رسالت اجتماعی بانک سرمایه چیست؟

مدیرعامل بانک سرمایه در گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بانک سرمایه در کنار فعالیت های اقتصادی، رسالت اجتماعی خود را مشارکت در زمینه رشد و توسعه فرهنگ و سلامت جوانان جامعه قرار داده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، بیرانوند، مدیرعامل بانک سرمایه در گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که یکشنبه 15 شهریور ماه برگزار شد، اظهار داشت: ورزش چه از نظر حرفه ای و چه غیر حرفه ای موجب تقویت اعتماد به نفس و نشاط جامعه می شود و از نظر مسائل اجتماعی یکی از محورهای اصلی رشد و توسعه هر جامعه ای به شمار می رود.

 

ایشان در ادامه افزود: بانک سرمایه در کنار فعالیت های اقتصادی رسالت اجتماعی خود را مشارکت در زمینه رشد و توسعه فرهنگ و سلامت جوانان جامعه قرار داده است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

 

بیرانوند در خصوص تفاهم نامه صورت گرفته میان بانک سرمایه و آموزش و پرورش تصریح کرد: طی روزهای آتی یکی از محصولات خدماتی جدید بانک سرمایه، تحت عنوان تک کارت چند منظوره جهت فرهنگیان عزیز صادر می گردد که علاوه بر خدمات متعدد بانکی، صاحبان کارت، عضو باشگاه بزرگ مشتریان سرمایه ایرانیان نیز می شوند که با عضویت در آن می توانند از مزایای باشگاه از جمله برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه های عضو بهره مند گردند. همچنین در ادامه همکاری های چند جانبه، انشاءالله در مرحله بعدی نشاط کارت با همان امکانات و کیفیت تک کارت برای 13 میلیون دانش آموز صادر خواهد گردید.

 

حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از اینکه معاونت تربیت بدنی و سلامت یکی از شرکای اجتماعی بانک سرمایه است تصریح کرد: بانک سرمایه نیز به عنوان یک بانک مترقی، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، در کنار تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی کشور قرار گرفته است و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و بانک سرمایه می توانند در یک همکاری دوجانبه در حوزه ورزش دانش آموزی از ظرفیت های یکدیگر استفاده کرده و شرایط تحقق اهداف مد نظر خود را فراهم کنند.

 

گفتنی است در پایان این نشست، برخی از معاونین تربیت بدنی به بیان نظرات و طرح پیشنهادات خود در خصوص اجرای هرچه بهتر تفاهم نامه امضا شده فی ما بین آموزش و پرورش و بانک سرمایه پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.