دومین نشست هم اندیشی مدیران ارشد بانک رفاه در سال جاری برگزار شد

دومین نشست مدیران صف و ستاد بانک رفاه در سال جاری با حضور مدیر عامل، رییس و اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و روسای اداره های صف و ستاد در تهران برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ دکتر علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه در این همایش گفت: لازمه موفقیت تجزیه و تحلیل عملکردها و نگاه به آینده توام با تحلیل گذشته است و باید به صورت مستمر و منظم عملکردها تجزیه و تحلیل شوند.

 

دکتر صدقی با اشاره به تاثیر «برجام» بر نظام بانکداری کشور و فرصت هایی که در آینده ای نزدیک نصیب بانک های ایرانی خواهد شد، اظهار داشت: در آستانه رفع تحریم ها هستیم و در صورت برداشته شدن آنها یک بازار عظیم برای بانک های ایران و از جمله بانک رفاه گشوده خواهد شد که با توانمندسازی خود باید به نحو مطلوب از آن بهره برداری کنیم. 

وی همچنین بر ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی و مقررات کمیته بال در صحنه بین المللی در دوران پساتحریم تاکید کرد و ادامه داد: بانکداری بین المللی هم اکنون پیشگام تر و مترقی تر از نظام بانکداری ایران در حرکت است. بنابراین برای رقابت با این شیوه بانکداری باید خود را به شدت توانمند و قدرتمند سازیم. یکی از این زمینه ها رسیدن به الزامات و استانداردهای بال 2 و 3 است که متاسفانه بانک های کشور در شرایط بال 1 به سر می برند. شبکه سوئیفت روزآمد، شرکت های صرافی و سرمایه گذاری قوی و توان تجارت بین المللی از الزامات حضور در شبکه بانکی بین المللی است.

گفتنی است در روز نخست همایش، 6 کارگروه متشکل از اعضای هیات مدیره،‌ معاونان مدیرعامل،‌ مدیران امور و روسای ادارات امور شعب و ستادی با هدف پاسخگویی به پرسش همایش تحت عنوان چگونه به اهداف خواهیم رسید،‌ تشکیل شد.

اعضای هر کارگروه پس از بحث و بررسی و همچنین تجزیه و تحلیل شرایط پیشنهادهایی به همایش ارائه کردند که در روز دوم نمایندگان 6 کارگروه مصوبات خود را قرائت کردند.

در پایان همایش با صدور احکامی از سوی مدیرعامل، مسئولان پیگیری شاخص های بانک در تمامی حوزه ها مشخص شدند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.