تک کارت سرمایه فرهنگیان رونمایی شد

تک کارت سرمایه فرهنگیان با حضور سیدمحمد بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، خیرالله بیرانوند، مدیر عامل بانک سرمایه و جمعی از مدیران ارشد آن دو سازمان در ساختمان رجایی وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در مراسم رونمایی از تک کارت سرمایه فرهنگیان که امروز دوشنبه، 30 شهریور ماه در محل ساختمان رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، سیدمحمد بطحایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: امروز محصولی رونمایی می گردد که فرایند ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان را بهبود بخشیده و تسهیل خواهد نمود.

 
بطحایی تصریح کرد: تک کارت سرمایه فرهنگیان در آغاز تعدادی از امکانات آن مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج این دایره تا جایی توسعه می یابد کهفرهنگیاننیاز به معرفی نامه برای استفاده از خدمات درمانی و مهمانسراهای آموزش و پرورش نخواهند داشت.
 
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش همچنین افزود: نظر به اهمیت موضوع بیمه تکمیلی، با استفاده از این محصول فرهنگیان دیگر مجبور نیستند اسناد پزشکی را از مراکز تحویل گرفته و به شرکت های بیمه ای ارائه دهند بلکه فرایندهای دریافت خدمات بیمه ای با همین کارت انجام خواهد گرفت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در این طرح تمامی پرسنل آموزش و پرورش کارت الکترونیکی ویژه ای دریافت می کنند که بواسطه آن می توانند در قالب سیاست های انگیزشی و رفاهی طراحی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش از خدمات و تسهیلات متنوعی بهره مند شوند.
 
بطحایی همچنین اظهار داشت: تک کارت سرمایه فرهنگیان که نخستین کارکرد آن کارت شناسایی است تا پایان فصل پاییز برای همه فرهنگیان صادر و کارت‌های شناسایی قبلی ابطال می‌شود که در مرحله نخست این کارت برای شاغلان صادر می‌شود و در مراحل بعد بازنشستگان نیز مشمول آن می‌شوند.
 
خیرالله بیرانوند، مدیرعامل بانک سرمایه نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از جدیدترین محصولات بانکداری الکترونیک بانک سرمایه، تک کارت سرمایه فرهنگیان است که طی تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش، در خدمت فرهنگیان فرهیخته قرار می گیرد.
 
وی افزود: تک کارت سرمایه فرهنگیان به عنوان یک کارت هوشمند چند منظوره با پیش بینی کاربردهای متعدد در یک کارت تولید شده است که از آن جمله می تواند به عنوان کارت بانکی، کارت پرسنلی، کارت تردد، کارت بلیط، کارت بیمه، کارت خدمات رفاهی و کارت تخفیف و عضویت در باشگاه مشتریان سرمایه ایرانیان مورد استفاده قرار گیرد.
 
مدیرعامل بانک سرمایه اظهار داشت: تک کارت با بهره گیری از قابلیت کارت های بانکی، به عنوان ابزاری کارآمد برای پاسخگویی به نیاز مشتریان جهت استفاده از سرویس دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، خدمات اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک و sms بانک طراحی و تولید شده است.
 
بیرانوند با اشاره به مزیت های باشگاه مشتریان سرمایه ایرانیان اظهار داشت: یکی از ویژگی های این باشگاه، گارانتی خرید توسط بانک سرمایه است که اگر کالایی به صورت مجازی خریداری شود، بانک سرمایه ارسال کالا توسط فروشنده و عرضه کننده را تضمین می کند.
 
وی بیان داشت: از اهداف مهم تک کارت سرمایه فرهنگیان جلوگیری از اتلاف وقت، صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و حمایت از تولیدات داخلی می باشد.
 
گفتنی است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین بانک سرمایه و وزارت آموزش و پرورش امضا و مبادله گردید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.