امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک ملّت و جمعیت هلال احمر

بانک ملت و جمعیت هلال احمر کشور با هدف تقویت همکاری های فی ما بین، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک ملت،  در چارچوب این تفاهمنامه که به امضای علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و دکتر سید امیرمحسن ضیایی رییس جمعیّت هلال احمر رسیده است، این بانک انواع خدمات بانکی را به جمعیت هلال احمر ارائه خواهد داد و در مقابل این سازمان نیز بخشی از حساب های خود را در بانک ملت متمرکز خواهد کرد.

 

علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه اظهار داشت:  این بانک به عنوان  بزرگ ترین بانک خصوصی کشور و با وجود تحریم ها، توانست فرمایشات مقام معظّم رهبری را درخصوص اقتصاد مقاومتی پیاده سازی و با مشارکت در پروژه های بزرگ اقتصادی، به اقتصاد کشور یاری برساند.
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که این بانک همیشه کارهای بزرگ را انجام داده و در خدمت اقتصاد کشور بوده است، تصریح کرد: بانک ملّت به عنوان بزرگترین موسّسه مالی کشور در راستای فرمایشات مقام معظّم رهبری آمادگی دارد که اقتصاد مقاومتی را اجرا و به پیاده سازی آن در دیگر سازمان ها نیز کمک کند.
وی با اشاره به این نکته که هیچ چیز بیش از رضایت مشتریان، مدیران و کارکنان بانک ملت را خوشحال نمی کند، خاطرنشان کرد: ما زمانی احساس رضایت داریم که مشتریان از ما رضایت داشته باشند و این باعث افتخار و خوشحالی است که می توانیم خدماتی ارائه دهیم که مشتریان از ما راضی باشند و ما به همین خاطر از تمامی کارکنان در همه سطوح قدردانی می نمایم .
رستگار با اشاره به  7 محور در دستور کار بانک ملت برای سال جاری، گفت: یکی از این محورها ارزش آفرینی متمایز برای مشتریان است که براساس آن، باید متفاوت عمل کنیم و این تفاوت را در رضایت مشتریان ببینیم. این ارزش آفرینی متمایز برای مشتریان، رضایت درونی کارکنان بانک ملت را نیز به همراه خواهد داشت.
وی به اقدامات بزرگ بانک ملّت در سال جاری از جمله پذیرش عاملیت پارس جنوبی، عاملیت تکمیل پالایشگاه بندرعباس، اعطای تسهیلات به شرکت گاز، اعطای تسهیلات خرید گندم  اشاره کرد و گفت: انجام این اقدامات، فقط از عهده بانک بزرگی چون بانک ملّت و با تلاش کارکنان این بانک، امکانپذیر است.
مدیرعامل بانک ملت از آمادگی این بانک برای تامین مالی شرکت های دانش بنیان خبر داد و اظهار داشت: یکی از نمادهای اقتصاد مقاومتی، حمایت از شرکت های دانش بنیان است تا بتوانند کارهای خود را تجاری سازی کنند و این امر به نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی در بانک ملت کمک بزرگی می کند.
وی اضافه کرد: بانک ملّت با خیلی از دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه آزاد مراودات بانکی دارد و آماده است تا انواع خدمات بانکی را به جمعیت هلال احمر نیز ارائه دهد.
دکتر سید امیرمحسن ضیایی رییس جمعیّت هلال احمر نیز با قدردانی از همکاری بانک ملت با این سازمان گفت: یکیاز شاخص های ارزیابی مراکز درمانی، میزان رضایت بیماران است که امیدواریم  با کمک بانک ملّت بتوانیم این شاخص را ارتقا بخشیم.
وی با بیان این نکته که بخش اعظم اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان  و جنبش نرم افزاری و تبدیل دانش به ثروت است تاکید کرد: اگر کشور بخواهد پیشرفت کند و در ردیف کشورهای پیشرفته قرار بگیرد باید دانش محور باشد و بتواند دانش را به محصول تبدیل کندکه قطعاً شبکه بانکی می تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.
بر اساس این گزارش، کورش معدلت عضو هیات مدیره، ناصر شاهین فر و محمود اخلاقی معاونان مدیرعامل، رحیم طاهری مدیرامور ناحیه یک، محمود سعیدی مدیرامور بین الملل، رشید خضری رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی و محمدرضا نمازی مدیر شعب ناحیه چهار بانک ملت در تهران همچنین دکتر گرجی معاون پشتیبانی، مصطفی محمّدیان مشاور، وحید رحمتی مدیرکلّ روابط عمومی و ارتباطات مردمی و ابراهیمی مشاور خزانه داری جمعیّت هلال احمر نیز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و جمعیت هلال احمر حضور داشتند.
در پایان این نشست، رییس جمعیت هلال احمر با اهدای لوح های سپاس، از دست اندرکاران بخش بین الملل بانک ملت تجلیل کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.