اتخاذ راهکاری برای حل مشکل موسسه میزان

موسسه میزاننایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه اراده قطعی دولت و مجلس حفظ حقوق شهروندان در موسسه مالی و اعتباری میزان است گفت: راهکار اتخاذ شده در مورد شهروندانی که وجوهی در موسسه مالی اعتباری میزان داشتند به سرعت زمینه حل مشکلات آ‌ن‌ها را فراهم می‌کند.

عصر بانک؛حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه گفت: با درخواست نمایندگان بخصوص نمایندگان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی چند جلسه با وزیر اقتصاد رئیس کل بانک مرکزی ومسئولان قضایی در مورد موضوع موسسه مالی اعتباری میزان داشتیم.

 

وی با بیان اینکه دولت تصمیمات اصولی در این باره گرفته است گفت: شورای پول و اعتبار نیز تصمیم منطقی اتخاذ کردند بعد از آن تصمیم نیز بنده مجددا با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد جلسه داشتم. بر این اساس خدمت همه کسانی که در موسسه مالی و اعتباری میزان وجوهی دارند، می‌گویم که اراده قطعی دولت و مجلس آن است که حقوق آنها حفظ شود.

 

نایب رئیس مجلس ادامه داد: راهکار اتخاذ شده به سرعت انشاءالله زمینه حل مشکلات را فراهم خواهد کرد نمی‌خواهم توضیحات بیشتری را بدهم فقط این که تصمیم بسیار منطقی برای حفظ حقوق شهروندانی که وجوهی در موسسه مالی اعتباری میزان داشتند اتخاذ شده که انشاء الله با اجرای آن شاهد پرداخت حقوق آنها خواهیم بود.

 

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.