات متعددی که همگی درست و ایده‌آل باشند از عهده یک نفر ساخته نیست
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
  • خداحافظی به شیوه سرمایه‌گذاران؛ ممنون ۲۰۱۶

    خداحافظی به شیوه سرمایه‌گذاران؛ ممنون ۲۰۱۶
    ۷۷ درصد سرمایه گذاران در سال ۲۰۱۶ توانستند به سودهای خوبی برسند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
  • نقش «تفکر طراحی» در بهبود تجربه مشتری

    نقش «تفکر طراحی» در بهبود تجربه مشتری
    شرکت IBM از رویکرد تفکر طراحی به منظور پیشگامی در عرصه نوآوری در صنعت فناوری‎های دیجیتال بهره‌برداری می‎کند و به این ترتیب فرهنگ سازمانی در طول فرآیند طراحی و توسعه متحول می‎شود. در واقع، بنا به گفته ویرجینیا رومتی، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، اهمیت اتخاذ چنین رویکردی در IBM به خوبی درک شده است و در حال شکل دادن به آینده آن است.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
  • به دست آوردن سهم بازار از طریق حمله به رقبا

    به دست آوردن سهم بازار از طریق حمله به رقبا
    در بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مدیران عامل سیاست زیادی دارند؛ مثلا هیچ‌گاه در مورد شخصی علنا نکته‌ای منفی نمی‌گویند و بسیاری از آنها حتی از بردن نام رقیبشان خودداری می‌کنند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
  • ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۶ چقدر سود کردند؟

    ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۶ چقدر سود کردند؟
    در سالی که رای دهندگان پوپولیست توازن قدرت را در اروپا و آمریکا بر هم زدند، ثروتمندترین افراد جهان ۲۳۷ میلیارد دلار ثروتمندتر شدند.
    ۱۳۹۵/۱۰/۹
  • ابتکار هندی‌ها برای حفاظت مسافران از آلودگی هوا/عکس

    در عکس زیر یکی از ایستگاه‌های اتوبوس در هند را مشاهده می‌کنید که برای محفاظت از مسافران اتوبوس مقابل آلودگی هوا دور آن حفاظی کشیده شده است.
    ۱۳۹۵/۱۰/۸
  • توصیه‌های کاربردی از جمع‌بندی ایده‌های مدیران منتخب

    توصیه‌های کاربردی از جمع‌بندی ایده‌های مدیران منتخب
    پیچیدگی‌های روزافزون دنیای کسب‌وکار و دگرگون شدن ویژگی‌ها و نگرش‌های کارکنان آن چنان گسترده و غیرقابل پیش‌بینی شده که تجدیدنظر در رویکردها و الگوهای مدیریتی مدیران در درجه اول اولویت کاری آنها قرار دارد.
    ۱۳۹۵/۱۰/۸
  • چگونه با وجود افراد غیرقابل تحمل در محل کارمان شاد باشیم؟

    چگونه با وجود افراد غیرقابل تحمل در محل کارمان شاد باشیم؟
    افراد غیرقابل تحمل را می‌توان آئینه‌ای برای نگاه کردن به خود نامید.
    ۱۳۹۵/۱۰/۷
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>

    اطلاعات تصویری