آمادگی بانک مسکن برای رونق بخشیدن به بخش مسکن

بانک مسکن به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای و تخصصی فعالیت می‌کند و بیشترین پرتفوی تسهیلاتی شبکه بانکی کشور را دارا‌ست.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،در نشست مشترک مدیران بانک مسکن در استان زنجان با جمعی از انبوه‌سازان و فعالان بخش مسکن استان که به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در راستای دستیابی به راهکارهای تسهیل امور مرتبط با پروژه‌های ساختمانی و ارایه خدمات بانکی مطلوب به آنان برگزار شد؛ سلمان داشاد مدیر بانک مسکن استان زنجان با بیان این مطلب آمادگی بانک مسکن را به‌منظور ارایه انواع خدمات بانکی ویژه برای رونق بخش مسکن اعلام کرد‌.

 

داشاد افزود: بخش مسکن به‌عنوان پیشران توسعه اقتصادی کشور بوده که در‌صورت خروج بخش مسکن از رکود و رونق آن قطعاً سایر بخش‌ها از‌جمله صنایع وابسته و غیروابسته به بخش مسکن نیز رونق خواهد یافت‌.

وی، اظهار داشت‌: بانک مسکن در راستای کمک به این موضوع با کار کارشناسی به‌مدت شش ماه اقدام به تهیه طرح‌هایی از‌جمله صندوق پس‌انداز یکم کرده است.

مدیر بانک مسکن در استان زنجان با تأکید بر اینکه فعالیت اصلی بانک در بخش مسکن است، اجرای موفقیت‌آمیز طرح صندوق پس‌انداز یکم را موجب خانه‌دار شدن اقشار متوسط جامعه و نیز فروش واحدهای ساخته‌شده در این استان، احداث واحد‌های جدید و در‌نتیجه رونق در بخش ساخت‌و‌ساز عنوان کرد.

وی افزود‌: صندوق پس‌انداز مسکن یکم بهترین طرح برای رونق بخش مسکن و مقابله با افراد فرصت‌طلب و سودجو است که بدون افزایش تورم، بخش مسکن را از رکود خارج می‌کند‌. 

در ادامه این نشست انبوه‌سازان استان زنجان از تلاش کارکنان بانک مسکن در پاسخگویی مناسب و احترام به مشتریان قدردانی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.