سه کاری که یک شاغل باید هر روز صبح انجام دهد

برای اینکه یک کارمند موفقی باشید باید از صبح به کار هایتان توجه کنید و به خبر ها و جملاتی که صبح می بینید و استفاده می کنید توجه بیشتری کنید.

عصر بانک؛چگونه یک شاغل موفق باید صبح خود را آغاز کند؟ بعضی از افراد صبح خود را با خواندن روزنامه شروع می کنند و بقیه٫ صبح را اگر در حال ورزش کردن،قهوه خوردن و یا رانندگی کردن به سمت کار باشند، در رادیو یا در تلویزیون و مکان های دیگر به اخبار آن روز توجه می کنند و گوش می دهند یا می خوانند. 

 

شاید راه خوبی برای در جریان قرار گرفتن دنیای اطراف وجود داشته باشد و همین کار بتواند  به روحیه شما آسیب برساند و تاثیر منفی بگذارد.

 

 موضوع این نیست که شما اخبار نگاه نکنید یا نخوانید. اما خبرهایی هایی که صبح قبل از شروع کار های روزانه خود می بینید را محدود کنید و آن ها را انتخاب کنید.

 

نتیجه  یک آزمایش در این رابطه نشان می دهد که وقتی افراد به دو دسته تقسیم شدند؛ به یک گروه ویدیو خبری با خبر های منفی دادند و به گروه دیگر ویدیویی در مورد موفقیت های مردم و خبر های مثبت دادند. بعد از 6 تا 8 ساعت  روز کاری، 88 درصد از افرادی که ویدیوی مثبت دیده بودند، گفتند روز خوبی را گذارنده اند و از روز خود راضی بودند.کار های صبحگاهی تاثیر زیادی در کل روز شخص می گذارد و باید به چگونه سپری کردن صبح خود دقت کرد . 

 

بنابراین سه کار مهم صبحگاهی که تاثیر خوب بر روز شما می گذارد، به این شرح است:

 

1- خبر های خود را تصفیه کنید. یعنی عوض اینکه صبح خود را با خواندن تیتر های همه نوع خبر شروع کنید، خبر هایی را انتخاب کنید که به شما انرژی می دهد. حتی خواندن چند صفحه از کتاب یا حتی مطلب تاثیر گذاز به خوب شدن روز شما کمک می کند.

 

2- تشکر کنید.تشکر کردن حس خوب به خود شخص و دیگران منتقل می کند. از خانواده یا دوستان و یا همکاران خود برای کاری که برای شما انجام داده اند، تشکر کنید. 

 

3- مکالمه را هدایت کنید.حس و اخلاق شما دیگران را نیز تحت تاثیر می گذارد و اگر شخصی از کار شما سوال کرد و یا یک مکالمه انرژی بر و منفی را شروع کرد، شما آن مکالمه را به سمت حرف های مثبت و انرژی بخش و امید دهنده هدایت کنید. این کار هم به شماو هم به طرف مقابل کمک می کند که روز خوبی را پیش رو بگذارند.

 

شاید باور آن سخت باشد ولی شما می توانید با کمتر از 5 دقیقه به روز خود جهت بدهید.

 

منبع:بیزنس اینسایدر

مترجم:متین والی نژاد

/خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.