کارت‌های اعتباری و خرید اعتباری بانک صنعت و معدن (+ شرایط درخواست )

منظور، کارت اعتباری بانک صنعت و معدن است که دارندگان آن می‌توانند از طریق پایانه‌های نقطه فروش، کالا و خدمات مورد نیاز خود را تا میزان اعتبار تعیین شده در کارت، خریداری و در زمان تعیین شده وجه آن ‌را به بانک پرداخت نمایند.

عصر بانک؛ کارت‌های اعتباری بانک بر اساس میزان اعتبار متقاضی با مبالغ ٣ ، ٥ و ١٠ میلیون ریالی و به ترتیب با رنگ‌های سبز، سبز ویژه و سیمین صادر می‌شوند.

 

شرایط درخواست کنندگان انواع کارت اعتباری

دارا بودن حداقل هجده سال تمام.

دارا بودن یکی از انواع حساب‌های بانکی نزد بانک.

قبول و امضای شرایط عمومی و تعهدنامه استفاده از کارت اعتباری/کارت خرید اعتباری.

عدم صدور چک بلامحل و نداشتن بدهی غیر جاری (سر رسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول) برای تمامی متقاضیان ( اعم از کارمندان و سایر مشتریان بانک) .

ارائه تضمین، تأمین یا پوشش بیمه‌ای مورد قبول بانک به میزان 130 درصد اعتبار تخصیصی. در صورتی که تضمین ارائه شده سفته باشد، می باید ظهر سفته/سفته ‌ها توسط شخص/ اشخاص مورد قبول شعبه‌ به‌ طور تضامنی، امضاء شود.

کلیه کارکنان و بازنشستگان وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و …) با ارائه آخرین حکم کارگزینی و تعهد سازمان مربوطه مبنی بر واریز بدهی مشتری از محل حقوق ماهیانه یا سایر مطالبات وی به حساب بانک و ارائه سفته، می‌توانند درخواست صدور یکی از انواع کارتهای اعتباری را بنمایند.

کارکنان رسمی و بازنشستگان بانک می توانند با امضای شرایط عمومی و تعهدنامه استفاده از کارت اعتباری/کارت خرید اعتباری و بدون نیاز به ارائه سایر تضامین، درخواست دریافت یکی از انواع کارتهای اعتباری را نمایند. اعتبار این دسته از کارتها توسط بانک و به هزینه متقاضی بیمه عمر و حوادث می شوند.

کارکنان غیر رسمی بانک می توانند با ارائه سفته ظهر نویسی شده توسط یکی از همکاران رسمی بانک یا دیگر اشخاص مورد قبول شعبه درخواست دریافت یکی از انواع کارتهای اعتباری را بنمایند.

سایر اشخاص می توانند با ارائه یکی از وثایق و تضامین مورد قبول شعبه، نسبت به تکمیل درخواست کارت اعتباری/کارت خرید اعتباری اقدام نمایند.

اشخاص حقوقی و سازمانها می توانند برای کارکنان خود درخواست صدور یکی از انواع کارتهای اعتباری نمایند. در این صورت کلیه تعهدات، وثایق و تضمینهای لازم می تواند از سازمان ذیربط اخذ شود. سازمان می تواند حسابی در بانک برای برداشت بدهی کارکنان خود تعیین نماید.

هزینه اشتراک انواع کارتهای اعتباری بر اساس تعرفه خدمات بانکی تعیین و از دارنده کارت اخذ می شود.

عملیات خرید از طریق کارتهای اعتباری همانند خرید از طریق کارتهای پرداخت و مطابق دستورالعمل پایانه نقطه فروش انجام می شود.

کارتهای خرید اعتباری

بانک می تواند علاوه بر کارتهای اعتباری، کارتهای خرید اعتباری نیز برای مشتریان خود صادر نماید.

حق عضویت هزینه صدور کارت و کارمزدهای کارت خرید اعتباری مشابه کارت اعتباری می باشد.

دریافت وثایق و انعقاد قرارداد با مشتری، پس از تعیین و تائید اعتبار مشتری صورت می پذیرد.

سقف مبلغ کارتهای خرید اعتباری در حال حاضر 6 میلیون ریال می باشد و این سقف تابع بخشنامه های بانک مرکزی ج.ا.ا خواهد بود.

پرداخت بدهی کارت اعتباری و کارت خرید اعتباری

متقاضیان می توانند بدهی کارت اعتباری و کارت خرید اعتباری خود را از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM) پرداخت نمایند. بدین منظور می باید در خودپرداز های بانک صنعت و معدن از طریق گزینه "انتقال به کارت دیگر" و سپس گزینه " پرداخت اقساط کارت اعتباری" و در سایر خودپردازهای عضو شتاب، از طریق گزینه "انتقال به کارت دیگر"، مبلغ مورد نظر را به شماره کارت اعتباری و یا کارت خرید اعتباری خود انتقال دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.