• ایده‌‌ای ناب برای ترکیب فروش فیزیکی و مجازی

    ایده‌‌ای ناب برای ترکیب فروش فیزیکی و مجازی
    همزمان با کاهش رونق تدریجی فروشگاه‌های سنتی یا آنچه به آنها brick-and-mortar گفته می‌شود، یک استارت‌آپ واقع در نیویورک به نام بولتین (Bulletin) مدل نوینی از خرده‌فروشی را ارائه کرده است.
    ۱۳۹۶/۵/۷
  • هفت تصمیم اساسی برای ایجاد دگرگونی دیجیتال

    هفت تصمیم اساسی برای ایجاد دگرگونی دیجیتال
    این روزها که تکنولوژی‌های دیجیتال تمام جنبه‌های زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند، مدیر بودن، ریسک بزرگی به نظر می‌رسد، به‌خصوص اگر مدیر ارشد اجرایی یک سازمان بزرگ باشید.
    ۱۳۹۶/۵/۷
  • افراد موفق چند بار شکست خورده‌اند؟ +عکس

    افراد موفق چند بار شکست خورده‌اند؟ +عکس
    شکست پلی است به سوی پیروزی و هر کسی که موفق می‌شود حتما طعم شکست را هم چشیده است. تعداد شکست افراد موفق جهان را بدانید.
    ۱۳۹۶/۵/۶
  • وقت یا پول؛ مسئله این است

    وقت یا پول؛ مسئله این است
    "کمبود وقت" یکی از پدیده‌های زندگی معاصر است که مردم کشورهای مختلف را به دلیل کمبود وقت در زندگی روزمره دچار استرس و نگرانی می‌کند.
    ۱۳۹۶/۵/۴
  • چگونه با یک رئیس غیرقاطع رفتار کنیم؟

    چگونه با یک رئیس غیرقاطع رفتار کنیم؟
    گزارش دادن به یک رئیس سست‌اراده، بی‌شک یک موقعیت چالش‌برانگیز و ناامیدکننده است.
    ۱۳۹۶/۵/۴
  • چرا شرکت‌های تکنولوژی باید متخصص علوم انسانی هم استخدام کنند؟

    چرا شرکت‌های تکنولوژی باید متخصص علوم انسانی هم استخدام کنند؟
    سوق دادن دانش‌آموزان به سوی رشته‌های STEM راهی برای به حداقل رساندن تهدید از بین رفتن مشاغل به واسطه هوش مصنوعی است.
    ۱۳۹۶/۵/۲
  • راهکارهایی آسان برای جذب و حفظ بیشتر مشتری

    راهکارهایی آسان برای جذب و حفظ بیشتر مشتری
    مسیر خرید تبدیل به یک بازی شده است که برنده همیشگی آن مشتری است!‌ آگاهی از این واقعیت، موجب می‌شود هیچ بهانه‌ای برای اجرای برنامه بازاریابی خود با امیدی کور برای جذب مشتریان نداشته باشید.
    ۱۳۹۶/۵/۱
  • چگونه در مورد یک پیشنهاد شغلی مذاکره کنیم؟

    چگونه در مورد یک پیشنهاد شغلی مذاکره کنیم؟
    یک پیشنهاد شغلی یک «مرحله جدید و متفاوت» از فرآیند جست‌وجوی شغل را ارائه می‌دهد.
    ۱۳۹۶/۴/۲۸
  • هفت توصیه مدیریتی برتر

    هفت توصیه مدیریتی برتر
    بزرگ‌ترین خطاها از کوچک‌ترین غفلت‌ها آغاز می‌شود و به همین دلیل هم هست که سرمنشا تمام بی نظمی‌ها و اشتباهات در تیم‌های کاری از بی توجهی اعضای تیم و در راس آنها رهبر تیم نسبت به کارها و فعالیت‌هایی آغاز می‌شود که از قبل برنامه‌ریزی شده‌اند و ما از آنها با عنوان لیست کارهای روزمره یاد می‌کنیم.
    ۱۳۹۶/۴/۲۸
  • وب‌سایت شرکت نماینده آن در دنیای مجازی است

    وب‌سایت شرکت نماینده آن در دنیای مجازی است
    بدون شک پرطرفدارترین ابزار ارتباطی در دنیای امروز اینترنت است. احتمالا بیشتر از آنکه با تلفن یا پیامک با اطرافیانمان ارتباط برقرار کنیم، در درجه اول از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان استفاده می‌کنیم.
    ۱۳۹۶/۴/۲۷
  • با این ۱۰ نکته کلیدی دراینستاگرام استاد شوید

    با این ۱۰ نکته کلیدی دراینستاگرام استاد شوید
    اکتبر ۲۰۱۰ با فیلترگذاشتن روی عکس، اینستاگرام تازه متولد شده رشد کرد و امروز به عنوان یکی از سریع‌ترین شبکه‌های اجتماعی با ۷۰۰ میلیون کاربر ویژگی‌های زیادی به آن افزوده شده است.
    ۱۳۹۶/۴/۲۶
  • روش‌هایی برای بازاریابی و فروش اپلیکیشن

    روش‌هایی برای بازاریابی و فروش اپلیکیشن
    در سال گذشته تجارت همراه (Mobile Commerce) به ازای هر کاربر ۶۱۳ دلار بوده و این رقم تا پنج سال دیگر احتمالا به ۲هزار دلار افزایش می‌یابد.
    ۱۳۹۶/۴/۲۶
  • از نارضایتی شغلی تا تغییر شغل

    از نارضایتی شغلی تا تغییر شغل
    خیلی مواقع افراد در تصمیم گیری های شان در مورد مسائل مهم زندگی دچار تردید می شوند و نمی دانند انجام کدام کار بهتر است و نگران پیامدهای بد احتمالی انتخاب های شان هستند.
    ۱۳۹۶/۴/۲۵
  • یادگیری سازمانی راه رسیدن به مزیت رقابتی

    یادگیری سازمانی راه رسیدن به مزیت رقابتی
    امروزه یادگیری به‌عنوان منشأ کسب امتیاز در رقابت‌های تجاری تلقی می‌شود. به بیان دیگر انسان مجهز به دانش، کلید تعیین‌کننده اثربخشی در سازمان‌ها به حساب می‌آید.
    ۱۳۹۶/۴/۲۵
  • بایدها و نبایدهای مدیران تازه‌کار

    بایدها و نبایدهای مدیران تازه‌کار
    مدیریت کردن برای اغلب مدیران بی‌تجربه و تازه‌کاری که مدت زیادی از مدیر شدن‌شان نمی‌گذرد فرآیندی مملو از آزمون و خطاست، به طوری که افراد تازه پس از گذشت چند سال از دوران مدیریتشان، می‌آموزند چه کارهایی را باید انجام داد و از انجام چه کارهایی باید خودداری کرد.
    ۱۳۹۶/۴/۲۵
  • سه گزارش که هر مدیری باید داشته باشد

    سه گزارش که هر مدیری باید داشته باشد
    مدیران می‌توانند با سه گزارش، هم پیشرفت کارمندان خود را پیگیری کنند و هم از سازگاری عملکرد کارکنان با اهداف سازمان اطمینان حاصل پیدا کنند.
    ۱۳۹۶/۴/۲۴
  • چگونه یک حراجی آنلاین موفق داشته باشیم

    چگونه یک حراجی آنلاین موفق داشته باشیم
    جمله «به مدت محدود» علامتی است که تضمین‌کننده جلب توجه مشتری در حراجی‌ها است. چه در ویترین یک مغازه آویزان شده باشد و چه در یک سایت فروش آنلاین زده شده باشد.
    ۱۳۹۶/۴/۲۴
  • کسب‌وکارهای هوشمند استراتژی خروج از بازار را به‌موقع به‌کار می‌گیرند

    کسب‌وکارهای هوشمند استراتژی خروج از بازار را به‌موقع به‌کار می‌گیرند
    استراتژی مفهومی است که تعاریف متعددی از آن ارائه شده است؛ یا به قولی هرکسی از ظن خود تعریفی ارائه داده است. اما اغلب مدیران با مفهوم صحیح آن آشنا نیستند.
    ۱۳۹۶/۴/۲۴
  • برای پیشرفت کارمند نمونه به او قدرت و اختیار بدهید

    برای پیشرفت کارمند نمونه به او قدرت و اختیار بدهید
    جی شافلد، نایب رئیس ارشد منابع انسانی در ownerIQ، شرکت بازاریابی دیجیتال واقع در بوستون، می‌گوید مدیریت کارمند نمونه یک «نعمت بزرگ» است اما با «چندین چالش» نیز همراه است.
    ۱۳۹۶/۴/۲۱
  • ۱۵ پیش‌بینی بیل گیتس که به حقیقت پیوست

    ۱۵ پیش‌بینی بیل گیتس که به حقیقت پیوست
    تحقق ۱۵ پیش‌بینی بیل گیتس در کتاب "کسب وکار بر بال اندیشه" که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، شگفت‌انگیز است.
    ۱۳۹۶/۴/۲۰
<< 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>

    اطلاعات تصویری