خدمات تسهیلاتی بانک مهر ایران نقش بسزایی در ارتقاء سلامت جامعه دارد

دکتر داود دانش جعفری مشاور عالی وزیر در امور زیربنایی و تحول در نظام سلامت در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت به بیماران کم بضاعت و افراد نیازمند درمان گامی ارزشمند در رشد و ارتقاء سطح سلامت جامعه است.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: توانمند سازی بیماران، رسیدگی به نیازهای مالی ، تامین نشاط و سلامتی و همچنین توجه به خانواده های آنها بسیار حائز اهمیت است.

 

دانش جعفری ادامه داد: خدمات تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این راستا همتای استفاده از کمکهای افراد خیر و سازمان های مردم نهاد می تواند نقش بسزایی را در توانمندسازی و درمان بیماران ایفا نماید.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نقش آفرینی بانک در زمینه کمک به بیماران بی بضاعت و نیازمند علاوه بر افزایش و جلب اعتماد اجتماعی، زمینه ترویج بیش از پیش سنت قرض الحسنه را به همراه دارد.

 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن معرفی و تشریح خدمات بانک اظهارداشت: در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه و رفع مایحتاج ضروری نیازمندان پرداخت تسهیلات خرد از اولویت های این بانک می باشد.

 

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی در شبکه بانکی کشور پرداخت وام قرض الحسنه درمان بیماری را در سطحی فراگیر  عملیاتی نموده است.

 

دولتی ادامه داد: همکاری ادارات، ارگان ها و سازمان ها در جهت دسترسی به منابع مالی پایدار و مطمئن، تاثیر بسیاری در توسعه  کمی و کیفی ارائه خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران به اقشاز ضعیف و نیازمند جامعه دارد.

 

شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مشاور عالی وزیر در امور زیربنایی و تحول در نظام سلامت برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.