پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت برگزاری مجمع عمومی سالانه بانک کشاورزی

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت برگزاری مجمع عمومی سالانه بانک کشاورزی و تایید صورت های مالی این بانک ، طی پیامی از تلاش های کلیه همکاران بانک کشاورزی قدردانی کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، متن این پیام به شرح ذیل است.

 

همکاران محترم و ساعی در سراسر کشور

 

به ثمر نشستن نتیجه عملکرد هزاران نیروی تلاشگر بانک کشاورزی در سراسر کشور و تایید صورت های مالی بانک کشاورزی درمجمع عمومی سالانه که به گونه‌ای بی‌سابقه با ابراز رضایت اعضای محترم مجمع همراه شد، حکایت از نشاندن مُهر تایید بر نقشه راهی است که اکنون گام‌های نخست روند اجرایی آن را طی کرده‌ایم.

 

اکنون که عملکرد بانک کشاورزی مورد تایید وزیران محترم دولت تدبیر و امید – که در مجمع بانک حاضر بودند – قرار گرفته، حق مطلب آن است که این شادمانی و حلاوت این پیروزی را با کلیه همکاران عزیز و البته مشتریان وفادار که جزء جداناشدنی از کار ما هستند در میان بگذارم و البته کماکان بر لزوم حرکت جهادی و همدلانه برای شکوفایی استعدادها، توجه به اصول اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی در مسیر ایجاد امنیت غذایی کشور، تاکید کنم.

 

ضمن تشکر از کلیه اعضای خانواده بزرگ بانک کشاورزی در سراسر کشور، انتظار آن می‌رود همگی با کوشش مثال‌زدنی که تاکنون نشان داده شده و با همت و دقت فراوان به تداوم فعالیت با انگیزه خدمت و پیشرفت، بپردازیم.

 

مرتضی شهیدزاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.