سی و پنجمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن برگزار شد

بانک مسکن از برگزاری سی و پنجمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز خود در راستای پاسخگویی به اعتماد مشتریان و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده‌گذاران خبر داد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک مسکن ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن مربوط به سال1393 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور،روسا، کارشناسان ادارات و مدیران شعب بانک مسکن برگزار شد.

 
بر اساس این گزارش، کمک هزینه تامین واحد مسکونی به تعداد 136 فقره، کمک هزینه خرید خودرو داخلی و کمک هزینه خرید صنایع دستی هرکدام به تعداد 436فقره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به تعداد 1036فقره به همراه هزاران جایزه نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن می باشد که به برندگان آن اهدا می شود.
 
گفتنی است؛اسامی برندگان این دوره از قرعه کشی در تاریخ 16آبان ماه سال جاری از طریق سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir اعلام خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.