معرفی سه محصول جدید بانکداری‌ دیجیتال بانک کشاورزی

بانک کشاورزی، سه محصول جدید بانکداری دیجیتال خود شامل «کیف پول نوینکست»، «پلتفرم کالای ایرانی» و «پلتفرم پالیز مارکت» را معرفی کرد.

بانک کشاورزی با طراحی و اجرای این سه محصول جدید، از یک سو در مسیر تحقق سند تحول دیجیتال در اکوسیستم بانکداری کشور، همسو با تکنولوژی روز در عرصه بانکداری، گام برداشته تا دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکداری را تسریع و تسهیل بخشد؛ و از سوی دیگر در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و نیز رسالت بانک کشاورزی در پشتیبانی از زنجیره تامین محصولات کشاورزی و تحکیم زیرساخت های امنیت غذایی کشور، اقدام موفقیت آمیز و اثرگذاری داشته است.

بر اساس این گزارش، «کیف پول دیجیتال نوینکست» یک کیف پول نقدی، اعتباری و چند جیبی است که با دارا بودن جیب های ریالی، جیب اوراق تعهد دیجیتال، جیب تسهیلات، جیب تخفیف و جیب کالابرگ، موجب کاهش هزینه بار تراکنش های ریز مقدار در شبکه بانک، افزایش سرعت معامله تجاری، اشتراک گذاری ابزار پرداخت بین اعضای زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور و در مجموع افزایش رضایتمندی و بهبود تجربه مشتری از فضای پلتفرم خواهد شد. پذیرندگان نیز می توانند با بهره گیری از جامعه دارندگان کیف پول دیجیتال نوینکست نسبت به توسعه بازار خود اقدام و از امکانات این کیف پول برای افزایش مشتریان خود بهره گیرند. نسخه تحت وب کیف پول نوینکست در حال حاضر در محیط عملیاتی و به نشانی https://wallet.bki.ir قرار گرفته و ضمن هم‌پیمانی با پلتفرم پالیز به عنوان بستر مدیریت زنجیره تامین بانک کشاورزی به صورت نقدی و اعتباری در دسترس عموم قرار دارد. همچنین به زودی نسخه موبایل اپلیکیشن نوینکست، دسترسی در سوپر اپلیکیشن باران، دستگاه‌های کارتخوان، سندباکس و نیز هم‌پیمانی با سایر کیف پول‌ها و پلتفرم‌ها در اختیار مشتریان بانک کشاورزی قرار خواهد گرفت.

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولید داخلی، نسبت به ایجاد پلتفرم تجارت الکترونیک «کالای ایرانی» با رویکرد فروش کالا و خدمات تمام ایرانی برای مشتریان این بانک اقدام کرده است. در این پلتفرم مشتریان می توانند با بهره گیری از خدمات پرداخت آتی و نیز اخذ تسهیلات، نسبت به خرید از این پلتفرم اقدام کنند. این پلتفرم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دسترس مشتریان بانک کشاورزی قرار خواهد گرفت.

همچنین بانک کشاورزی در راستای اهداف مدیریت زنجیره تامین بخش کشاورزی و در پی راه اندازی پلتفرم پالیز، بخش بازارگاه این زیست بوم را تحت عنوان «پالیز مارکت» با هدف تسریع و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات و محصولات بخش کشاورزی و همچنین حمایت از فعالان کوچک مقیاس و خرده فروشان بخش کشاورزی و صنایع وابسته، ایجاد و راه اندازی کرده است.

شایان ذکر است، پلتفرم پالیز، به عنوان بستر مدیریت زنجیره تامین بخش کشاورزی از تولید کنندگان تا مصرف کنندگان نهایی است به نحوی که بانک کشاورزی در رکن ضامن نسبت به تامین مالی زنجیره اقدام و اهداف حاکمیتی بخش کشاورزی را در زنجیره ها و مفاهیم کشاورزی قراردادی دنبال می کند. این پلتفرم در نشانی https://scm.bki.ir در دسترس فعالان بخش کشاورزی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.