در بزرگترین بانک خصوصی کشور چند میلیون تراکنش صورت میگیرد؟

​تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در طی شهریور ماه سال جاری از مرز ٧٤٥ میلیون تراکنش گذشت.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در شهریور ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه بیش از ٢٤ میلیون تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع ٧٤٥ میلیون و ٢٨٦ هزار تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد. 

 

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه های (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان  شهریورماه ماه سال٩٤ حدود بیش از ٤٣ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است تعداد کل تراکنشهای سیستم سپهر در پایان شهریورماه سال ٩٤ در مقایسه با ماه مشابه سال قبل حاکی از ١٤ درصد رشد می باشد همچنین میانگین روزانه تعداد تراکنشهای سیستم سپهر در مقطع مزبور حاکی از ١٤درصد رشد می باشد.

گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢٦٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤١٨ هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ٤٤٧ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.