بانکسای بانک سامان چیست؟

بانکسا یک ابزار پیشرفته بانکی برای ارائه سرویس‌های خاص به سازمان‌های بزرگ و شرکت‌هایی است که به‌صورت مستقیم با مشتریان نهایی خود تراکنش مالی دارند.

عصر بانک؛ در کنار مشغله‌های مختلف زندگی روزانه، انتخاب راه‌هایی که انجام برخی امور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند، برای همه ما اهمیت بسزایی دارد. ما همواره به ارائه خدمات و محصولاتی می‌اندیشیم که شما بتوانید در کار و زندگی، به راحتی و با سرعت به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

 

بانکسا یک ابزار پیشرفته بانکی برای ارائه سرویس‌های خاص به سازمان‌های بزرگ و شرکت‌هایی است که به‌صورت مستقیم با مشتریان نهایی خود تراکنش مالی دارند. با استفاده از این سامانه، مشتریان شما می‌توانند بدون نیاز به طی فرایند پرداخت مالی در هربار خرید یا دریافت سرویس، به محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا کنند.        

 

این خدمت برمبنای تسهیل و توسعه معامله‌ها و خریدوفروش‌های وکالتی میان یک سازمان و مشتریانش، به‌واسطه حضور بانک شکل گرفته است. درحال حاضر خدمات بانکسا در حوزه بازار سرمایه شامل معاملات آنلاین و آتی سهام در بورس اوراق بهادار و معاملات نقدی و آتی در بورس کالا است.

 

اگر شما شرکتی دارید که محصولات و خدمات آن به‌صورت مکرر از سوی مشتریان‌تان استفاده می‌شود و پرداخت هزینه آن‌ها به‌صورت غیرحضوری نیز امکان‌پذیر است، با استفاده از سامانه بانکسا می‌توانید زمینه جمع‌آوری سریع‌ و به‌موقع وجوه موردنظر را فراهم کنید و به مشتریان‌ خود راحتی را هدیه دهید.

 

بانکسا یکی از چندین خدمت مدرن مبتنی بر بانکداری الکترونیک است که انجام امن و راحت برخی امور همچون معاملات آنلاین سهام و شارژ خودکار سیم‌کارت اعتباری ایرانسل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما امکان‌پذیر می‌کند.    

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.