چگونه خود را به جای اینکه فقط حرف بزنیم، بشناسانیم

دانستن میزان اهمیت داشتن یک تصویر خوب برای سایت نیمی از معادله است، نیم دیگر، توانایی در بروز دانش خود است.

عصر بانک؛5 سال پیش، جویندگان کار نیازی نبود کار خاصی را انجام دهند و وقتی که مدیران استخدام نام آنها را در گوگل جست‌وجو می‌کردند، هرچه شهرت بیشتر بود، بهتر بود. با گذشت زمان، روند معکوس شد.

اخیرا، واحد استخدام اولویت را به کارجویانی می‌دهند که دارای تجربیات آنلاین مرتبط هستند؛ چون به‌طور همزمان با این کار صحت یا نادرستی ادعا‌های موجود در رزومه افراد را تشخیص می‌دهند. کارجویانی که می‌توانند رزومه‌های خود را از طریق مثال‌های آنلاین اثبات کنند بیشتر برای مصاحبه و استخدام مدنظر قرار می‌گیرند.

برعکس، اگر نماینده فروش ادعا کند که آنها در روی موضوعاتشان مهارت دارند اگرچه تنها یک پروفایل لینکدین برای اثبات آن داشته باشند، در این صورت یک انفصال بین ادعا و واقعیت وجود خواهد داشت.

درحالی‌که حضور دیجیتالی کار خوب و مفیدی است، ما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به‌طور مختصر شروع به‌کار کنید و روی ایجاد یک شغل و وبلاگ حرفه‌ای متمرکز شوید.

این وب سایت می‌تواند به عنوان رزومه شما، یک نمونه یادداشت، یک توصیف بصری و شخصی از فردی که هستید باشد و دانش شما را نشان دهد. همچنین کمک می‌کند تا نامی را برای خود انتخاب کنید و توانایی‌های سازنده شما را با قدرت نشان می‌دهد. 

علاوه‌بر این، وقتی حرفه‌ای شدید، سایت نیز حرفه‌ای‌تر می‌شود. این نکته نیاز به یادآوری ندارد که داشتن یک سایت شخصی به شما اجازه طراحی آزادانه و انعطاف پذیری در محتوای عناوین را می‌دهد.

• ثبت کردن، نام‌گذاری، طراحی و بهینه‌سازی وبلاگ کاری شما

دانستن میزان اهمیت داشتن یک تصویر خوب برای سایت نیمی از معادله است، نیم دیگر، توانایی در بروز دانش خود است.در زیر، شما چندین مرحله ساختن یک برند دیجیتالی از طریق ایجاد وب سایت کاری را می‌بینید. این مراحل را به‌کار ببندید تا در موتور جست‌وجو ظاهر شوند.

ساختن وبلاگ کاری و قابل رویت کردن آن در اینترنت:

1- طراحی مناسبی را برای وبلاگ WordPress ایجاد و ثبت کنید. درحالی‌که گزینه‌های دیگری به‌جز WordPress در دسترس هستند اما WordPress قابل اعتمادترین آنها است و به‌طور گسترده در سیستم‌های مدیریت محتوا به‌کار برده می‌شود. دیگر روش‌ها به سادگی قابل استفاده نیستند و گزینه‌های اختیاری زیادی را هم در اختیار شما قرار نمی‌دهند.

یک شرکت میزبان پرآوازه را انتخاب کنید و اطلاعاتی را که مرتبط با مطالبی است که می‌خواهید بنویسید در آن ثبت کنید.زمانی که می‌خواهید یک شرکت میزبان مشهور را انتخاب کنید، دست بالای دست زیاد است. من به شدت یک شرکت خدماتی فعال را پیشنهاد می‌دهم مشابه GoDaddy زیرا آنها می‌خواهند حمایت‌های زیاد و بر پایه دانش از شما انجام دهند.

اگر سایت درست کار نکند، شما زمان زیادی را برای آن صرف کرده‌اید و به کمک نیاز دارید، بنابراین چندین دلار اضافی برای حل مشکل پرداخت می‌کنید و این کار برای شما به صرفه‌تر است.

اکثر شرکت‌های اینترنتی نسخه قابل دانلودی از  WordPress را بدون هزینه به همراه اطلاعات ثبت نامی میزبان در اختیار شما قرار می‌دهند. چون سیستم مدیریت به کاربران اجازه مداخله و انتخاب تم‌های زمینه مختلف را می‌دهد، به این ترتیب فرد دارای انتخاب‌های بی نهایت برای طراحی مد نظر خود است.

سایت‌هایی مثل thermeforest.net تمپلیت‌های اصلی WordPress را می‌فروشند (این سایت دارای بیش از 17 هزار طراحی تمپلیت است که هر کدام 70 دلار یا کمتر به فروش می‌رسند) درحالی که wordpress گزینه‌های محدودتری را به‌صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. آگاه باشید برخی از این تم‌های اصلی که خارق العاده به نظر می‌رسند و ادعا می‌کنند که به سادگی قابل استفاده هستند، بسیار پیچیده‌تر از چیزی هستند که ادعا می‌کنند.

2- قبل از شروع پروژه، طرح خود را تنظیم و هدف از محتوا را در هر صفحه مشخص کنید. تنها از تصاویر با کیفیت استفاده کنید و مطمئن شوید که محتوای آنها با زمینه کاری شما مرتبط است.

واحد استخدام ما به‌شدت توصیه می‌کند که اگر زمان کافی ندارید یا آمادگی دنبال کردن سایت را ندارید، وبلاگ نسازید. یک وب سایت ناتمام تاثیرات منفی زیادی ایجاد می‌کند.

با اجرای روش‌های بهینه جست‌وجوی معمولی در موتور جست‌وجو، شما می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که سایت زمانی که مردم اسم شما را جست‌وجو می‌کنند یافت می‌شود. همچنین این را در ذهنتان داشته باشید درحالی که سایت باید به صورت طبیعی نوشته شود و از جنبه‌های جذاب برای خواننده استفاده شود، محتوای مطالب همراه نام شما باید در صفحات اصلی باشد.

 برخی فرم‌های آنالیز وب‌سایت را روی سایت خود نصب کنید. آنالیز سایت به شما خواهد گفت که چه تعداد بیننده از سایت بازدید کرده‌اند و همچنین اطلاعاتی پیشرفته‌تر را به شما می‌دهد که می‌تواند اهرمی برای ارتقای تجربیات کاربران باشد. گوگل این امکان را به صورت رایگان برای کاربران خود به نام Google Analytics فراهم کرده است.

3- پروفایل‌هایی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید تا محتوای وبلاگ را ارتقا دهد و برای دلایل منحصرا حرفه‌ای آنها را به‌کار ببندید. (یک اکانت twitter در کمترین زمان ممکن ایجاد می‌شود). اکثر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که آنها را با وبلاگ کاری شخصی خود لینک کنید و به عنوان منبع ترافیک سایت به‌کار برده می‌شوند. سایت همچنین می‌تواند توسط اکانت لینکدین شما هم معرفی شود. رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزار ترقی رتبه سایت و راهی برای ارتباط با افراد مورد نظر شما به حساب می‌آید اگر مطالب آن مرتبط باشد و همواره به روز شوند.

url (آدرس سایت) رسانه اجتماعی همانند url سایت شما باید در رزومه شما قرار گرفته باشد و همچنین باید در بخش امضای ایمیل خود آنها را قرار دهید تا دیگران ببینند.
 

 

مترجم: سعید بقایی

بخش دوم

/دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.