برگزاری مراسم تودیع رئیس سابق هیات مدیره و معرفی عضو جدید هیات مدیره بانک سرمایه

طی مراسمی و با حضور اعضای هئیت مدیره بانک سرمایه، ‌رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان،‌ مدیر عامل بانک سرمایه و معاونین، ‌مدیران و کارشناسان ارشد این بانک مراسم تودیع رئیس سابق هیات مدیره و معرفی عضو جدید هیات مدیره بانک سرمایه برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در این مراسم که در روز چهارشنبه اول مهرماه 1394 در محل ساختمان مرکزی بانک سرمایه برگزار شد،‌ شهاب الدین غندالی، ‌مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان،‌ پرویز کاظمی، ‌رئیس سابق هایت مدیره بانک، توسلی نایب رئیس و عضو هیات مدیره بانک، خیرالله بیرانوند عضو هایت مدیره و مدیر عامل بانک سرمایه و پرویز احمدی، عضو جدید هیات مدیره بانک سرمایه سخنانی ایراد کردند.

 

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

 

اگر هر کس در چارچوب وظایف خودش عمل نکند،‌ خسارت می بینیم

 

شهاب الدین غندالی،‌ مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن تشکر از زحمات تک تک اعضاء بانک سرمایه، گفت: هر کاری انجام شود، حداقل 50 درصد آن جامعه تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار خواهد داد که باید به این امر مهم و تاثیر گذار توجه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این نکته که آقای دکتر کاظمی منشا اثرات زیادی در کشور بوده اند و در بانک سرمایه هم تلاش های زیاد و مثمر ثمری انجام داده اند، ‌افزود: مسئولیت، همیشه امانتی است که در دست افراد دست به دست می شود و امروز آقای دکتر احمدی این مسئولیت را بر عهده گرفته اند. در اینجا جا دارد از زحمات آقای دکتر کاظمی تشکر کنم و امیدوارم باز هم توفیق داشته باشیم تا از مشاوره و راهنمایی های ایشان بهره مند شویم. از آقای دکتر احمدی هم که در بانک مرکزی و بانک رفاه کارگران مسئولیت هایی داشته اند  و تجارب خوبی در این حوزه دارند برای قبول این مسئولیت تشکر می کنم.

 

غندالی با اشاره به این که پرداختن به وظایف و مسئولیت ها در چارچوب قوانین بانک اهمیت بسزایی دارد، گفت: همه ما باید در چارچوب وظایف خود عمل کرده تا بتوانیم به رشد و تعالی بانک کمک کنیم.

 

وی افزود: در زمینه فعالیت های اقتصادی و بانکی نقش مدیریت بسیار مهم است و هرکس باید نقش خود را به درستی ایفا کند تا به موفقیت برسیم.

 

رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه:

 

اگر خدا را در نظر داشته باشیم همه مشکلات حل می شود

 

پرویز کاظمی، رئیس سابق هایت مدیره بانک سرمایه هم با تبریک ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدرشناسی از رزمندگان و نقش آفرینان دوران دفاع مقدس و بزرگداشت ایام عرفه گفت: ما باید از افرادی در سیستم استفاده کنیم که حلال مشکلات باشند. بانک سرمایه بانک حائز اهمیتی است و باید با همکاری و همراهی یکدیگر بتوانیم موجب ارتقای جایگاه بانک در سیستم بانکداری کشور شویم.

 

وی در پایان افزود: من صمیمانه برای همکاران و مجموعه بانک سرمایه در زندگی فردی و اجتماعی و سازمانی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

 

مدیرعامل بانک سرمایه:

 

هدف ما از خدمت در بانک سرمایه رساندن این بانک به جایگاه واقعی آن است

 

خیرالله بیرانوند عضو هایت مدیره و مدیر عامل بانک سرمایه نیز در این مراسم اظهار داشت: من هم به سهم خودم از برادر گرامی آقای دکتر کاظمی تشکر می کنم. ایشان هم در حوزه بانک و هم اقتصاد سبب خیر بوده اند و امیدوارم همکاران خود را در بانک سرمایه از مشورت ها، نظرات و راهنمایی های خود بی نصیب نگذارند.

 

مدیر عامل بانک سرمایه افزود: قصد و هدف ما از خدمت در بانک سرمایه رساندن این بانک به جایگاه واقعی آن و خدمت رسانی موثر و صادقانه به مجموعه عظیم فرهنگیان است که تلاش می کنیم با جایگاهی که صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان سهامدار عمده در این بانک دارد و نقشی که دوستان در فعالیت های اقنصادی برای بانک قائل هستند به این سمت حرکت کرده و از تمامی ظرفیت هایی که وجود دارد برای رشد و توسعه خدمات بانک استفاده کنیم و قطعا در این مسیر باز هم از راهنمایی ها و مساعدت های آقای دکتر کاظمی بهره خواهیم گرفت.

 

نایب رئیس هیات مدیره بانک سرمایه:

 

بانک سرمایه هم با اتصال به آموزش و پرورش توفیقات زیادی خواهد داشت

 

در ادامه این مراسم محمدرضا توسلی،‌ نایب رئیس و عضو هئیت مدیره بانک سرمایه هم طی سخنانی گفت: وظیفه خود می دانم از سوی خودم و آقای مهندس بخشایش از جناب آقای دکتر کاظمی در طول مدتی که ریاست هئیت مدیره بانک سرمایه را بر عهده داشته اند تشکر کنم. در این خصوص لازم است بالاخص در بحث تخصصی مجامع بانک و گزارش ارزشمندی که در موضوع حسابرسی، بخصوص در سال جاری بر عهده داشته اند،‌ تشکر کنم.

 

توسلی افزود: امیدوارم با اقدامات و تلاش هایی که صورت می گیرد تا بانک سرمایه به سرمایه ارزشمند و بزرگ آموزش و پرورش وصل شود و بیش از پیش با این قشر بزرگ ارتباط کاری و سازمانی داشته باشیم، ‌شاهد موفقیت های چشمگیری در این زمینه باشیم.

 

عضو جدید هیات مدیره بانک سرمایه:

 

حرکت بر مبنای خرد جمعی و شایسته گزینی مبنای کار ما در بانک سرمایه خواهد بود

 

پرویز احمدی، عضو جدید هایت مدیره بانک سرمایه هم در سخنانی تاکید کرد: ما باید نگاهی آینده نگرانه داشته باشیم و تلاش های مدیریتی و چشم انداز ما با نگاه به آینده باشد. زیرا اگر فقط به گذشته نگاه کنیم هیج پیشرفت و تحولی ایجاد نخواهد شد و در جا خواهیم زد. نکته مهم دیگر ضرورت حرکت های جمعی و گروهی در بانکی بزرگ مثل سرمایه است، ‌زیرا حرکت های فردی در چنین کاری جواب نمی دهد و ما باید تلاش کنیم تا با استفاده از خردجمعی امور مربوط به بانک را در سطوح گوناگون به پیش ببریم.

 

احمدی با اشاره به اهمیت شایسته سالاری ‌تاکید کرد: شایسته گزینی و شایسته سالاری  باید در صدر امور قرار گیرد تا با چنین سیاستی بانک سرمایه بتواند اهداف و ماموریت های خود را به خوبی و در زمان مقتضی انجام دهد.

 

عضو جدید هایت مدیره بانک سرمایه اظهار داشت: ما باید وجود آموزش و پرورش را به عنوان یک ظرفیت بزرگ غنیمت بشماریم و به گونه ای اقدام و برنامه ریزی کنیم که ضمن جذب سرمایه های آن بخش، ‌خدمات و تسهیلات شایسته ای در اختیار معلمان عزیز و فرهنگیان ارجمند قرار گیرد. بنده اعتقاد دارم فرهنگیان و دانشگاهیان دو پشتوانه قوی بانک سرمایه هستند که باید در همه سطوح برنامه ریزی به این سرمایه های مهم و ذیحق در این بانک توجه شود.

 

تقدیر از زحمات و خدمات پرویز کاظمی

 

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از خدمات و تلاش های صادقانه پرویز کاظمی در زمان تصدی مسئولیت ریاست هئیت مدیره بانک سرمایه تشکر و قدردانی و پرویز احمدی به عنوان عضو جدید هایت مدیره بانک معرفی شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.