خودبانک(VTM) پاسخگوی انتظارات شهروندان در حوزه بانکداری الکترونیک

معاون برنامه‌ریزی و فناوری‌اطلاعات بانک شهر، راه‌اندازی دستگاه‌های خود‌بانک را جایگزینی مناسب برای کاهش شعب فیزیکی بانک دانست و گفت: این دستگا‌ه‌ها پاسخگوی همه نیازها و انتظارات شهروندان در حوزه بانکداری است.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، احمد درخشنده با بیان این‌ که باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود در توسعه خدمات مدرن به شهروندان استفاده کرد، گفت: ارائه خدمات نوین و به‌روز از ابزارهایی است که موجب ایجاد سطح جدیدی از سرویس خدمات و رضایت مشتریان می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که خودبانک‌(VTM) نسل جدیدتر و پیشرفته‌تر دستگاه‌های خودپرداز است که با دارا بودن تجهیزات و امکانات خود، مجموعه خدمات بیشتری را نسبت به دستگاه‌های خودپرداز به مشتریان ارائه می‌کند، اظهار کرد: هر قدر شهرها توسعه بیشتری یابد، شهروندان به خدمات مدرن بیشتری نیاز پیدا می‌کنند و دستگاه‌های خودبانک پاسخگوی نیازها و انتظارات روزافزون شهرها و شهروندان و بیش از همه نیاز نسل امروز است.
معاون برنامه‌ریزی و فناوری‌اطلاعات بانک شهر، افزود: خودبانک(VTM) در قالب کیوسک خدمات بانکی راه‌اندازی شده و قابلیت ارائه خدمات مختلف را به صورت الکترونیک برای مشتریان بانک شهر فراهم آورده است.
به گفته وی، پیشخوان‌های شهرنت در واقع همان شعب بانک شهر است که به صورت 24ساعته بخشی از خدمات بانکی مانند خوددریافت، خودپرداز و صدور آنی کارت هدیه را به مشتریان ارائه می‌دهد که در این پیشخوان‌ها، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب الکترونیک به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.
درخشنده در ادامه با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک گفت: هر چقدر مدیران شهری مردم را برای استفاده از خدمات نوین همچون خودبانک(VTM) تشویق کنند، رضایت شهروندان و سودآوری و رشد شهرها افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به وسعت شهرها و جمعیت قابل توجه شهرنشینان تصریح کرد: خودبانک(VTM) با سرویس‌های افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی توسط دستگاه‌های خودبانک در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر فعال است که قابلیت ارائه خدمات به شهروندان را دارد.
معاون برنامه‌ریزی و فناوری‌اطلاعات بانک شهر افزود: مشتریان هوشمند از ابزاری استفاده می‌کنند که در دسترشان باشد و خودبانک ابزاری قابل دسترس و هوشمند است که فرآیند بانکی را آسان می‌کند.
 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.