همکاری بانک پارسیان با پژوهشگاه رویان در ایجاد صندوق های خطرپذیر

مدیرعامل بانک پارسیان از پژوهشگاه رویان بازدید کرد و در این بازدید که سه ساعت به طول انجامید در جریان عملکردو نوع فعالیت این پژوهشگاه قرار گرفت.

عصر بانک؛رئیس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی در این بازدید که به دعوت دکتر گورابی ریاست پژوهشگاه رویان انجام شد ضمن ابراز خرسندی از حضور در پژوهشگاه رویان و تقدیر از فعالیت های دانشمندان ایرانی در زمینه های مذکور ابراز امیدواری کرد: شبکه بانکی کشور بتواند حمایت های مالی لازم را از چنین فعالیت هایی به عمل آورد.

 

دکتر پرویزیان علاوه بر توضیح درباره رسالت اجتماعی بانک در ارتباط با حمایت از فعالیت های علمی و تحقیقاتی، آمادگی بانک پارسیان را برای حمایت از فعالیت هایی که منجر به محصول خواهد شد اعلام نمود.

گفتنی است در این بازدید پیشنهاداتی مطرح شد که مورد توافق طرفین قرار گرفت.

بر اساس این توافق مقرر شد شرکت بیمه پارسیان زمینه توسعه پوشش های بیمه ای خود را در زمینه سلول درمانی فراهم نماید.

همچنین مقرر گردید شرکت بیمه پارسیان محصولات بیمه ای در زمینه درمان ناباروری، بانک خون بندناف، تخمک های فریز شده و… تعریف نماید. به این منظور لازم است جلسات کارشناسی بین شرکت بیمه و پژوهشگاه برگزار گردد.

بر اساس توافق صورت گرفته همچنین مقرر گردید پژوهشگاه از کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی، کمک هایی در قالب خیرین پژوهش های سلامت به پژوهشگاه رویان ، ایجاد زمینه های لازم برای تخصیص منابع مالی جهت توسعه بانک عمومی خون بند ناف ومشارکت در پروژه های توسعه ای پژوهشگاه به خصوص بیمارستان سلول درمانی و درمان دیابت و درمان سرطان را در خواست نماید.

بر اساس این توافق بانک پارسیان باید در ایجاد صندوق های خطرپذیر با پژوهشگاه همکاری داشته باشد که البته لازم است مطالعه اولیه در این خصوص انجام گردد.

شایان ذکر است این جلسه با حضور آقای دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، آقای فقیری معاون طرح و برنامه و آقای قاسمی مدیر ریسک بانک پارسیان و آقای دکتر گورابی رئیس، آقای دکتر وثوق معاون پشتیبانی و درمان، آقای مهندس ادیب آذر مدیر تجاری سازی و بهره بردرای یافته های پژوهشی از پژوهشگاه رویان و آقای دکتر ضرابی مدیر عامل شرکت بن یاخته های رویان برگزار گردید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.